• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Mandal ada nasıldı beğendinizmi? bizde baktırdık yeni fazla olumlu konuştu sanki emin olamadım:işsiz:
Merak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmiş
 
Merak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmiş

ne kadar zaman önce bilmiş
hayatına girmeden...
bazen burdaki iyi falcılara gıdıyorm duyunca tamamen fos çıkıyor göklere çıkartılan eren e gıttım faciaydı an da hıcbısey yoktu burda sadece kuzeyle tutkuyu duyup ta gıdip basarı sagladım oyuzden adadırc topraktır valla korkuyorum bı utku vardı bnm en ıyı falcımdı mesela burda hıc adı gecmez 2yık oldu hâlâ dedıklerını yasarım
 
ne kadar zaman önce bilmiş
hayatına girmeden...
bazen burdaki iyi falcılara gıdıyorm duyunca tamamen fos çıkıyor göklere çıkartılan eren e gıttım faciaydı an da hıcbısey yoktu burda sadece kuzeyle tutkuyu duyup ta gıdip basarı sagladım oyuzden adadırc topraktır valla korkuyorum bı utku vardı bnm en ıyı falcımdı mesela burda hıc adı gecmez 2yık oldu hâlâ dedıklerını yasarım
2 ay önceden bilmiş ya tutku da ilkiyle farklı konuştu kuzey de ikisi de olumluydular utku kim nerde acaba
 
2 ay önceden bilmiş ya tutku da ilkiyle farklı konuştu kuzey de ikisi de olumluydular utku kim nerde acaba

demekki yakım geleceği bilmiş adam bravo onu bilemeyen de var çünkü :)

tutku ilkinden farklı konuştu derken ne dedi ben 3kez baktırdım 3undede farklı kişilere olacak dedi ama küçük enstantane ler bildi harf bildi sana damı farklı konultu anlamadım farkku kişi gördü dimi :)

utku cum benim asmin de bakıyodu yıllardır sonra ucurtma cafeye gectı ordan yıne asmin e gecmiş bu yılın başında ama gecen ay falı tamamen bırakmış:(
o çok şeyi bilmişti bende martta asmin deydi ovakitte bnm ihtiyaçım yoktu yeni bi aşk vardı ayaklarım yerden kesik moddaydım keşke ayrılmadan gitseydin diyorum şimdi:(
2016da baktırdım ilk ona konuşma dahil çok seyi bilmişti
 
demekki yakım geleceği bilmiş adam bravo onu bilemeyen de var çünkü :)

tutku ilkinden farklı konuştu derken ne dedi ben 3kez baktırdım 3undede farklı kişilere olacak dedi ama küçük enstantane ler bildi harf bildi sana damı farklı konultu anlamadım farkku kişi gördü dimi :)

utku cum benim asmin de bakıyodu yıllardır sonra ucurtma cafeye gectı ordan yıne asmin e gecmiş bu yılın başında ama gecen ay falı tamamen bırakmış:KK43:
o çok şeyi bilmişti bende martta asmin deydi ovakitte bnm ihtiyaçım yoktu yeni bi aşk vardı ayaklarım yerden kesik moddaydım keşke ayrılmadan gitseydin diyorum şimdi:KK43:
2016da baktırdım ilk ona konuşma dahil çok seyi bilmişti
Ilkinde nişanlısıyla evlenecekler dedi şimdi ayrılacaklar dedi şu an bayağı tutkulular ama dedi belki degisiyordur durum aynı kalmıyordur
 
Ilkinde nişanlısıyla evlenecekler dedi şimdi ayrılacaklar dedi şu an bayağı tutkulular ama dedi belki degisiyordur durum aynı kalmıyordur

falcıların bahanesidir bu genelde ilkinde farklı demiştin deriz onlarda guzelim kaderin değişmiş derler... birincisi kader zaten değişmez ikincisi kader i ucundan da olmasa yakalayamıyorlarsa fala boşa para veriyoruz üçüncüsü ne falcılar var 2yıl sonrayı goruyor bunlar boyna farklı kişiler farklı tarihler verıyor
kader 3ayda değişirse valla biz otırup hiçbişey yapmayalım ozaman
yani şunı demek ıstıyorum atacağın adım olayları değiştirdi dıyolar ya falcı o atacağım adımı bilemıyosa falcı deildir hava durumu tahmincisidir bence
 
