Yaşınız küçük olduğu için uyarmak istedim. Zengin ailelerin yetiştirdiği çocuklar, özellikle kendilerinden alt gelirli insanlara her istediğini yapabilme hakkına sahip olduğuna inanabiliyorlar. Normal bir insana göre sınıf farklılıklarının daha bilincindedirler ve bunu kendi lehlerine de rahatça kullanırlar. Çevreleri, bağlantıları ve toplumun zenginliğe verdiği önem sayesinde büyük suçlardan bile kolayca yırtarlar. Bunun en bilinir örneği malesef Münevver Karabulut olayı. Garipoğlu ailesi kadar zengin olmaya bile gerek yok, toplumda sayılır bir meslek vs. sahibi olan görece az gelirli insanlar bile ne suçlardan yırtıyor. Bu yüzden sevmediğiniz veya istemediğiniz hiçbir şeyi yapmayın, ona uyum sağlamak için yüklü hesaplar ödemeyin.
Daha ikinizde küçüksünüz, gezin, dolaşın, eğlenin. Belki ilerde evlenirsiniz bu da mümkün ama "evleneceğiz" diye hayatınızı bu ilişki üzerine kurgulamayın. Kendi kariyerinize, işinize, hayatınıza yoğunlaşın.