Insanity Max30 günlüğüm

130488

umutluu..
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2015
637
769
33
normalde spor yaparken böbrek üstü bezlerinden salgılanan hormonlar sayesinde açlik hissi gidiyor ve tok olduğumuzu hissediyoruz bugün kü açlıgin karbonhidrat fazla olduysa öğünlerde o yüzden şeker dalgalanmasi yaşıyor olabilirsin
birde max birden fazla kalori yaktiriyor kaliteli kalori almaya çalış
birde benim farkettiğim bişey var belki saçma olabilir ama max a başlayan buraya yazanlarda gördüm kendim dahil ilk iki hafta falan diyet spor çok iyi gidip sonra aniden bi yeme isteği ile karsilastik buda bizim kilo vereceğiz diye yetersiz beslendiğimiz için olmuş olabilir
bugun karbonhitratı az aldım baya bil iyorum ki kafam karıştı
 

sumuhendis

Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2016
547
915
31
p

protein alıyorum ya günde neredeyse 5 yumurta yiyorum peynir yoğurt da yiyorum hergün max bugun bi kere yaptım ama şeytan dürtüyı bida yap diye ben ne yapım:KK52:
yap kız gücün varsa yarım saat yarım saat toplam 1oluyor zaten ramazan da oruç tutabilecek misin bilmiyorum bebekten de tutarsan zaten yapamazsin
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
max in ikincisini bi tarafim yemedi :KK70: :KK70: ama 5mil leslie yaptım birazdan da namazi halledip dışarı çıkacağım yürüyüş için :)
pilates deyince bana bi fenalik geliyor zamanında salon da hoca ile yapmıştım evde de yaptım da bilmiyorum videoyu izleyemedim zaten tel den olunca bi bakmam lazım max gibi beni sarması lazım :) o yüzden yaparım diyemem
Leslie eklemen ve yürüyüşe çıkman süper olmuş tatlım benim.
Bu benim yaptığım hızlı pilates acayip etkili birşey inan, pilates gibi değil zaten, yer hareketleri denebilir..
Valla iki gündür totoma kıramp girdi yaparken.. Acayip ağrıdı her yerim. Popo kaslarım bacak karın kaslarım hala acıyor ve en ilgincide Max' dan daha çok terletti beni.. Gerçekden indirebilirsen tavsiye ederim.. Bacak çalışmalarıda süper...
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Dün max 30 1. hafta 4. gün tabata streght bittiii :KK70: Erkek arkadaşımla biraz bisiklet falan sürdük, eve bi geldim net yok. Ben de ders çalıştımm. Bugün 2 tane sınavım vardı kuzumm evde değildim yeni geldim evee :KK70: Anca girebildimm :KK43: Sınav haftası çok zor oluyo ama yapacak bir şey yok :KK43: :KK43: Bi de bugün misafirler gelecek şimdi koşturup duruyoruz annemle anca gece yapıcam heralde max 30u yatmadan yazarım heralde, yarın da sınav var off offf :KK70:
Allah kolaylık versin sınavlarında kuzum, önceliği sınavlarına ver bebeğim max birkaç gün kalsada olur.. Yetişebilirsen amenna ama tatlım. Misafirlerde tam yoğunluğunu bulmuş be ya :))
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
kızlar selam ben spor yaptıkdan sonra kendimi acayip tok hissediyorum iki saat falan bişey yiyesim gelmiyo .gelmiyodu ama bugun öle olmadı sporu büyük bi açlık hissederek bitirdim çok açda değildim başladığımda neden öle oldu anlamadım hala acayip aç ve halsiz hissediyorum sanki saatlerdir bişey yememiş gibiyimm nerde yanlış yapıyorumm yaa:KK43:
Tatlı birşey yedin mi ya da meyve ondan olabilir kuzum .. Birkaç gündür az yiyorsan onunda etkisi olabilir, en ufak bi kaçamakda açlık gözünü döndürüyor az yemelerin sonrasında, o yüzden dikkatli yemek lazım ..karbonhidratı asla aşırıya kaçırmamak gerekiyor..
 

sumuhendis

Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2016
547
915
31
çok üzülerek bişey soyleyecegim :KK43: internet kotam çok az kalmış 4.5G ile bu ay daha da hızlı gitti sadece program bildirimimi yapıp çıkacağım sanırım :KK43: yoksa o kadarına da yetmeyecek bu ay
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
çok üzülerek bişey soyleyecegim :KK43: internet kotam çok az kalmış 4.5G ile bu ay daha da hızlı gitti sadece program bildirimimi yapıp çıkacağım sanırım :KK43: yoksa o kadarına da yetmeyecek bu ay
Hadi yaa ! Nasıl bir tarife bu ya.. Betülüm biz Tr geldiğimizde data kart alıyoruz 12 gb internet oluyor.. Acaba data kart almak fikri sana uyar mı ??
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Kızlar Efsanın bugün yaşadığı açlık sebebini yediklerine bakınca anladım. Sizinlede paylaşıyım, sporumuz aklansın:)
Öğlen pataes havuç ve bezelye yemeği yemiş. Pişmiş patates ve havucun GI çok yüksek kan şekerini aniden fazla yükseltir, tıpkı şekeri yüksek meyve veya tatlı yemek gibi.. Yaşadığı açlık krizinin nedeni o canlarım.. Sporu çok yapmakdan değil.