- Katılım
- 20 Kasım 2018
- Mesajlar
- 17.509
- Emoji Skoru
- 67.613
- Puanlar
- 598
- Yaş
- 36
Ankarali linci yükleniyorYa bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcenO bakımdan kısır bir şehir
Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Ankarali linci yükleniyorYa bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcenO bakımdan kısır bir şehir
Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
Ay ben ankaraya bayılırım. Tabii bunda ultra zengin olmamamın da etkisi vardırAnkarali linci yükleniyor![]()
Ya çok basit gelecek ama üniversitenin ilk yılında bir sınıf arkadaşıma "ankarada japon pazarı nerde var sen ankaralısın bilirsin" diye sormuştum. Japon pazarı ne bilmiyorum diye cevap verince bir şeylerin ters gittiğini anlamıştımOlmaz, ablacım olmaz. Konuştuğunuz konular bile farklı olur.
Eşim ve ben orta halli ailelerin ünv bitirmiş ve para kazanmış üyeleriyiz. Kendi oğlumuzla bile öyle farklıyız ki ..
Geçen bayram aile büyükleri, oğlumuza 50, 20 10 Euro gibi harçlıklar verdi. Bizimki, paraları dürdü büktü çantasına soktu. Şu yaşımda, 50 Euroyu dürememBebek gibi okşayarak cüzdanına koyarım
![]()
Gayet var kaliteli mekanlar . Avm fakir işi yerler ya da alışveriş ihtiyacı olanlar için.Ya bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcenO bakımdan kısır bir şehir
Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
Ya aynen ahahahshh üç tane mekan var herkes orada zaten. Ankara köy gibi gerçekten ilkokul arkadaşımı avm de dershaneden arkadaşımı bir kafede görüyorum yani çok küçük ahahahhahYa bi de ankarada çok zengin olsan napcan mesela x avm yerine y avmye mi gitcenO bakımdan kısır bir şehir
Ağız tadıyla zengin bile olunmaz
hiç otobüse binmemiş, kızılaya gitmemiş bir dershane arkadaşım vardı. o zaman yeşil çift katlı otobüs vardı bindik gallerianın önünden muavine parayı ona verdirdik. kız 18 yaşında böyle bir deneyim kazandı sayemizde ahahahha.Ya çok basit gelecek ama üniversitenin ilk yılında bir sınıf arkadaşıma "ankarada japon pazarı nerde var sen ankaralısın bilirsin" diye sormuştum. Japon pazarı ne bilmiyorum diye cevap verince bir şeylerin ters gittiğini anlamıştımEvet ikimiz de absürt giyinmiyoruz, ikimiz de aynı öğrenci kafesine gidiyoruz, aynı şeyleri yiyip içiyoruz ama benim için japon pazarını bilmemek dünya saçması bir şeydi
![]()
Benimki 30 yasindayken pasonun ne oldugunu bilmiyorduhiç otobüse binmemiş, kızılaya gitmemiş bir dershane arkadaşım vardı. o zaman yeşil çift katlı otobüs vardı bindik gallerianın önünden muavine parayı ona verdirdik. kız 18 yaşında böyle bir deneyim kazandı sayemizde ahahahha.
bahsettiğim kızın ailesinin inşaat şirketi vardı ve çayyolunun eski köylüsüydü bu arada arsalar değerlenince zengin olmuşlar. ben bu kızla aynı dersanedeydim mesela bunu kast ediyorum. o cemiyet hayatının renkli simaları olan zenginlik bambaşka bir şey onlara rastlamam imkansız. bu soru sahibinin sevgilisi çocuk da benim bahsettiğim kız gibidir yani en fazla. o yüzden çok fazla abartmaya gerek yokBenimki 30 yasindayken pasonun ne oldugunu bilmiyorduüniversiteye ozel şoförle gittigi icin.
O sirada uc aktarmayla okula giden ben![]()
Ben bir kere rastladim, onu da biraktim. Zaman zaman düşünüyorum hey gidi simdi ucagimiza atlayip kahvaltida Paris'te kruvasan, aksam Roma'da ravioli yiyebilirdim, simdi aksam Dominos'tan pizza yiyorum diye ahshdo cemiyet hayatının renkli simaları olan zenginlik bambaşka bir şey onlara rastlamam imkansız.
efendimYaprak dökümü Necla
Seninkine benzemiyor mu hikayeefendim
Seninkine benzemiyor mu hikaye![]()
Sana kötü haber vereyim aslında hepimiz yalnızızyok benim hikayemle alakası yok kendimi necla gibi görmemin nedeni çoğu zaman sevgilimden ve kendimden başka kimse yokmuş gibi yalnız hissetmem
bana göre bu iyi mesela, böyle olunca bi noktada yalnız kalmıyoruz heheheheSana kötü haber vereyim aslında hepimiz yalnızız![]()
Herkes yalnız olunca yalnızlık diye bir şey kalmıyor ortadabana göre bu iyi mesela, böyle olunca bi noktada yalnız kalmıyoruz hehehehe