• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hindiba kahvesi hakkında deneyimim

Muhendoz

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Aralık 2015
Mesajlar
6.270
Emoji Skoru
8.725
Puanlar
398
Merhaba mesaj geçmişimi moderatörler incelerse satıcı olmadığım anlaşılacaktır. Ben sadece bu konuda gerçek bir yorumcunun yorumunu bilin istedim. Hindiba kahveyi (markası önemsiz ama evet ben de f... markasınınkini kullanıyorum) yaklaşık bir haftadır kullanıyorum kullandığım birkaç saat için 3-4 saat kadar tatlı isteğimi bastırıyor. Ben ki gece kalkıp çikolata yiyen biriyimdir. Böyle gözü dönmüşlükleri yaşamadım bir haftadır. Aman aman zayıflamaya etkisi yok; zaten neskafe golda çok benziyor. Ama çılgınca çikolata yeme isteğimi kestiği için teşekkür ederim kendisine. Bu arada ben şu an 67.0 kiloyum bunun yaklaşık 2 kilosunu son bir haftada verdim( toplamda 5-6 aydır kaçamaklar yüzünden sadece 10 kilo verebilmiştim kahve sayesinde kaçamaklarım azaldı.) Standart diyet yapıyorum yani klasik diyet kahvaltı/ protein ve sebze ağırlıklı yemekler yulaf falan işte. Hedefim 60. Hadi bakalım :)
 
Ben de öyle bir şey kullanıyorum henüz 5 gün oldu ama güzel gidiyor şimdilik
 
Bende kışın kullandım gerçekten etkisi oluyor. Ben tahilli olandan da almıştım o da güzel tadı
 
Bende kışın kullandım gerçekten etkisi oluyor. Ben tahilli olandan da almıştım o da güzel tadı
Ne kadar etkisi oldu? sürecinizi paylaşırsanız bana da ilham olur. Bu sabah 66.6yı gördüm ben de. Zaten kendimi yırtsam haftada 1 kilo zor veriyorum pfff
 
Benim ki kahve değil ,Çay . Ama çok susatıyor tam bir şey söylemek için cumayı bekliyorum. Aşırı susattığı ve tok tuttuğu doğru . Şekerli bir şeye ihtiyaç duymuyorum. Ayrıca tadı lezzetli kına gibi oluyor normalde böyle içecekler ama bunun tadı güzel . 158 boyum 61.1 kilo ile başladım az önce 60 ı gördüm iki sene de 28 kilo verdim . Ama ilk kez böyle bir şey kullanıyorum . Son beş kilom için kullanıyorum. 12 -20 arası besleniyorum ama çok sıkmıyorum kendimi mesela bazen gece acıkıyorum ceviz tüketiyorum . İfade diyet bana daha uygun. Siz nasıl besleniyorsunuz
 
Bence henüz yağ yakımı değil, ödem atıyorum. Bu kadar hızlı kilo verdireceğini düşünmüyorum
 
Benim ki kahve değil ,Çay . Ama çok susatıyor tam bir şey söylemek için cumayı bekliyorum. Aşırı susattığı ve tok tuttuğu doğru . Şekerli bir şeye ihtiyaç duymuyorum. Ayrıca tadı lezzetli kına gibi oluyor normalde böyle içecekler ama bunun tadı güzel . 158 boyum 61.1 kilo ile başladım az önce 60 ı gördüm iki sene de 28 kilo verdim . Ama ilk kez böyle bir şey kullanıyorum . Son beş kilom için kullanıyorum. 12 -20 arası besleniyorum ama çok sıkmıyorum kendimi mesela bazen gece acıkıyorum ceviz tüketiyorum . İfade diyet bana daha uygun. Siz nasıl besleniyorsunuz
ben standart diyet işte sabah ekmeksiz yumurta salatalık peynir vs öğlen sebze ya da et yemeği yoğurt ya da ayran içmeye özen gösteriyorum akşam da aynı aralarda ceviz ve kuru kayısı ya da 1 elma falan yiyorum 28 kilo çok iyi vermişsiniz 2 sene uzun ama verip geri almamak en mühimi
 
ben standart diyet işte sabah ekmeksiz yumurta salatalık peynir vs öğlen sebze ya da et yemeği yoğurt ya da ayran içmeye özen gösteriyorum akşam da aynı aralarda ceviz ve kuru kayısı ya da 1 elma falan yiyorum 28 kilo çok iyi vermişsiniz 2 sene uzun ama verip geri almamak en mühim
ben standart diyet işte sabah ekmeksiz yumurta salatalık peynir vs öğlen sebze ya da et yemeği yoğurt ya da ayran içmeye özen gösteriyorum akşam da aynı aralarda ceviz ve kuru kayısı ya da 1 elma falan yiyorum 28 kilo çok iyi vermişsiniz 2 sene uzun ama verip geri almamak en mühimi
Beslenmeyi öğrendim. Spor ve diyet yapıyorum . Fast food hayatımın bir parçasıydı.... bu arada 2 senedir hiç beyaz ekmek yemedim ama diğer ekmeklerin fırsatını vermem, günlük iki dilim mutlaka yiyorum
 
Bugün tartıldım, 2 kilo vermişim artık 59 kiloyum . Sizin nasıl gidiyor ?
 
merhaba, Türk kahvesi gibi mi nasıl kullanıyorsunuz
 
Back
X