• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İlişkide sınıf farkı?

Ankarali linci yükleniyor :D
Ay ben ankaraya bayılırım. Tabii bunda ultra zengin olmamamın da etkisi vardır 😂 Okul bittikten sonra ankarada kalan nadir insanlardandım hatta 🥲 Ama yani bi avm şehri olduğunu ve imkanlarını konuşmaya gerek yok.
 
Olmaz, ablacım olmaz. Konuştuğunuz konular bile farklı olur.

Eşim ve ben orta halli ailelerin ünv bitirmiş ve para kazanmış üyeleriyiz. Kendi oğlumuzla bile öyle farklıyız ki ..

Geçen bayram aile büyükleri, oğlumuza 50, 20 10 Euro gibi harçlıklar verdi. Bizimki, paraları dürdü büktü çantasına soktu. Şu yaşımda, 50 Euroyu düremem😄 Bebek gibi okşayarak cüzdanına koyarım 😁
Ya çok basit gelecek ama üniversitenin ilk yılında bir sınıf arkadaşıma "ankarada japon pazarı nerde var sen ankaralısın bilirsin" diye sormuştum. Japon pazarı ne bilmiyorum diye cevap verince bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım 😄 Evet ikimiz de absürt giyinmiyoruz, ikimiz de aynı öğrenci kafesine gidiyoruz, aynı şeyleri yiyip içiyoruz ama benim için japon pazarını bilmemek dünya saçması bir şeydi 😄
 
Ya bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcen😂 O bakımdan kısır bir şehir 🥲 Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
Gayet var kaliteli mekanlar . Avm fakir işi yerler ya da alışveriş ihtiyacı olanlar için.
 
Ya bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcen😂 O bakımdan kısır bir şehir 🥲 Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
Ya aynen ahahahshh üç tane mekan var herkes orada zaten. Ankara köy gibi gerçekten ilkokul arkadaşımı avm de dershaneden arkadaşımı bir kafede görüyorum yani çok küçük ahahahhah
 
Ya çok basit gelecek ama üniversitenin ilk yılında bir sınıf arkadaşıma "ankarada japon pazarı nerde var sen ankaralısın bilirsin" diye sormuştum. Japon pazarı ne bilmiyorum diye cevap verince bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım 😄 Evet ikimiz de absürt giyinmiyoruz, ikimiz de aynı öğrenci kafesine gidiyoruz, aynı şeyleri yiyip içiyoruz ama benim için japon pazarını bilmemek dünya saçması bir şeydi 😄
hiç otobüse binmemiş, kızılaya gitmemiş bir dershane arkadaşım vardı. o zaman yeşil çift katlı otobüs vardı bindik gallerianın önünden muavine parayı ona verdirdik. kız 18 yaşında böyle bir deneyim kazandı sayemizde ahahahha.
 
hiç otobüse binmemiş, kızılaya gitmemiş bir dershane arkadaşım vardı. o zaman yeşil çift katlı otobüs vardı bindik gallerianın önünden muavine parayı ona verdirdik. kız 18 yaşında böyle bir deneyim kazandı sayemizde ahahahha.
Benimki 30 yasindayken pasonun ne oldugunu bilmiyordu 🤦🏻‍♀️ üniversiteye ozel şoförle gittigi icin.

O sirada uc aktarmayla okula giden ben :D
 
Benimki 30 yasindayken pasonun ne oldugunu bilmiyordu 🤦🏻‍♀️ üniversiteye ozel şoförle gittigi icin.

O sirada uc aktarmayla okula giden ben :D
bahsettiğim kızın ailesinin inşaat şirketi vardı ve çayyolunun eski köylüsüydü bu arada arsalar değerlenince zengin olmuşlar. ben bu kızla aynı dersanedeydim mesela bunu kast ediyorum. o cemiyet hayatının renkli simaları olan zenginlik bambaşka bir şey onlara rastlamam imkansız. bu soru sahibinin sevgilisi çocuk da benim bahsettiğim kız gibidir yani en fazla. o yüzden çok fazla abartmaya gerek yok
 
o cemiyet hayatının renkli simaları olan zenginlik bambaşka bir şey onlara rastlamam imkansız.
Ben bir kere rastladim, onu da biraktim. Zaman zaman düşünüyorum hey gidi simdi ucagimiza atlayip kahvaltida Paris'te kruvasan, aksam Roma'da ravioli yiyebilirdim, simdi aksam Dominos'tan pizza yiyorum diye ahshd
 
Davul bile dengi dengine der kenara çekilirim.

uyum önemli maalesef :(
 
Back
X