Kızlar yine fallara sardım bu aralar özellikle yarın gitmek istiyorum baya da araştırıyorum değsin diye de kadıköy taraflarında bakıyorum
Angels cafe den hic mi hic memnun kalmamıştım onu eliyorum.
İstanbul cafe de semaya gittim bi süre memnundum ama o da sallamalara başladı hele son gittiğimde rezaletti. Şimdi orda bide ahmet var ona mı gitsem diyorum...
Bir de yorumlarda tiryaki cafe vardı o nasıl sizce ne yapmalıyım bi yorum lütfenn
Angels cafe den hic mi hic memnun kalmamıştım onu eliyorum.
İstanbul cafe de semaya gittim bi süre memnundum ama o da sallamalara başladı hele son gittiğimde rezaletti. Şimdi orda bide ahmet var ona mı gitsem diyorum...
Bir de yorumlarda tiryaki cafe vardı o nasıl sizce ne yapmalıyım bi yorum lütfenn