Selamlar,
Biz erkek infertilite sebepli tüp bebeğe başlamaya karar vermiştik. Memorial Şişli'de başlayacaktık ve kan testleriyle beraber bizden rahim filmi de istendi. Ben senelik kontrollerimi oluyorum, amh değerim iyi ve bugüne kadar bir şikayeti olmamış birisiyim. Sadece bir dönem spiral kullandım bir kaç sene önce de çıkarmıştım. Rahim filmimi Echomar'da Cevat Bayrak çekti. İnanılmaz bir hoca benim sol tüpüm için hidrosalpinks teşhisi konuldu ve sağ tüpüm de tıkalı olmasına rağmen defalarca deneyerek açtı. Ayrıca rahim içinde sinesi var dedi. Günün sonunca erkek sebepli infertilite diye çıktığımız yolda bir anda doğurganlığımı kaybettiğimle yüzleştim. Yaşadığım şoku anlatamam. Doktorum laparoskopi ve histereskopi ameliyatı olmam gerektiğini söyledi. Sol tüp kesin alınacak belki sağ tüpte alınacak dedi. Şimdi benim sorum bu işlemler zor işlemler midir? Doktorun çok yetkin olması gerekir mi? Şişli Memorail 'da yaptırırsam Cihangir Yılanlıoğlu hoca ile senkronize olabileceklerini söyledi doktorum. Fakat başka yerde de yaptırabilirsin dedi. Ben emin olamadım sonra bana yanlış işlem yapılmış demesin diye Memorail'da mı olsam diyorum. Aslında iki hafta sonra yumurta toplamaya başlayacaktım şu an emin değilim. Bu yol bana çok zor ve yıpratıcı görünüyor. 34 yaşındayım acaba olmayacağını kabul edip bu davayı kendi içimde kapatsam mı diye de düşünüyorum. Bana bu ameliyatları olmuş sonrasında tüp bebek tecrübesi olanlar yazabilir mi beni neler bekliyor ?
Biz erkek infertilite sebepli tüp bebeğe başlamaya karar vermiştik. Memorial Şişli'de başlayacaktık ve kan testleriyle beraber bizden rahim filmi de istendi. Ben senelik kontrollerimi oluyorum, amh değerim iyi ve bugüne kadar bir şikayeti olmamış birisiyim. Sadece bir dönem spiral kullandım bir kaç sene önce de çıkarmıştım. Rahim filmimi Echomar'da Cevat Bayrak çekti. İnanılmaz bir hoca benim sol tüpüm için hidrosalpinks teşhisi konuldu ve sağ tüpüm de tıkalı olmasına rağmen defalarca deneyerek açtı. Ayrıca rahim içinde sinesi var dedi. Günün sonunca erkek sebepli infertilite diye çıktığımız yolda bir anda doğurganlığımı kaybettiğimle yüzleştim. Yaşadığım şoku anlatamam. Doktorum laparoskopi ve histereskopi ameliyatı olmam gerektiğini söyledi. Sol tüp kesin alınacak belki sağ tüpte alınacak dedi. Şimdi benim sorum bu işlemler zor işlemler midir? Doktorun çok yetkin olması gerekir mi? Şişli Memorail 'da yaptırırsam Cihangir Yılanlıoğlu hoca ile senkronize olabileceklerini söyledi doktorum. Fakat başka yerde de yaptırabilirsin dedi. Ben emin olamadım sonra bana yanlış işlem yapılmış demesin diye Memorail'da mı olsam diyorum. Aslında iki hafta sonra yumurta toplamaya başlayacaktım şu an emin değilim. Bu yol bana çok zor ve yıpratıcı görünüyor. 34 yaşındayım acaba olmayacağını kabul edip bu davayı kendi içimde kapatsam mı diye de düşünüyorum. Bana bu ameliyatları olmuş sonrasında tüp bebek tecrübesi olanlar yazabilir mi beni neler bekliyor ?