falcıların bahanesidir bu genelde ilkinde farklı demiştin deriz onlarda guzelim kaderin değişmiş derler... birincisi kader zaten değişmez ikincisi kader i ucundan da olmasa yakalayamıyorlarsa fala boşa para veriyoruz üçüncüsü ne falcılar var 2yıl sonrayı goruyor bunlar boyna farklı kişiler farklı tarihler verıyor
kader 3ayda değişirse valla biz otırup hiçbişey yapmayalım ozaman
yani şunı demek ıstıyorum atacağın adım olayları değiştirdi dıyolar ya falcı o atacağım adımı bilemıyosa falcı deildir hava durumu tahmincisidir bence
Var mi 2 sene sonrasını bilen bildiğiniz
 
Geçenlerde ben yine Hande'ye baktırdım iş ile ilgili yine aynı şeyi söyledi. Yalnız beni bu sefer şaşırtan şey direk bi isim verdi baya şaşaırdım. Asıl konuyla ilgili yine aynı şeyi söyledi ama 2 - 3 haftalık bir zaman dilimi var
 
Var mi 2 sene sonrasını bilen bildiğiniz

işte 1bucuk yıl sonrayı bilen symbol toprak la asmin utku var oyle çok top falcılar deıller ama bildiler yani inkar edemem
utku çok ayrıntı bıldı daha çok toprakta tanışcağım kişinin özelliklerini yani onla tanışcağım yeri vb. bildi utku eski sevgılımn gıtcegı yeri ülkeyi bildi bana bahsettiği diyalogu bildi..
birde hiç populer biri deil hatta etik deıl yok kurşun dökelim felan dıyen biri var murat oda yenisini bildi ama çok az şey demişti bu murat müptela cafede ama önermem
 
işte 1bucuk yıl sonrayı bilen symbol toprak la asmin utku var oyle çok top falcılar deıller ama bildiler yani inkar edemem
utku çok ayrıntı bıldı daha çok toprakta tanışcağım kişinin özelliklerini yani onla tanışcağım yeri vb. bildi utku eski sevgılımn gıtcegı yeri ülkeyi bildi bana bahsettiği diyalogu bildi..
birde hiç populer biri deil hatta etik deıl yok kurşun dökelim felan dıyen biri var murat oda yenisini bildi ama çok az şey demişti bu murat müptela cafede ama önermem
Anladım symbol toprak icin kötü yorumlar da var cok kisa bakıyormuş sanırım bi de utku da bırakmış fal bakmayı sanırım
 
Anladım symbol toprak icin kötü yorumlar da var cok kisa bakıyormuş sanırım bi de utku da bırakmış fal bakmayı sanırım

utku bıraktı evet malesef keske martta gitseydim
toprağa evet oylr dıyorlar ama bnada o çıktı çok ilginç
gerci herfalcı yeni aşk der ama işte bilmiyorum
 
Benim vadeler de temmuz ağustos bakalim ama ben tarihe takılmam da beklemem de ama sanmıyorum adam niye ayrilsin evlenirler benden kaç gün sonra bulup kaç ayda nisan yaptı sürpriz evlenme teklifi bile hazırlamış şilede sahilde
 
Benim vadeler de temmuz ağustos bakalim ama ben tarihe takılmam da beklemem de ama sanmıyorum adam niye ayrilsin evlenirler benden kaç gün sonra bulup kaç ayda nisan yaptı sürpriz evlenme teklifi bile hazırlamış şilede sahilde

üzücü işte bu.. erkekler çok vicdansız lar gercekten şimdi bnmkide ayrılmk isyemıyor ama bıraydır bn yazmasam yazmıyor ayrılmak istıyosun ama dıyemıyosun dıyorum hâlâ ısrar edıyo bn tabı hâlâ ınanmıyorum baska bırı var bnce yani snn bu yorumundan erkeklerin sahtekarlıgını çıkarttım şans verırsen tepene çıkarlar bır ıkı gun sonra baskasını bulurlar hemde senınle cıddı dusunurlerken
bu durumu bılen var mıydı bıkac gun sonra yeni birine evlnme teklif etmek abes cunku hazırda var dıyen kimlerdi???
 
