• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Habersiz yatıya gelen kv

Benim annem olsa yada gelin ben olsam eşime söylerim konuşsun babasıyla adam ilgilensin eşiyle .Kaç yılın birikimi kimbilir .Baya tehlikeli ve üzücü durumu .Ciddiye alınacak gibi değil ki sözleri.İlac içmeler iftira atmalar kadın baya zor durumda .Kizacaksiniz ama destek gerekli .Eş niye var iyi günde kötü günde.Kayinpeder olaya el atmalı
Muhtemelen kendine bulaşmasın diye her dediğine he he diyordur adam. Benim Kp öyle yapıyor çünkü. Adamın daha yeni aklına geldi karısıyla ilgilenmek güneydoğu turuna gideceklermiş mayısta 😒 gezsinler de bana bulaşacak vakitleri olmasın.
 
Muhtemelen kendine bulaşmasın diye her dediğine he he diyordur adam. Benim Kp öyle yapıyor çünkü. Adamın daha yeni aklına geldi karısıyla ilgilenmek güneydoğu turuna gideceklermiş mayısta 😒 gezsinler de bana bulaşacak vakitleri olmasın.
Ay gezsinler ya .Bu erkekler zaten yaş alan eşine bir ilgi bir özen gösterse geline oğluna şuna buna sarmaz ya bu kadınların çoğu.Gene haklılar demiyorum kesinlikle .Fakat bir kısmı eşin bu ilgisizliğinden yaşlılık ile hiç baş edemiyor zor bir psikoloji.Unutuluyorum aranmiyorum önemsenmiyirum doğruda ifade edilmezse zor .Tabi safi kötü olanlar bu konudan ayrı .
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Gerçekten psikolojisi bozukmuş tedavi olmaya devam etmeli kesinlikle. Son cümleyi okuyunca canım çok sıkıldı. Eşinize söyleyebilirsiniz tatlı dille kendi evine götürürsünüz evinize dönersiniz. Ha illa kalıcam kendime zarar veririm diyorsa şuan yapacak bir şey yok gibi duruyor eşinizle konuşmanızdan başka.
 
Benim annem olsa yada gelin ben olsam eşime söylerim konuşsun babasıyla adam ilgilensin eşiyle .Kaç yılın birikimi kimbilir .Baya tehlikeli ve üzücü durumu .Ciddiye alınacak gibi değil ki sözleri.İlac içmeler iftira atmalar kadın baya zor durumda .Kizacaksiniz ama destek gerekli .Eş niye var iyi günde kötü günde.Kayinpeder olaya el atmalı
Onlar toksik ilişki yaşıyorlar. Kadının böyle olma sebebi kocası zaten. Adam sadece bu durumlarda ilgi gösterdiği için bu şekilde ilgi toplamaya alışmış. Kp’in de ondan aşağı kalır yanı yok yani berbat biri.
 
Onlar toksik ilişki yaşıyorlar. Kadının böyle olma sebebi kocası zaten. Adam sadece bu durumlarda ilgi gösterdiği için bu şekilde ilgi toplamaya alışmış. Kp’in de ondan aşağı kalır yanı yok yani berbat biri.
Doğru tespit aslında önce kayınpederi götürmek lazım doktora. Kafanda ne yaşıyorsunda sağlığını bozacak kadar ne yaşattın bu kadına diye sormak lazım.
 
Muhtemelen kendine bulaşmasın diye her dediğine he he diyordur adam. Benim Kp öyle yapıyor çünkü. Adamın daha yeni aklına geldi karısıyla ilgilenmek güneydoğu turuna gideceklermiş mayısta 😒 gezsinler de bana bulaşacak vakitleri olmasın.
gitmişken Suriyeye doğru itelesin bıraksın orda
 
Eşim evden kovup telefondan engellemişti en son. Ama yine de çıkıp gelmiş. Beni de manipüle etmeye çalışıyor sen de annesin senin de oğlun var beni anla diyor. İyi de ne yapayım yani. Oğlum beni aramıyor diyor. E huzursuzluk çıkarıyorsun ondan aramıyor. Ben ne yapayım. hem mecbur muyum herkesi barıştırmaya.
Yani ne bileyim anneyi evden kovmak da çok ağır ama hiç mi evladı üzerinde hakkı yok.Eşim benim kayınvalideyi evden kovsa ben izin vermem asla.

Geçimsizdir mutlaka da dikine gitmek yerine he deyip geçmek de var. Kimse genç kalmayacak ,yaşattığını yaşamadan ölmüyor insan.
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Aman allahım böyle bi kaynanaya ben onu beklemeden zarar verirdim😂🤣🤣
 
hasta maalesef
eşinize deyin ki
o gidene kadar ben evde durmayacağım
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Ben kv nize kızmaktan daha çok acıdım. Bakım evine değil rehabilitasyon merkezine yatması lazım. Bildiğiniz delirmiş kvniz siz kendinizden evinizden uzak tutun çocuklarınızın da psikolojisini bozacak.
 
Bir tane de benim başımda var hem de en tescillisinden 🥲 Murat kekillinin bu akşam ölürüm klibindeki o beyaz odadan lazım sizinkine de orda kendini duvarlara vura vura ilgi çekmeye çalışsın. Tek çare o görünüyor çünkü
Düzeltme bu akşam ölürüm klibi değilmiş o çılgın şarkısının klibiymiş açıp izleyesim geldi öyle gördüm 😂
 
Yani ne bileyim anneyi evden kovmak da çok ağır ama hiç mi evladı üzerinde hakkı yok.Eşim benim kayınvalideyi evden kovsa ben izin vermem asla.

Geçimsizdir mutlaka da dikine gitmek yerine he deyip geçmek de var. Kimse genç kalmayacak ,yaşattığını yaşamadan ölmüyor insan.
E iyi hakkı var diye alıp evime besleyeyim madem. Kadın gitmiyor yani hem eve yerleşiyor hem evdeki bakıcılarla kavga edip kaçırtıyor hepsini. Evde huzur bırakmıyor bir geliyor 1 ay durmadan gitmiyor. Eşim de git artık diyor. Kovmak bu yani. Üstüne sürekli olarak evin içinde ağlayıp bana yan baktın gelin bana şunu demek istedi gelin böyle yaptı sürekli ağlıyor. Sebepler de saçma sapan şeyler. Ben evden çalışıyorum yazılımcıyım, hep bilgisayarda oturdu benim yanımda oturmuyor diye ağlıyor sürekli. Çalışıyorum diyorum yalan diyor.
Boşanın oğlumla yaşayacağım diyor. Niye çekeyim ki bu kadını ne zorum var. Oğlu da git diyor işte haklı olarak.
 
Back
X