Merak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmişMandal ada nasıldı beğendinizmi? bizde baktırdık yeni fazla olumlu konuştu sanki emin olamadım![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Merak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmişMandal ada nasıldı beğendinizmi? bizde baktırdık yeni fazla olumlu konuştu sanki emin olamadım![]()
Merak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmiş
İyi o zaman herkese olumlu konuşmuyo demekki teşekkürlerMerak ettiklerim baktiracaklarim :) mandal ada bir arkadaşıma esko sevgilisiyle olmayacağını hayatına girecek kişinin ismini bilmiş
2 ay önceden bilmiş ya tutku da ilkiyle farklı konuştu kuzey de ikisi de olumluydular utku kim nerde acabane kadar zaman önce bilmiş
hayatına girmeden...
bazen burdaki iyi falcılara gıdıyorm duyunca tamamen fos çıkıyor göklere çıkartılan eren e gıttım faciaydı an da hıcbısey yoktu burda sadece kuzeyle tutkuyu duyup ta gıdip basarı sagladım oyuzden adadırc topraktır valla korkuyorum bı utku vardı bnm en ıyı falcımdı mesela burda hıc adı gecmez 2yık oldu hâlâ dedıklerını yasarım
2 ay önceden bilmiş ya tutku da ilkiyle farklı konuştu kuzey de ikisi de olumluydular utku kim nerde acaba
Ilkinde nişanlısıyla evlenecekler dedi şimdi ayrılacaklar dedi şu an bayağı tutkulular ama dedi belki degisiyordur durum aynı kalmıyordurdemekki yakım geleceği bilmiş adam bravo onu bilemeyen de var çünkü :)
tutku ilkinden farklı konuştu derken ne dedi ben 3kez baktırdım 3undede farklı kişilere olacak dedi ama küçük enstantane ler bildi harf bildi sana damı farklı konultu anlamadım farkku kişi gördü dimi :)
utku cum benim asmin de bakıyodu yıllardır sonra ucurtma cafeye gectı ordan yıne asmin e gecmiş bu yılın başında ama gecen ay falı tamamen bırakmış
o çok şeyi bilmişti bende martta asmin deydi ovakitte bnm ihtiyaçım yoktu yeni bi aşk vardı ayaklarım yerden kesik moddaydım keşke ayrılmadan gitseydin diyorum şimdi
2016da baktırdım ilk ona konuşma dahil çok seyi bilmişti
Ilkinde nişanlısıyla evlenecekler dedi şimdi ayrılacaklar dedi şu an bayağı tutkulular ama dedi belki degisiyordur durum aynı kalmıyordur
Var mi 2 sene sonrasını bilen bildiğinizfalcıların bahanesidir bu genelde ilkinde farklı demiştin deriz onlarda guzelim kaderin değişmiş derler... birincisi kader zaten değişmez ikincisi kader i ucundan da olmasa yakalayamıyorlarsa fala boşa para veriyoruz üçüncüsü ne falcılar var 2yıl sonrayı goruyor bunlar boyna farklı kişiler farklı tarihler verıyor
kader 3ayda değişirse valla biz otırup hiçbişey yapmayalım ozaman
yani şunı demek ıstıyorum atacağın adım olayları değiştirdi dıyolar ya falcı o atacağım adımı bilemıyosa falcı deildir hava durumu tahmincisidir bence
Var mi 2 sene sonrasını bilen bildiğiniz
Anladım symbol toprak icin kötü yorumlar da var cok kisa bakıyormuş sanırım bi de utku da bırakmış fal bakmayı sanırımişte 1bucuk yıl sonrayı bilen symbol toprak la asmin utku var oyle çok top falcılar deıller ama bildiler yani inkar edemem
utku çok ayrıntı bıldı daha çok toprakta tanışcağım kişinin özelliklerini yani onla tanışcağım yeri vb. bildi utku eski sevgılımn gıtcegı yeri ülkeyi bildi bana bahsettiği diyalogu bildi..
birde hiç populer biri deil hatta etik deıl yok kurşun dökelim felan dıyen biri var murat oda yenisini bildi ama çok az şey demişti bu murat müptela cafede ama önermem
Anladım symbol toprak icin kötü yorumlar da var cok kisa bakıyormuş sanırım bi de utku da bırakmış fal bakmayı sanırım
Benim vadeler de temmuz ağustos bakalim ama ben tarihe takılmam da beklemem de ama sanmıyorum adam niye ayrilsin evlenirler benden kaç gün sonra bulup kaç ayda nisan yaptı sürpriz evlenme teklifi bile hazırlamış şilede sahilde
Çıkan fal haberlerim :)
Henüz tam netleşmese de benimki aradı bu akşam beni.
Geçen hafta Kuzey ve Neslihan bu hafta içi arayacağını söylemişti.
Bide laf cafe Cananda arayacağını söyledi ama zaman vermemişti (ki bugünde baktırdım kısa zamanı kalmış dedi 2 saat sonra aradı adam)
Neyse bahaneyle aramış ama baya konuştuk. Bakalım belki düzelir :)
hande genelde nasıl?
evet bunu bende merak ediyorum sonunda onada gıtmeye karar verdim iş egıtım vb durumlarda hande nasıl kızlar bırde duydugum tarıhlerı çok uzak veriyormuş bu dogrumu yakın tarihte iyi deilmi
hande genelde nasıl?
Kuzeyin tarihleri bendede çıkıyor. İnşallah diğer dedikleride gercekleşirÇıkan fal haberlerim :)
Henüz tam netleşmese de benimki aradı bu akşam beni.
Geçen hafta Kuzey ve Neslihan bu hafta içi arayacağını söylemişti.
Bide laf cafe Cananda arayacağını söyledi ama zaman vermemişti (ki bugünde baktırdım kısa zamanı kalmış dedi 2 saat sonra aradı adam)
Neyse bahaneyle aramış ama baya konuştuk. Bakalım belki düzelir :)