• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Öyle okadar dememiştir herhalde ya süreçte yaşayacaklarınızdan bahsetmiş olmaları lazım siz kopamassınız diye çıkıyosa falda zaten evlilik demeleri lazım bana garip.geldi..ne bilim aynı evde yaşama vb oyle sadece sohbetmi edecekmişsiniz yani,oyle olsa falda ilişkinizde kopuş.çıkardı tutkuyu felan geçtimde kuzey nasıl evlilik dememiş hayret..
Valla hepsi yok dedi aynı devam edersiniz dedi sadece hande evlenirsin dedi seneye. 2020 dio yani. Tutku ne 2019 ne 2020 olmaz dedi. Kızlar bugün gidiyim mi Gamzeye. Melekler kahvesi gamze hadi bi de onu deniyim. Emre dediler gittik. Çok kotuydu. Melda da çok orta tatmin etmio
 
Valla hepsi yok dedi aynı devam edersiniz dedi sadece hande evlenirsin dedi seneye. 2020 dio yani. Tutku ne 2019 ne 2020 olmaz dedi. Kızlar bugün gidiyim mi Gamzeye. Melekler kahvesi gamze hadi bi de onu deniyim. Emre dediler gittik. Çok kotuydu. Melda da çok orta tatmin etmio
Melda ve emre çok kötü. Bence ahmeti deneyin ama onda yer bulmak çok zor baya dolu oluyor
 
Ama zaten sevgilimsevgilim sordum seni bırakmam cocukta yaparız ama evlilik lütfen deme dedi. İşte bende zaten buna şaşırıyorum. Bunu bana onlar dedi evlilik yok ama kopuklukta yok. Adama evlilik diyince delirio. Bırak diorum o zaman bırakmam dio. Fal da da zaten bunu dediler

Yani beraber yaşamak istiyo doğru mu bebekte yaparız ama evlenmeyelim derken biraz bana şüpheli geldi haddime değil ama erkek arkadaşınız asıl.niyeti başka olabilir sonra falcılar bunu göremedi diye üzülmeyin beraber yaşma teklifi.ettiyse neysede birşeyde dememiş daha ya yaşama yada evli mevli.çıkmasın bu adam aman dikkat...falcılar çok klasik konuşmuş bana çok şüpheli.geldi
 
Merhaba kızlar ben popüler konulara bakayım dedim Fal konusu ilgimi çekti.Ben önceleri İzmir de kızlarağası hanında bir ablaya baktırıyordum.Sonra İstanbula taşınınca İstanbulda bir cafede baktırdım Suna mıydı ne doğum tarihi alıyo burçtan yürüyordu.Dolandırıldım yani sonra telefonla bakan bir abla buldum.Önce inanmadım ama baktım dedikleri çıkıyor.Zeynep ablaya telefondan sanki içimi okuyo o derece.Tarot+kahve falı güzel ama Katina falı harika yani.Nedese çıkıyor.
 
Otarflarda başka iyi diyebilceğimiz kim var?
[/QUOTE
Damlalardaki ve asmindeki tüm falcıları denedim meleklerde de emreyle meldayı denedim. Bu kadar falcı arasından taksimde beğendiğim bi tek melekler ahmet var. Ama burda hiç adı geçmemiş. Asmin can melekler emrenin adı bu kadar geçerken..
 
Şimdi size soruyorum angels cengiz nasıl bana berbat baktim. O kadar attı ki bi de sinirlendi dediklerimi doğru dedi Hayır deil dedim. Gerçekten de deil. Ama burada sorsan begenini vardır cafe de de baya bekleyen vardı. Andaç ve Çiğdem i de 5 saat bekledim sonuç 0. Ama ordakiler harika dedi. Boşuna enerji demiolar.
Angels Cengiz düzenbazdır 3 soru sorduruyor sonra modunu düşürüp yıldızname satmaya çalışıyor falı da berbat zaten orada Burcu vardı o iyiydi o falı bıraktı
 
Emre nin bildiği şeyler olmuştu bana olumsuzu da söyledi ama 8 kez gittim 6 sında onunla olacaksın diyen adam yok dedi başkası olacak kanım Emre andan yola çıkıp yorum yapıyor yada çok bozmuş falı Melda için ne dersin beğendin mi ?
 
