• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hidrosalpinks ve rahimde sineşi

LunaDev

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Mart 2025
Mesajlar
210
Emoji Skoru
64
Puanlar
18
Yaş
34
Selamlar,

Biz erkek infertilite sebepli tüp bebeğe başlamaya karar vermiştik. Memorial Şişli'de başlayacaktık ve kan testleriyle beraber bizden rahim filmi de istendi. Ben senelik kontrollerimi oluyorum, amh değerim iyi ve bugüne kadar bir şikayeti olmamış birisiyim. Sadece bir dönem spiral kullandım bir kaç sene önce de çıkarmıştım. Rahim filmimi Echomar'da Cevat Bayrak çekti. İnanılmaz bir hoca benim sol tüpüm için hidrosalpinks teşhisi konuldu ve sağ tüpüm de tıkalı olmasına rağmen defalarca deneyerek açtı. Ayrıca rahim içinde sinesi var dedi. Günün sonunca erkek sebepli infertilite diye çıktığımız yolda bir anda doğurganlığımı kaybettiğimle yüzleştim. Yaşadığım şoku anlatamam. Doktorum laparoskopi ve histereskopi ameliyatı olmam gerektiğini söyledi. Sol tüp kesin alınacak belki sağ tüpte alınacak dedi. Şimdi benim sorum bu işlemler zor işlemler midir? Doktorun çok yetkin olması gerekir mi? Şişli Memorail 'da yaptırırsam Cihangir Yılanlıoğlu hoca ile senkronize olabileceklerini söyledi doktorum. Fakat başka yerde de yaptırabilirsin dedi. Ben emin olamadım sonra bana yanlış işlem yapılmış demesin diye Memorail'da mı olsam diyorum. Aslında iki hafta sonra yumurta toplamaya başlayacaktım şu an emin değilim. Bu yol bana çok zor ve yıpratıcı görünüyor. 34 yaşındayım acaba olmayacağını kabul edip bu davayı kendi içimde kapatsam mı diye de düşünüyorum. Bana bu ameliyatları olmuş sonrasında tüp bebek tecrübesi olanlar yazabilir mi beni neler bekliyor ?
 
Selamlar,

Biz erkek infertilite sebepli tüp bebeğe başlamaya karar vermiştik. Memorial Şişli'de başlayacaktık ve kan testleriyle beraber bizden rahim filmi de istendi. Ben senelik kontrollerimi oluyorum, amh değerim iyi ve bugüne kadar bir şikayeti olmamış birisiyim. Sadece bir dönem spiral kullandım bir kaç sene önce de çıkarmıştım. Rahim filmimi Echomar'da Cevat Bayrak çekti. İnanılmaz bir hoca benim sol tüpüm için hidrosalpinks teşhisi konuldu ve sağ tüpüm de tıkalı olmasına rağmen defalarca deneyerek açtı. Ayrıca rahim içinde sinesi var dedi. Günün sonunca erkek sebepli infertilite diye çıktığımız yolda bir anda doğurganlığımı kaybettiğimle yüzleştim. Yaşadığım şoku anlatamam. Doktorum laparoskopi ve histereskopi ameliyatı olmam gerektiğini söyledi. Sol tüp kesin alınacak belki sağ tüpte alınacak dedi. Şimdi benim sorum bu işlemler zor işlemler midir? Doktorun çok yetkin olması gerekir mi? Şişli Memorail 'da yaptırırsam Cihangir Yılanlıoğlu hoca ile senkronize olabileceklerini söyledi doktorum. Fakat başka yerde de yaptırabilirsin dedi. Ben emin olamadım sonra bana yanlış işlem yapılmış demesin diye Memorail'da mı olsam diyorum. Aslında iki hafta sonra yumurta toplamaya başlayacaktım şu an emin değilim. Bu yol bana çok zor ve yıpratıcı görünüyor. 34 yaşındayım acaba olmayacağını kabul edip bu davayı kendi içimde kapatsam mı diye de düşünüyorum. Bana bu ameliyatları olmuş sonrasında tüp bebek tecrübesi olanlar yazabilir mi beni neler bekliyor ?

Merhaba ,
Benim sorunum da aynıydı, tek fark benim amh düşüktü +endometriozisim vardı. Eşimde problem yok. Fakat 3 tüp bebek denememiz de olumsuz sonuçlanınca merkez değiştirdik ve şuanki doktorumla tedaviye devam ettik.
Yumurta toplamalarim yapıldıktan sonra doktorum transfer öncesi hsg istedi. Ben de sizin gibi Cevat Beyde çektirdim hsgyi. Hidrosalpinks tanısı konunca doktorum laparoskopi yapılmasını önerdi.
Tüplerini ya bağlayacağız, ya alacağız, dedi.
Yoksa tüplerden akan enfeksiyon yüzünden bebek tutunamazmış. İnsan tabi boyle birseyi duyunca hayal kırıklığına uğruyor. Yine de tek sorunum budur insallah diye ümit ederek kabul ettim .
Bu aşamada size önerim ameliyatı olun ama kesinlikle tecrübesine ve bilgisine güvendiğiniz bir doktorda laparoskopi yaptırın. Evet basit bir ameliyat ama komplikasyonları da var.
Ben aralikta laparoskopi oldum ,subatta transferim yapıldı, şuan ikiz bebeklerime hamileyim🙏🏻
Süreci hic zor ve yıpratıcı olarak düşünmeyin, en iyi hastanelerden birinde tedavi oluyorsunuz ,amh degeriniz iyi ,sorunun ne olabileceği tespit edilmiş ,laparoskopi olup sorununuz çözülünce transferiniz cok yüksek ihtimalle tutacaktır ☺️🙏🏻 şöyle düşünün bebeğinize kavuşmaya giden yolda aradaki engeller ortadan kalkıyor ✨
 
Merhaba ,
Benim sorunum da aynıydı, tek fark benim amh düşüktü +endometriozisim vardı. Eşimde problem yok. Fakat 3 tüp bebek denememiz de olumsuz sonuçlanınca merkez değiştirdik ve şuanki doktorumla tedaviye devam ettik.
Yumurta toplamalarim yapıldıktan sonra doktorum transfer öncesi hsg istedi. Ben de sizin gibi Cevat Beyde çektirdim hsgyi. Hidrosalpinks tanısı konunca doktorum laparoskopi yapılmasını önerdi.
Tüplerini ya bağlayacağız, ya alacağız, dedi.
Yoksa tüplerden akan enfeksiyon yüzünden bebek tutunamazmış. İnsan tabi boyle birseyi duyunca hayal kırıklığına uğruyor. Yine de tek sorunum budur insallah diye ümit ederek kabul ettim .
Bu aşamada size önerim ameliyatı olun ama kesinlikle tecrübesine ve bilgisine güvendiğiniz bir doktorda laparoskopi yaptırın. Evet basit bir ameliyat ama komplikasyonları da var.
Ben aralikta laparoskopi oldum ,subatta transferim yapıldı, şuan ikiz bebeklerime hamileyim🙏🏻
Süreci hic zor ve yıpratıcı olarak düşünmeyin, en iyi hastanelerden birinde tedavi oluyorsunuz ,amh degeriniz iyi ,sorunun ne olabileceği tespit edilmiş ,laparoskopi olup sorununuz çözülünce transferiniz cok yüksek ihtimalle tutacaktır ☺️🙏🏻 şöyle düşünün bebeğinize kavuşmaya giden yolda aradaki engeller ortadan kalkıyor ✨
Teşekkür ederim. Evet ben de yumurta toplama sonrasında olacağım ameliyatımı. Sizi de tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah <3
 
Back
X