- Katılım
- 29 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1.059
- Emoji Skoru
- 2.746
- Puanlar
- 133
- Konu Sahibi Slayer Witch
- #1
Kızlar selam, aşırı çaresizim yani o kadar çaresizim ki aylardır girmediğim hesabıma girip sizlerden medet umuyorum yardım edin bilen anneler yaşayan anneler! Lohusalığımdan beri bir başıma baktığım 21 aylığa dek emzirdiğim, hasta olunca başında beklediğim, en güzel yemekleri hazırlayıp verdiğim gözüm gibi baktığım evladım bana sürekli SEN GİT, GELME, GİT BURDAN deyip duruyor. Erkek çocuğu bu arada. Babasına çok düşkün oldu. 24 aylıkken kreşe başladı ben de işe başladım. Neden bana kötü davranıyor anlamıyorum… Her anne kadar yüklenip kızdığım bağırdığım olmuştur bu mu acaba sebep? Çözemiyorum. Neden çocuğum beni itiyor vuruyor git diyor anlamıyorum, babasına da yapıyor bazen ama bana daha çok yapıyor. Babaannesini de çok seviyor mesela ama gözü beni resmen görmüyor çooook çok üzülüyorum kahroluyorum, çok acı doğurup büyüttüğün yavrunun başkalarına fan club açması… Dün hasta olduğu için evdeydi annemle, işten geldim yanına gidip seni çok özledim dedim verdiği cevap BEN SENİ ÖZLEMEDİM. OY OY DAĞLAR…..