• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İmdat!

Slayer Witch

Schadenfreude enjoyer
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
1.059
Emoji Skoru
2.746
Puanlar
133
Kızlar selam, aşırı çaresizim yani o kadar çaresizim ki aylardır girmediğim hesabıma girip sizlerden medet umuyorum yardım edin bilen anneler yaşayan anneler! Lohusalığımdan beri bir başıma baktığım 21 aylığa dek emzirdiğim, hasta olunca başında beklediğim, en güzel yemekleri hazırlayıp verdiğim gözüm gibi baktığım evladım bana sürekli SEN GİT, GELME, GİT BURDAN deyip duruyor. Erkek çocuğu bu arada. Babasına çok düşkün oldu. 24 aylıkken kreşe başladı ben de işe başladım. Neden bana kötü davranıyor anlamıyorum… Her anne kadar yüklenip kızdığım bağırdığım olmuştur bu mu acaba sebep? Çözemiyorum. Neden çocuğum beni itiyor vuruyor git diyor anlamıyorum, babasına da yapıyor bazen ama bana daha çok yapıyor. Babaannesini de çok seviyor mesela ama gözü beni resmen görmüyor çooook çok üzülüyorum kahroluyorum, çok acı doğurup büyüttüğün yavrunun başkalarına fan club açması… Dün hasta olduğu için evdeydi annemle, işten geldim yanına gidip seni çok özledim dedim verdiği cevap BEN SENİ ÖZLEMEDİM. OY OY DAĞLAR…..
 
420 aylığım ben de hep en çok sevdiğime gönül koyuyorum🥲 çok özlüyordur sizi, ondan öyle yapıyordur eminim😇
 
Kızlar selam, aşırı çaresizim yani o kadar çaresizim ki aylardır girmediğim hesabıma girip sizlerden medet umuyorum yardım edin bilen anneler yaşayan anneler! Lohusalığımdan beri bir başıma baktığım 21 aylığa dek emzirdiğim, hasta olunca başında beklediğim, en güzel yemekleri hazırlayıp verdiğim gözüm gibi baktığım evladım bana sürekli SEN GİT, GELME, GİT BURDAN deyip duruyor. Erkek çocuğu bu arada. Babasına çok düşkün oldu. 24 aylıkken kreşe başladı ben de işe başladım. Neden bana kötü davranıyor anlamıyorum… Her anne kadar yüklenip kızdığım bağırdığım olmuştur bu mu acaba sebep? Çözemiyorum. Neden çocuğum beni itiyor vuruyor git diyor anlamıyorum, babasına da yapıyor bazen ama bana daha çok yapıyor. Babaannesini de çok seviyor mesela ama gözü beni resmen görmüyor çooook çok üzülüyorum kahroluyorum, çok acı doğurup büyüttüğün yavrunun başkalarına fan club açması… Dün hasta olduğu için evdeydi annemle, işten geldim yanına gidip seni çok özledim dedim verdiği cevap BEN SENİ ÖZLEMEDİM. OY OY DAĞLAR…..
4 yaşında erkek benımkıde daha bu sabah teyzemi seviyorum seni sevmiyorum dedi
Her sabah babam evdemı diye ağlar babasını arar evın içinde akşam babası eve gelir sen işe git ya der çocuklar bi dönem böyle takılmayın hele ki siz çalışıyorsunuz aslında çok özluyorlar ama belli de etmıyorlar ...
 
4 yaşında erkek benımkıde daha bu sabah teyzemi seviyorum seni sevmiyorum dedi
Her sabah babam evdemı diye ağlar babasını arar evın içinde akşam babası eve gelir sen işe git ya der çocuklar bi dönem böyle takılmayın hele ki siz çalışıyorsunuz aslında çok özluyorlar ama belli de etmıyorlar ...
Hiç bilmiyorum ya hiç çocuk tecrübem yok o kadar üzülüyorum ki bu haline
 
Hiç bilmiyorum ya hiç çocuk tecrübem yok o kadar üzülüyorum ki bu haline
Benimde hiç tecrübem yoktu ilk çocugumdu yaşayarak görüyoruz bazı şeyleri daha birçok dönemleri olacak şimdiden uzuntu kaygıya düşmeyin Allah sağlık versin gerisi hallolur ınşallah 🤲 Sağlıkla buyutun evladınızı 🤲
 
Kızlar selam, aşırı çaresizim yani o kadar çaresizim ki aylardır girmediğim hesabıma girip sizlerden medet umuyorum yardım edin bilen anneler yaşayan anneler! Lohusalığımdan beri bir başıma baktığım 21 aylığa dek emzirdiğim, hasta olunca başında beklediğim, en güzel yemekleri hazırlayıp verdiğim gözüm gibi baktığım evladım bana sürekli SEN GİT, GELME, GİT BURDAN deyip duruyor. Erkek çocuğu bu arada. Babasına çok düşkün oldu. 24 aylıkken kreşe başladı ben de işe başladım. Neden bana kötü davranıyor anlamıyorum… Her anne kadar yüklenip kızdığım bağırdığım olmuştur bu mu acaba sebep? Çözemiyorum. Neden çocuğum beni itiyor vuruyor git diyor anlamıyorum, babasına da yapıyor bazen ama bana daha çok yapıyor. Babaannesini de çok seviyor mesela ama gözü beni resmen görmüyor çooook çok üzülüyorum kahroluyorum, çok acı doğurup büyüttüğün yavrunun başkalarına fan club açması… Dün hasta olduğu için evdeydi annemle, işten geldim yanına gidip seni çok özledim dedim verdiği cevap BEN SENİ ÖZLEMEDİM. OY OY DAĞLAR…..
Fan club açması djdjdj çok tatlısınız:) çocukların belli dönemleri olabiliyor geçici bir dönem bence canınızı sıkmayın çocuğunuzun ilgisini çekebilecek şeyler bulun ve onun üzerinden sohbeti ilerletin
 
O öyle söyleyince sizin onu sevdiğinizi söyleyin paniklemeyin. Dönem dönem olur öyle. Sevmediğinden değil, gün içinde stresi biriktirip en güvenli liman siz olduğunuz için siin yanınızda rahatça içini dökebildiği için öyle.

 
Back
X