• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Habersiz yatıya gelen kv

gkulata

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2022
Mesajlar
874
Emoji Skoru
1.371
Puanlar
63
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.

Bakımevine neden yatırmıyor eşiniz annesini? Kadın cidden kendisine zarar verirse kendini suçlayacak. Yatırın bir yere. Tuvalet ihtiyacını görüyor sonuçta. Aylık 40-50 bine küçük yerlerde mutlaka vardır bir bakımevi. Çok parası varsa tek kişilik yerde kalsın.

Size veya çocuğa zarar verse ne yapacaksınız. Ben yetişkin olarak bile yanımda kendisine zarar verme potansiyeli olan birini istemem. Gazı açar, uyurken birini bıçaklar. Üzerinize iftiralar atar. Yaşlılarda en çok iftira atma olayı yaşanıyor.

Sizin olayınız normal bir cadı kaynana vakası değil. Gerçek hasta kayınvalideniz.
 
Bakımevine neden yatırmıyor eşiniz annesini? Kadın cidden kendisine zarar verirse kendini suçlayacak. Yatırın bir yere. Tuvalet ihtiyacını görüyor sonuçta. Aylık 40-50 bine küçük yerlerde mutlaka vardır bir bakımevi. Çok parası varsa tek kişilik yerde kalsın.

Size veya çocuğa zarar verse ne yapacaksınız. Ben yetişkin olarak bile yanımda kendisine zarar verme potansiyeli olan birini istemem. Gazı açar, uyurken birini bıçaklar. Üzerinize iftiralar atar. Yaşlılarda en çok iftira atma olayı yaşanıyor.

Sizin olayınız normal bir cadı kaynana vakası değil. Gerçek hasta kayınvalideniz.
Ya bu psikolojim bozuk ayakları sadece bize yapıyor yoksa eşi var komşuları akrabaları var. Yaşı da genç. Çok sosyal aktif süslü biri öyle bakımevine gidecek yaşlı değil.
 
Ya bu psikolojim bozuk ayakları sadece bize yapıyor yoksa eşi var komşuları akrabaları var. Yaşı da genç. Çok sosyal aktif süslü biri öyle bakımevine gidecek yaşlı değil.

Hasta olmanın yaşı yok. Eşine iftira atmış beni dövdü diye. Kendimi atıcam diyormuş. Bugün böyle iftira atar yarın hırsızlıkla suçlar, polise gider. Her şeyi yapar, zaten böyle böyle yaşlılardaki bunama ilerliyor. Ufak ufak kuduyorlar, normal sanılıyor sonrası kaos oluyor. Çok tehlikeli bir kadın.
 
Şimdi siz de tepki verip ters yapsanız eminim olaylari çok farklı yönlere çekecek daha çok üzüleceksiniz. En iyisi he hı diyip yalandan yüzüne gülüp evine yollamak. Sonrasında sınırı artırmak.
 
Kendine zarar verme dediğim şey ya kocasından ilgi görmek için kocasıyla kavga edince ilaç içip hemen hastaneye gitmek.yani öyle deli filan değil ilgi bağımlısı sadece.
 
Ailenize gidemez misiniz ?
Uzak durun böyle bir kadından
 
Kendine zarar verme dediğim şey ya kocasından ilgi görmek için kocasıyla kavga edince ilaç içip hemen hastaneye gitmek.yani öyle deli filan değil ilgi bağımlısı sadece.

:D

İlaç içip kendine intihar süsü verip hastaneye gitmesi normal mi sence? Siz uzun zamandır görüşüyorsunuz diye normal geliyor galiba ama bu kadın baya manyak.
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Kocan alsın anasını doğru hastaneye, psikiyatriste götürsün. Ben kendimi atacağım diyen insan bebekli evde durmamalı. Ilgi için ya da başka bir şey için, fark etmez kadın tehlikeli.
 
Kocan alsın anasını doğru hastaneye, psikiyatriste götürsün. Ben kendimi atacağım diyen insan bebekli evde durmamalı. Ilgi için ya da başka bir şey için, fark etmez kadın tehlikeli.
Gidiyor zaten psikiyatriye ama doktor ilaç bile gerekli görmemiş. Sadece ilgi çekmeye çalışıyor psikiyatristle eşim de görüştü. Psikologa devam etsin isterse ama hastalık olarak bir şeyi yok demişti. Şimdi psikologla devam ediyor.
Bu dediğim zarar verme olayı 25 sene önce olmuş. O yüzden bunu kullanmayı adet edinmiş işte en ufak bir isteği olmayınca iyi öleyim ben moduna giriyor.
 
