• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Habersiz yatıya gelen kv

Tam olarak doğru cümle bu. Zannediyor ki böyle psikolojisi bozuk numarası yaparsa oğlu onunla düzelir.

Oğlu ne diyor bu olan bitene? Gerekirse asgari seviyede görüşsün, bir iki telefon yeter. Eve çağırmasın.
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Kv bana çok şımarık insanları hastalıkla manipüle ederek kandırmaya çalışan bir tipmiş gibi geldi. Çok sert bir şekilde biptiri çekeceksiniz bakın bakalım o şımarıklıklarına devam ediyor mu? Hastayım şöyle yaparım böyle yaparım demiş etrafındakiler de onu pış pışlamış. Böylelerine çok sert olacaksın
 
iki haftadır manyak kaynana konusu gelmiyordu, hemen düşmüş. demek yeni moda bu. eskisi gibi eve tıkıp gelinin kafasını tesbihle dürtemeyenler deli taklidi yapıyorlar zaar.

siz daha da büyük deli taklidi yapın, çomağını saklasın.
 
Yasli, cahil, normal degil, biraz idare etseniz olmuyor mu?
Bunun yaşla cehaletle alakası yok benim kv genç ve çok bilgili. O da aynı. Böylelerini kimse idare etmek zorunda değil. Onlar bu dünyaya bir kere gelirken biz iki kere gelmiyoruz.
 
Oğlu ne diyor bu olan bitene? Gerekirse asgari seviyede görüşsün, bir iki telefon yeter. Eve çağırmasın.
Eşimin hiç tahammülü yok artık. Görüşmek de istemiyordu hatta telefonundan engellemişti o yüzden direk çıkıp gelmiş habersiz. Ben engellemedim beni adam yerine koysaydı arayıp geleyim mi diye sorardı. Buna da cevabı şu; aramaya cesaret edememiş. Ama evime gelmeye etmiş?
 
Eşimin hiç tahammülü yok artık. Görüşmek de istemiyordu hatta telefonundan engellemişti o yüzden direk çıkıp gelmiş habersiz. Ben engellemedim beni adam yerine koysaydı arayıp geleyim mi diye sorardı. Buna da cevabı şu; aramaya cesaret edememiş. Ama evime gelmeye etmiş?

Sİz daha önce kayınvalidenizle ilgili konu açtınız mı, bu kadın bir konudaki hani oğluna yıllarca bakmayan, üniversitede yanına 1 ay için alan, oğlu evlendikten sonra bir gün gelip torunu hastayken eşiyle-kendisini odaya kapatan kayınvalide mi?
 
Kv bana çok şımarık insanları hastalıkla manipüle ederek kandırmaya çalışan bir tipmiş gibi geldi. Çok sert bir şekilde biptiri çekeceksiniz bakın bakalım o şımarıklıklarına devam ediyor mu? Hastayım şöyle yaparım böyle yaparım demiş etrafındakiler de onu pış pışlamış. Böylelerine çok sert olacaksın
Eşim evden kovup telefondan engellemişti en son. Ama yine de çıkıp gelmiş. Beni de manipüle etmeye çalışıyor sen de annesin senin de oğlun var beni anla diyor. İyi de ne yapayım yani. Oğlum beni aramıyor diyor. E huzursuzluk çıkarıyorsun ondan aramıyor. Ben ne yapayım. hem mecbur muyum herkesi barıştırmaya.
 
Sİz daha önce kayınvalidenizle ilgili konu açtınız mı, bu kadın bir konudaki hani oğluna yıllarca bakmayan, üniversitede yanına 1 ay için alan, oğlu evlendikten sonra bir gün gelip torunu hastayken eşiyle-kendisini odaya kapatan kayınvalide mi?
Daha önce konu açtım ama bu kişi değil. Karıştı herhalde.
 
Daha önce konu açtım ama bu kişi değil. Karıştı herhalde.

Ruh hastası kayınvalideler çok fazla ya konular karışıyor artık. 🥲

Siz bence gönderin bu sizin başınızdaki belayı. Oğlu sakince konuşsun affettim seni desin bahane bulsun göndersin. Aynı evde çekmeyin şunu.
 
