• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

merhaba. ben daha önce iki kez bakırköydeki cıvıltı kafeye gittim suna ablaya. ikisinde de aynı şeyleri söyledi. gelecekle ilgili söyledikleri çıkmadı yakın zamanla ilgili olanlar diğerlerini bilemicem de.
bakırköy de önerdiğiniz başka biri var mı ?
 
merhaba. ben daha önce iki kez bakırköydeki cıvıltı kafeye gittim suna ablaya. ikisinde de aynı şeyleri söyledi. gelecekle ilgili söyledikleri çıkmadı yakın zamanla ilgili olanlar diğerlerini bilemicem de.
bakırköy de önerdiğiniz başka biri var mı ?

Suna Hanım'a ben de bir iki kere baktırmıştım. Yüreğimden geçenleri, yani dilediklerimi söylediği için de çok ümitlenmiştim. Ama, maalesef bana söyledikleri de çıkmadı.

Ya hanımlar, hala Oya Hanım ve Marjinal Cafe Kadir'i bekliyorum. Lütfen net bilgi istiyoruuuuum:(

Offffffff, yaşlandık şurada falcı aramaktan:43:
 
merhaba. ben daha önce iki kez bakırköydeki cıvıltı kafeye gittim suna ablaya. ikisinde de aynı şeyleri söyledi. gelecekle ilgili söyledikleri çıkmadı yakın zamanla ilgili olanlar diğerlerini bilemicem de.
bakırköy de önerdiğiniz başka biri var mı ?

Bir kez ben de gitmiştim. Söyledikleri o kadar oturdu ki içime unutmaya çalıştım hep. Bir de herkes ne söylüyorsa tam tersini söylemişti. Tekrar gitmedim. Bana söyledikleri çok çok uzun vadeli :) 2-3 yıl sonraya bu yüzden çok üstünde de durmadım.
 
Suna Hanım'a ben de bir iki kere baktırmıştım. Yüreğimden geçenleri, yani dilediklerimi söylediği için de çok ümitlenmiştim. Ama, maalesef bana söyledikleri de çıkmadı.

Ya hanımlar, hala Oya Hanım ve Marjinal Cafe Kadir'i bekliyorum. Lütfen net bilgi istiyoruuuuum:(

Offffffff, yaşlandık şurada falcı aramaktan:43:

oya hanım ya da marjinal cafe bakırköy de mi canım peki ?
 
Bir kez ben de gitmiştim. Söyledikleri o kadar oturdu ki içime unutmaya çalıştım hep. Bir de herkes ne söylüyorsa tam tersini söylemişti. Tekrar gitmedim. Bana söyledikleri çok çok uzun vadeli :) 2-3 yıl sonraya bu yüzden çok üstünde de durmadım.


gelecekle ilgili söyledikleri de herkesin duymak istediği şeyleri söyledi yani klasik olarak :)
iki kere gittiğimde de birebir aynı şeyleri söylemesi beni heyecanlandırmıştı ama yakın zaman için söylediklerini çıkmayınca umudumu kestim ben de.
 
bu kafe falcıları var ya yüzde yüzü olmasada çoğu üçkağıtçı ve umut tacirliği yapıp insanları yalanlarla bağlayıp ticaret yapıyorlar.bunlr önceleri bir iki yerden tutturuyorlar,birazda harf falan bildilermi bizde tamam diyoruz.başıma gelen fal olaylarından birini anlatayım:

m... kahvesinde bir kadına gidiyordum.kadın ilk başta ailemizi,beni vs bildi.ama asıl olayı ve kızları karıştırdı hep yanlış bilgi verdi.dediği yalanlar o kadar güzel örtüşüyorduki ben yanlış insana yönlendim.bilerek yaptı bunu.devamlı merak içinde geleyim diye oyaladı beni.vee tam kafeden ayrılacağı gün bana gerçeği söyledi.o kadar umut verdi oyaladı ,falcılığı bırakacağı gün ağzından baklayı çıkardı.çünkü bir daha gelmeme imkan yoktu kadın işi bıraktı.onlardan bir b. olmaz diyordu.çocuğun kimsesi yok diyordu.gelecek gelecek şu zaman konuşacaksınız vs.son gün demezmi ki o çocuk bunu seviyor herşeyin tersini bilerek söylemiş gelip sormam için.ama yine bilemedi.yine dediği kişi değil başkası çıktı.kadın çok az bir kaç şeyi biliyor birazda ünlendi diye gittik ama tam bir üçkağıtçı ve fiyaskoymuş.bu kadar zaman onun yüzünden başkasına yöneldim.gözümün önündeki önleyebileceğim olayı o saçma kadın yüzünden göremedim.
 