Yani beraber yaşamak istiyo doğru mu bebekte yaparız ama evlenmeyelim derken biraz bana şüpheli geldi haddime değil ama erkek arkadaşınız asıl.niyeti başka olabilir sonra falcılar bunu göremedi diye üzülmeyin beraber yaşma teklifi.ettiyse neysede birşeyde dememiş daha ya yaşama yada evli mevli.çıkmasın bu adam aman dikkat...falcılar çok klasik konuşmuş bana çok şüpheli.geldi
Yok aynı evde de yaşamak istemiyor. Sen kendi evinde ol bak bebeğe diyor. Evli olmadan sonsuza kadar yasayalım diyor. Öyle kullanma niyeti yok ben yap desem yapmaz. Çok değişik biri çocuk ta çok istiyor. Çok garip ama gerçekten durum bu. Kendini özgür hissetmek istiomus. Ama sana bakarım çocuğa da dio. Zaten ben birsey istememe rağmen herseyi yapio. Konuşmasam mutlaka bin kere ario. Bütün dostlarını ailesini tanıyorum. Valla bana da garip gelio
 
Yani beraber yaşamak istiyo doğru mu bebekte yaparız ama evlenmeyelim derken biraz bana şüpheli geldi haddime değil ama erkek arkadaşınız asıl.niyeti başka olabilir sonra falcılar bunu göremedi diye üzülmeyin beraber yaşma teklifi.ettiyse neysede birşeyde dememiş daha ya yaşama yada evli mevli.çıkmasın bu adam aman dikkat...falcılar çok klasik konuşmuş bana çok şüpheli.geldi
Yok hande tutku kadir sonra Koray ufuk kuzey hepsi tam anlattı adamı. Evli olsa kardeşleri anne babasıyla nasıl konusacaktim. Yok deil o kesin ama tuhaf işte. Ben zor insanım dio başka birşey demio.
 
Angels Cengiz düzenbazdır 3 soru sorduruyor sonra modunu düşürüp yıldızname satmaya çalışıyor falı da berbat zaten orada Burcu vardı o iyiydi o falı bıraktı
Çok kötü bakti. Bi de dikleniyor bana dediklerimi hepsi doğru hepsi yanlış dedim. Yok dio. Ama bekleyenleri var o ne iş onu analmiorum. Can da kötü. Ani bile bilemedi. Yok artık dedim. Bir kilit tutturmus gidio. Almadım tabii. Melda çok ortalama tatmin etmio asla. Emre de bana asla bilemedi. Ahmet i tanimiorum olmadı bu hafta gamze ya da ahmet e gitsem mi?? Bilmiorum napicam. Ya don dolaş aynı isimler yok mu sole düzgün biri
 
Emre nin bildiği şeyler olmuştu bana olumsuzu da söyledi ama 8 kez gittim 6 sında onunla olacaksın diyen adam yok dedi başkası olacak kanım Emre andan yola çıkıp yorum yapıyor yada çok bozmuş falı Melda için ne dersin beğendin mi ?
Yok Melda yi çok begenmedim yalan yok. Tatmin olmadim. Orada kadir vardı sembole geçti o iyi bakiodu bana. Can vardı o zamanlar ıyu bakardı fakat sonra dan yer açmış kötü dediler. Ona da daha gitmem. Fulya da bana birsey bilemedi. Ya herkese farklı kişiler tutturo
 
Çok kötü bakti. Bi de dikleniyor bana dediklerimi hepsi doğru hepsi yanlış dedim. Yok dio. Ama bekleyenleri var o ne iş onu analmiorum. Can da kötü. Ani bile bilemedi. Yok artık dedim. Bir kilit tutturmus gidio. Almadım tabii. Melda çok ortalama tatmin etmio asla. Emre de bana asla bilemedi. Ahmet i tanimiorum olmadı bu hafta gamze ya da ahmet e gitsem mi?? Bilmiorum napicam. Ya don dolaş aynı isimler yok mu sole düzgün biri
olay burada veya başka mecralarda reklam iki adı geçtimi millet dadanıyor bir iki şey bildiği zaman iyi oluyor cengiz sosyal medyA üzerinden sahte hesaplarla reklam yaptırıyor başka ben 4/5 senedir 230 civarı fal baktırdım artık kim iyi kötü an gelecek geçmiş az buçuk fikrimiz oluyor tartıyoruz bende ilk başladığım da öyle bir arayışım vardı Symbol cadde Serkan için Cumartesi 7 kalkmışlığım var bir Zqmqnlar dejavu yiğit vardı tam bir atmasyon üstadı 2/3 saat beklerdi insanlar ner de şimdi belirsiz
 
olay burada veya başka mecralarda reklam iki adı geçtimi millet dadanıyor bir iki şey bildiği zaman iyi oluyor cengiz sosyal medyA üzerinden sahte hesaplarla reklam yaptırıyor başka ben 4/5 senedir 230 civarı fal baktırdım artık kim iyi kötü an gelecek geçmiş az buçuk fikrimiz oluyor tartıyoruz bende ilk başladığım da öyle bir arayışım vardı Symbol cadde Serkan için Cumartesi 7 kalkmışlığım var bir Zqmqnlar dejavu yiğit vardı tam bir atmasyon üstadı 2/3 saat beklerdi insanlar ner de şimdi belirsiz
Dejavu yiğit t e bende gitmiştim. Kotuydu fali. Begenmemistim. Bakırköy de bir tek iyi kişi yok illa bir işim sole derseniz neslihan derim. Onada ani sorun o da bozdu baya.. serkan a gitmedim. Uzak diye... valla çok falci var. En bilinenlere gittim. Nesibe ye gittiniz mi avcilar duş cafe. Bana ilk baktığında da bilmisti. Sonra o da attı.
 
