istanbul çengelköy maxi city'de buluşuyoruzzz!

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
evet arkadaşlar konuyu açtım. buluşalım maxide. zaman saat gün önerilerinizi alayım dostlar. ama haftasonu olmasın lütfennnzemuszemus bekliyorum dostlar hayırlı ola topicimiz:kahve:
 

SEYMA

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2008
3.408
0
iyi buluşmalar ben gelemem havalar çok soğuk güneşli bi güne gelirse süpriz yaparım
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
zati hemen yakında olmaz canım şöyle 10 gün içinde falan. şu yagmurlar falan kesilsin dimi
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
hmm bakalım belki haftasonuda olabilir. bir orta yol buluruz. ama şu yagmurlar falan biraz azalsın olurmu?
 

KapicininBitliKizi

Guru
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2007
2.998
23
kızım dedımya bız bı ev tutalım kk evı yazalım tabelaya bulsumalar orda olsun ne bu bı max ı bı ıkea olmuor :) bakalım ınsallah bı soz vermımde burda olursam ınsallah :)
 

alieminim

annesinin ballı oğluşu:)
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2009
164
0
kızım dedımya bız bı ev tutalım kk evı yazalım tabelaya bulsumalar orda olsun ne bu bı max ı bı ıkea olmuor :) bakalım ınsallah bı soz vermımde burda olursam ınsallah :)

bitili ordan oraya gezmek ten yoruldun anlaşılan . bi ara ver sakinleşince tekrar larsın :)))):teytey:
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
dışarda kar var arkadaşlar bizim içimiz kaynıo:)kaydirigubbakcemile2 biraz havalar düzelsin bakalım o vakit hemen yaparız buluşmamızıolumunekankayizsmile
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
gerilere düşmüş sayfa yaw:9 azcık önlere alalım dedim. yapçaz inşallah buluşmayı ama şu kar kıyamet bir dinsin. sanmayın unuttuk. mahallenin adı gibi havasıda tufan mübarek:))
 

alieminim

annesinin ballı oğluşu:)
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2009
164
0
gerilere düşmüş sayfa yaw:9 azcık önlere alalım dedim. yapçaz inşallah buluşmayı ama şu kar kıyamet bir dinsin. sanmayın unuttuk. mahallenin adı gibi havasıda tufan mübarek:))

alemsin yaa demek tufan mahallesinde oturuyorsun hemen mahalleni degiş o zaman :))))
 

twetty84

Sevmekten kim usanır...
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2009
3.154
41
çengelköy çok uç bir nokta şimdiye kadar hiç gitmedim yerini bile bilmem bilmiyorumkismile daha merkezi bir yerde olsaydı keşke
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
güneş yüzünü gösterdi ama hala kar var erimedi ya:KK43: valla bizim sitenin bahçesi 2 karış karla örtülü hala:KK43:
 

thanderc

dünyanın entatlı kenesi:)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.021
4
kimseler ugramıo buraya kızlarrr hey vazmıgeçtiniz yoksa buluşmaktan?
 
X