Göğüslerim dümdüz:( Yardım edin lütfeenn

Papatya0011

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2020
14
8
20
Arkadaşlar merhaba:KK43: 20 yaşındayım göğüslerim ergeliğe girmemiş çocuklar gibi 13 yaşında regl oldum o zamandan bu zamana hiç gelişmediler. Zayıf da değilim öyle çıtı pıtı değilim yani göğüslerim hariç her yerim fazlaca dolgun. Artık fazla sorun etmeye başladım psikolojimi bozdular. Biliyorum genetik ama herhangi bir şey yapıp az bişe de göğüslerini büyüten var mı? Bu arada 75 b cup kullanıyorum tam dolmuyor 75i tam doldursa şükredicem. Lütfen daha önce tecrübesi olan varsa yazabilir mi?
 

Atas0707

Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2021
114
172
33
Arkadaşlar merhaba:KK43: 20 yaşındayım göğüslerim ergeliğe girmemiş çocuklar gibi 13 yaşında regl oldum o zamandan bu zamana hiç gelişmediler. Zayıf da değilim öyle çıtı pıtı değilim yani göğüslerim hariç her yerim fazlaca dolgun. Artık fazla sorun etmeye başladım psikolojimi bozdular. Biliyorum genetik ama herhangi bir şey yapıp az bişe de göğüslerini büyüten var mı? Bu arada 75 b cup kullanıyorum tam dolmuyor 75i tam doldursa şükredicem. Lütfen daha önce tecrübesi olan varsa yazabilir mi?
Canım sütyen takma evde emin ol büyüyor
 

icimdekisess

Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2020
376
299
 

Papatya0011

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2020
14
8
20
Teşekkür ederim:) siz denediniz mi?
 

Nevermindjustsmile

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2017
740
557
Arkadaşlar merhaba:KK43: 20 yaşındayım göğüslerim ergeliğe girmemiş çocuklar gibi 13 yaşında regl oldum o zamandan bu zamana hiç gelişmediler. Zayıf da değilim öyle çıtı pıtı değilim yani göğüslerim hariç her yerim fazlaca dolgun. Artık fazla sorun etmeye başladım psikolojimi bozdular. Biliyorum genetik ama herhangi bir şey yapıp az bişe de göğüslerini büyüten var mı? Bu arada 75 b cup kullanıyorum tam dolmuyor 75i tam doldursa şükredicem. Lütfen daha önce tecrübesi olan varsa yazabilir mi?
Çemen yağı buyutuyor diye duymustum
 

JGold

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2021
3
2
Ben de eskiden çok kafama takardım, kilo aldığımda yürürken oynamasalar hissetmezdim bile varlıklarını. Sonra sütyensizliğin keyfini çıkarmaya başladım. Yalnız adaçayı gibi bitkisel ürünleri kullanırken dikkatli olun. Östrojen içeriyor diye bol bol kullanmak adaçayının başka etkilerini göz ardı etmek olur. Ben başka bi sorunum için yeşil çayı fazla kaçırdığımda fark ettim. Diğer etkilerini de araştırmakta fayda var.
 

Papatya0011

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2020
14
8
20
Ben de eskiden çok kafama takardım, kilo aldığımda yürürken oynamasalar hissetmezdim bile varlıklarını. Sonra sütyensizliğin keyfini çıkarmaya başladım. Yalnız adaçayı gibi bitkisel ürünleri kullanırken dikkatli olun. Östrojen içeriyor diye bol bol kullanmak adaçayının başka etkilerini göz ardı etmek olur. Ben başka bi sorunum için yeşil çayı fazla kaçırdığımda fark ettim. Diğer etkilerini de araştırmakta fayda var.
Haklısınız, teşekkürler :)