Evlenme teklifi videosundan 1 ay sonra başladığını çıkarttım 3 ay sonra da nisan yapmışlar güya bana bağlanıyordu tamam 3 hafta bile değildi ilişkimiz ama pesimde koşup kendine aşık etti ailem istemiyor diye çekip gitti işin en kötü tarafı ayrıldıktan 34 gün sonra mesaj atıyor engeli kaldırıp profil fotosunda kızla görünce engelliyorum sms atıyor yanimdakini sevgilim sandıysan kuzenim diyor ben de inanıp konuştum saglikla ilgili bir seyler sormuştu sonra da akşamına ınstada kalp koyuyor 2 gün sonra kızla resmi inanamadım bu kadar kötü biriymiş bi de namaz kılan inançlı insan beni de mezhep farkından bıraktı ailesi istememiş kalbi kötülükle doluymuş meğer Allah böylelerinden uzak eylesin bizi
 
Çıkan fal haberlerim :)
Henüz tam netleşmese de benimki aradı bu akşam beni.
Geçen hafta Kuzey ve Neslihan bu hafta içi arayacağını söylemişti.
Bide laf cafe Cananda arayacağını söyledi ama zaman vermemişti (ki bugünde baktırdım kısa zamanı kalmış dedi 2 saat sonra aradı adam)
Neyse bahaneyle aramış ama baya konuştuk. Bakalım belki düzelir :)
 
Çıkan fal haberlerim :)
Henüz tam netleşmese de benimki aradı bu akşam beni.
Geçen hafta Kuzey ve Neslihan bu hafta içi arayacağını söylemişti.
Bide laf cafe Cananda arayacağını söyledi ama zaman vermemişti (ki bugünde baktırdım kısa zamanı kalmış dedi 2 saat sonra aradı adam)
Neyse bahaneyle aramış ama baya konuştuk. Bakalım belki düzelir :)

Kuzey'in iletişim tarihleri banada 2kere çıktı

hande genelde nasıl?

evet bunu bende merak ediyorum sonunda onada gıtmeye karar verdim iş egıtım vb durumlarda hande nasıl kızlar bırde duydugum tarıhlerı çok uzak veriyormuş bu dogrumu yakın tarihte iyi deilmi
 
evet bunu bende merak ediyorum sonunda onada gıtmeye karar verdim iş egıtım vb durumlarda hande nasıl kızlar bırde duydugum tarıhlerı çok uzak veriyormuş bu dogrumu yakın tarihte iyi deilmi

hande genelde nasıl?

Ben daha yeni baktırdım öncelikle çok tatlı biri çok hoşsohbet.
Kısa bakmıyor 15-20 dakika sürüyor.
Güzel nokta atışları yaptı anla ilgili bildikleri oldu.
Karşı tarafın düşünceleri için gittim ben, en çok ondan bahsetti zaten ve ben duymak istediklerimi duydum ama doğru ama değil bilemiyorum öğreniriz yakında.
Süre olarakta gelecekle ilgili 18 günlük bir süre verdi hoşlandığım çocuktan 18 gün içerisinde mesaj alacağımı söyledi ki ben normalde beklemiyorum ama gelirse o mesaj ki inşallah gelir hemen yazarım buraya.
 
Çıkan fal haberlerim :)
Henüz tam netleşmese de benimki aradı bu akşam beni.
Geçen hafta Kuzey ve Neslihan bu hafta içi arayacağını söylemişti.
Bide laf cafe Cananda arayacağını söyledi ama zaman vermemişti (ki bugünde baktırdım kısa zamanı kalmış dedi 2 saat sonra aradı adam)
Neyse bahaneyle aramış ama baya konuştuk. Bakalım belki düzelir :)
Kuzeyin tarihleri bendede çıkıyor. İnşallah diğer dedikleride gercekleşir
 
Back
X