Toplandik arkadaslarla ahmet e gittik çok sevimli iyi yaklaşımli biri. Arkadaşlarım çok begendi. Ben yine istediğimi bulamadik. Ama sevdim olumlu biri baya . Kesin bu olur olur bak görürsün diye iddiası yok. Ama derseniz ki kimi daha çok begendin yakın zamanlarda dersen kuzey daha iyi bakti. Tutku da daha iyiydi. Hande diycem bana kizicaksiniz biliorum. Yakın zamanda baktirdiklarimdan tutku ve Kuzey derim. Dahasını diyemiorum. Ahmet kötü mü derseniz denenebilir. Fakat wow diyemezsiniz. Evet var mı tavsiye??
 
2 yıl önce yeter çok popülerdi ama artık adı geçmez oldu. onu merak ediyorum. bir kere gitmiş, çok da memnun kalmamıştım. hala bakıyor mu? bir şans daha versem mi? :)
 
Toplandik arkadaslarla ahmet e gittik çok sevimli iyi yaklaşımli biri. Arkadaşlarım çok begendi. Ben yine istediğimi bulamadik. Ama sevdim olumlu biri baya . Kesin bu olur olur bak görürsün diye iddiası yok. Ama derseniz ki kimi daha çok begendin yakın zamanlarda dersen kuzey daha iyi bakti. Tutku da daha iyiydi. Hande diycem bana kizicaksiniz biliorum. Yakın zamanda baktirdiklarimdan tutku ve Kuzey derim. Dahasını diyemiorum. Ahmet kötü mü derseniz denenebilir. Fakat wow diyemezsiniz. Evet var mı tavsiye??
Taksim civarlarında en iyi ahmet oldugunu düşünüyorum. Yoksa bencede wow denilicek biri değil öyle bi falcı hala yok:) . Kuzey kafede mi bakıyordu?
 
Yok aynı evde de yaşamak istemiyor. Sen kendi evinde ol bak bebeğe diyor. Evli olmadan sonsuza kadar yasayalım diyor. Öyle kullanma niyeti yok ben yap desem yapmaz. Çok değişik biri çocuk ta çok istiyor. Çok garip ama gerçekten durum bu. Kendini özgür hissetmek istiomus. Ama sana bakarım çocuğa da dio. Zaten ben birsey istememe rağmen herseyi yapio. Konuşmasam mutlaka bin kere ario. Bütün dostlarını ailesini tanıyorum. Valla bana da garip gelio

Enterasan...asker mi bu kesin öyle..garip çünkü
 
Hiç birşey bilemedim mi sana ya da hep olumlu mu konuştu. O kadar hissiyatsiz bakmio bence. Tabii ki dört beş yıl once baktığı gibi bakmio ama hala fanları var. Yoksa arasan yer yoktur bugün bile o nasıl oluo. O kadar kötü fal bakan varken yine hande daha iyi diye dusunuorum ya da bana bazı şeyler cikmis olabilir ne biliyim. Tabii artık süper diyemem ama en azından birseyler dio. Angel s cengiz iyice attı. Neslihan da artık sürekli atio. Ama an konusunda yine fena deil. Nalan diye birine gittim bakirkoyde o da kötü. Bakirkoyde bir anne kız vardi annesi iyi bakmışti bana ama su an orada yoklar. Fincan senay kötü hep iyi soledi baya kotuydu. Laf cafe de ole kötü. Bakırköy de bir enfal fena dei
Bence Hande durumu ve olayları çok iyi tarif ediyor ve olumlama yapıyor. Şu ana kadar belirli bir olayın gidişatını çok iyi sürdürdü, olaylar dediği şekilde gitti. Ancak henüz sonuçlanmadı, o yüzden yanılıp yanılmadığını bilemiyorum. Zaman konusunda problemi var, söylediklerini biraz daha geniş süreçli değerlendirmek lazım bence.


Ben baskalari icin bilemem kendimden ve arkadaslarimdan yorum yaptim. Handeye birinici kez gittiyimda ani bile gormedi , gelecekle alakali soyledikleri guzel sheylerdiki onlarda olmadi. Hani banami bakamiyo diye dusunup arkadasimi goturdum onada ayni hic bisey goremedi soyledimleride olmadi. Sonra bir tane arkadasimizda ona gittim dedi ve yine bi bon bilemedi. Artik 3 kisiye bakamamishsa tabikide bi bok biiyo diye dusunucem. Cengize gelince o Handedende kotu salliyo , obur yazdiklarinizi tanimiyom olmadim yorum yapamicam.
 
Back
X