Başlığı okurken bile gerildim😠
 
Eşim evden kovup telefondan engellemişti en son. Ama yine de çıkıp gelmiş. Beni de manipüle etmeye çalışıyor sen de annesin senin de oğlun var beni anla diyor. İyi de ne yapayım yani. Oğlum beni aramıyor diyor. E huzursuzluk çıkarıyorsun ondan aramıyor. Ben ne yapayım. hem mecbur muyum herkesi barıştırmaya.
bavulunu camdan aşağıya atın
 
Ruh hastası kayınvalideler çok fazla ya konular karışıyor artık. 🥲

Siz bence gönderin bu sizin başınızdaki belayı. Oğlu sakince konuşsun affettim seni desin bahane bulsun göndersin. Aynı evde çekmeyin şunu.
Onun da çocukluk travmaları var mıymış acaba çok merak ettim 🤭 @gkulata
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Hasta olduğu çok net. Aklı melekeleri yerinde değil olarak bakmak lazım olaya
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Kv yi psikatriye götürsün eşiniz.Acil.
 
Kendine zarar verme dediğim şey ya kocasından ilgi görmek için kocasıyla kavga edince ilaç içip hemen hastaneye gitmek.yani öyle deli filan değil ilgi bağımlısı sadece.
Eee kocası ilgilensin eşiyle alsin bı Karadeniz turu mu olur başbaşa bir sinema mi olur ne bileyim eşi ya hani karısı.Kac yıllık hem.Kadinda belki yaşlılık psikolojisi başladı.Cocuklar büyüdü gitti ben genç arzu edilir değilim vsvs Size haksız ona haklı demiyorum.Fakat biraz Eside suyuna gidecek iltifat ne bileyim ilgi meşgale bulmak .
 
Benim annem olsa yada gelin ben olsam eşime söylerim konuşsun babasıyla adam ilgilensin eşiyle .Kaç yılın birikimi kimbilir .Baya tehlikeli ve üzücü durumu .Ciddiye alınacak gibi değil ki sözleri.İlac içmeler iftira atmalar kadın baya zor durumda .Kizacaksiniz ama destek gerekli .Eş niye var iyi günde kötü günde.Kayinpeder olaya el atmalı
 
Hem eşim hem ben aylardır görüşmüyoruz küsüz kayınvalide ile.
Haftasonu sabahın 7sinde kapı çaldı baktım Kv gelmiş. Elinde bavuluyla yatıya hem de :)
Bozulduk doğal olarak.
Bana sen de annesin aramızı düzelt oğlumla vs diyor ama buraya özür dilemeye değil yine doldurmaya gelmiş daha kapıdan girer girmez eşime benim hakkımda olumsuz şeyler söylüyor. Çok inanılmaz saçma şeyler yaptığı için küsmüştük ama şimdi de ben cahilim bilmiyordum psikoloğa gidiyorum artık diyor. İki dakika sonra çocuğun yanında kendimi camdan atacağım gibi laflar ediyor.

Daha önce bir iki kez kendine zarar verme durumu olduğu için eşim evine gönderemedi. Cumaya git dedi. Şimdi evde ama benim psikolojim bozuluyor. Bir de böyle sürekli gelip kalmasını istemiyorum. Bunları söylesem de başına iş gelir benden bilirler diye korkuyorum çünkü hayatı aşırı dramatik yaşıyor tüm akrabalara hakkımızda saçma şeyler anlatmış zaten oğlum beni dövdü filan demiş. Niye öyle dedin diyoruz evden kovunca dövmüş kadar oldu çünkü diyor.
Al cantani kac 🙈😆 oglunla senin arandaki mesele ben karismam ,siz ana ogulsunuz ben ise oglunun ailesi esiyim de 🤣 kiz fittirir iyce ama napcan aci gercek.. esinle özel olarak konus disarida filan. Böyle olmaz baska cocuklari varsa alsin götürsünler ana diye huzur mu bozacak. Hastaysa tedavi olsun evinde insan gibi otursun. Hatta esin korkutsun biraz anacim seni klinige mi yatirsak dese mesela birazda gicikligina yaptigi tavri birakir😀 benceee ama isin dogrusunu yanlisini sen bilyorsun biraz da delilige vuruyor kendini..
 
Back
X