Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.
Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.
Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.