Gidiyor zaten psikiyatriye ama doktor ilaç bile gerekli görmemiş. Sadece ilgi çekmeye çalışıyor psikiyatristle eşim de görüştü. Psikologa devam etsin isterse ama hastalık olarak bir şeyi yok demişti. Şimdi psikologla devam ediyor.
Bu dediğim zarar verme olayı 25 sene önce olmuş. O yüzden bunu kullanmayı adet edinmiş işte en ufak bir isteği olmayınca iyi öleyim ben moduna giriyor.
Cocugun yanına böyle konuşan birisini tutmamalisiniz postalayin evine gitsin. Zaten Cat kapı gelmek nedir ya
 
Gidiyor zaten psikiyatriye ama doktor ilaç bile gerekli görmemiş. Sadece ilgi çekmeye çalışıyor psikiyatristle eşim de görüştü. Psikologa devam etsin isterse ama hastalık olarak bir şeyi yok demişti. Şimdi psikologla devam ediyor.
Bu dediğim zarar verme olayı 25 sene önce olmuş. O yüzden bunu kullanmayı adet edinmiş işte en ufak bir isteği olmayınca iyi öleyim ben moduna giriyor.
Ölebilir benim için no problem deyin off ne kadar saçma bir kadın ya.
Bence o geldiğinde siz evden gidin.
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Eşine, diğer çocuklarına, bütün yakın akrabalara, sizi kendisine zarar vermekle tehdit ettiğini çok korktuğunuzu eşinizi ve çocuğunuzu aşırı etkilendiğini buna asla izin vermeyeceğinizi söyleyin, zaten herkes onun nasıl biri olduğunu biliyor.

Kendisine de bizi korkutuyorsun bunu kaldıramıyoruz falan filan söyleyin ısrarla hatta abartarak ve kendinizden uzak tutun. En ufak bir manipülasyon yaparsa bunları makine gibi sayıp dökün ki sussun.

Başka yolu yok kurtulmanızın.
 
Eşine, diğer çocuklarına, bütün yakın akrabalara, sizi kendisine zarar vermekle tehdit ettiğini çok korktuğunuzu eşinizi ve çocuğunuzu aşırı etkilendiğini buna asla izin vermeyeceğinizi söyleyin, zaten herkes onun nasıl biri olduğunu biliyor.

Kendisine de bizi korkutuyorsun bunu kaldıramıyoruz falan filan söyleyin ısrarla hatta abartarak ve kendinizden uzak tutun. En ufak bir manipülasyon yaparsa bunları makine gibi sayıp dökün ki sussun.

Başka yolu yok kurtulmanızın.
Şimdi biz uzakta yaşadığımız için onun çevresiyle hiç bağlantımız yok. Sadece eşimin bir arkadaşı haber getirir arada.
Yani o çevresi bu kadını normal insan zannediyor hatta ben de 3 sene boyunca hiç bir gariplik sezmedim ta ki aramız bozulunca çirkefleşti. Benim annemi kıskandı oğlunun kayınvalidesiyle arası iyi olmasını istemedi. O sebeple böyle şeyler yaptı.
 
Böylesini götüreceksiniz bir psikiyatr hastanesinde yatıracaksınız bakın bakalım yine böyle yapıyor mu? Normal insanı da delirtir bu türler.
Bence direk ruh ve sinir hastanesine götürün, oradaki bir psikiyatr ile önce siz konuşun sonra kayınvalideniz görüşsün. Gerçekten hastaysa ilaç verirler, yatırırlar zaten. Değilse de ciddiye almazsınız ya da hastaneye yatırırız bu iftiralara, intihar eğilimine devam edersen diye tehdit edersiniz.
Allah sabır versin ya zor gerçekten. Eşinizi de anlıyorum, sizi de. O da gerçekse bu ruh hali diye korkuyor ama çözümü evinizde kalması değil. Siz de çok ciddiye almayın bence kadını. Belli ki dikkat çekmek için tüm çabası. Oğluyla arayı düzeltmek için çeşitli saçmalıklar sunuyor. Var bazı kayınvalidelerde bu durum maalesef.
 
Tam olarak doğru cümle bu. Zannediyor ki böyle psikolojisi bozuk numarası yaparsa oğlu onunla düzelir.
Böylesini götüreceksiniz bir psikiyatr hastanesinde yatıracaksınız bakın bakalım yine böyle yapıyor mu? Normal insanı da delirtir bu türler.
Bence direk ruh ve sinir hastanesine götürün, oradaki bir psikiyatr ile önce siz konuşun sonra kayınvalideniz görüşsün. Gerçekten hastaysa ilaç verirler, yatırırlar zaten. Değilse de ciddiye almazsınız ya da hastaneye yatırırız bu iftiralara, intihar eğilimine devam edersen diye tehdit edersiniz.
Allah sabır versin ya zor gerçekten. Eşinizi de anlıyorum, sizi de. O da gerçekse bu ruh hali diye korkuyor ama çözümü evinizde kalması değil. Siz de çok ciddiye almayın bence kadını. Belli ki dikkat çekmek için tüm çabası. Oğluyla arayı düzeltmek için çeşitli saçmalıklar sunuyor. Var bazı kayınvalidelerde bu durum maalesef.
 
Tam olarak doğru cümle bu. Zannediyor ki böyle psikolojisi bozuk numarası yaparsa oğlu onunla düzelir.
Bir tane de benim başımda var hem de en tescillisinden 🥲 Murat kekillinin bu akşam ölürüm klibindeki o beyaz odadan lazım sizinkine de orda kendini duvarlara vura vura ilgi çekmeye çalışsın. Tek çare o görünüyor çünkü
 
Back
X