Son düzenleme:
Aasıl suçlu falcılar değil, onların işi zaten umut tacirliği. asıl suçlu bi falcıya bu kadar güvenip hayatını yönlendiren bizlerde.
haşa onlar otorite değil ki.
 
arkadaşlar, elmiraya telefonda baktırmayı düşünüyorum, detay veriyor mu? yoksa olacak olmayacak mı diyor? yüzyüze baktırma şansım yok:(( bi de tabiyki çıkıyor mu?? daha önce baktırmış olan varsa paylaşımlarını bekliyorum...
 
birisinde nazar büyü var mı yok mu diye bakım yapan biri var mı bayanlar?
 
arkadaşlar, elmiraya telefonda baktırmayı düşünüyorum, detay veriyor mu? yoksa olacak olmayacak mı diyor? yüzyüze baktırma şansım yok:(( bi de tabiyki çıkıyor mu?? daha önce baktırmış olan varsa paylaşımlarını bekliyorum...


Ben Elmira'nın telefonda da yüzyüze olduğu kadar başarılı olduğuna inanıyorum; olumlu - olumsuz ayırmadan söylüyor ve oldukça detaylı bakıyor, bana tamamına yakın oranda tutturuyor; sadece zaman konusunda yanılmaları olabiliyor, ki ben de çok takılmam zamana zaten.
Kısacası ben tavsiye ederim, ta gönülden
 
Ben Elmira'nın telefonda da yüzyüze olduğu kadar başarılı olduğuna inanıyorum; olumlu - olumsuz ayırmadan söylüyor ve oldukça detaylı bakıyor, bana tamamına yakın oranda tutturuyor; sadece zaman konusunda yanılmaları olabiliyor, ki ben de çok takılmam zamana zaten.
Kısacası ben tavsiye ederim, ta gönülden

çok teşekkürler:)
 
Suna Hanım'a ben de bir iki kere baktırmıştım. Yüreğimden geçenleri, yani dilediklerimi söylediği için de çok ümitlenmiştim. Ama, maalesef bana söyledikleri de çıkmadı.

Ya hanımlar, hala Oya Hanım ve Marjinal Cafe Kadir'i bekliyorum. Lütfen net bilgi istiyoruuuuum:(

Offffffff, yaşlandık şurada falcı aramaktan:43:

arkadaşlar OYA HANIMI öneren kişi hala cevap vermedi ne oldu ?
 
arkadaşlar, elmiraya telefonda baktırmayı düşünüyorum, detay veriyor mu? yoksa olacak olmayacak mı diyor? yüzyüze baktırma şansım yok:(( bi de tabiyki çıkıyor mu?? daha önce baktırmış olan varsa paylaşımlarını bekliyorum...

bana elmira şu anı çok iyi bildi fakat gelecek hiç çıkmadı ama gelecek çıkıyor arkadaşlarıma
 
arkadaşlar, elmiraya telefonda baktırmayı düşünüyorum, detay veriyor mu? yoksa olacak olmayacak mı diyor? yüzyüze baktırma şansım yok:(( bi de tabiyki çıkıyor mu?? daha önce baktırmış olan varsa paylaşımlarını bekliyorum...

Elmira bende anı bildi gelecek hiiiiççç çıkmadı
Selma Toprak ise an konusunda başarısız gelecek hiiiç çıkmadı
Mercan geçmiş süper gelecek için ise olumsuz söyledikleri çıktı , olumlu söylediklerine vakit var ...
 
özelden bir çok mesaj gelmiş oya hanım ile ilgili. Ben kendisiyle bir arkadaşım vasıtasıyla iletişim kurdum, benim ismimi vererek telefonla arayanlara da bakıyor ancak dışarıdan isim vermeden arayanlara da bakıyor mu bilmiyorum. Ancak bir sonraki görüşmemizde kendisinden izin alıp telefonunu isteyen kişilerle paylaşabilirim.

Bu arada rita isimli bayan. Bana 3 sene kadar önce medyum rita isimli birisi maille fal bakmıştı. Yıldızname falıma ve o zaman 80 tl almıştı. Ilk baktığında maili okuyunca inanamamıştım. Kimseye anlatmadığım çok özel şeylerimi mailde yazmıştı bana. Daha sonra baktırdığımda ise bana söylediği bir çok şey çıkmadı.

Ancak her ne hikmetse baktırdığım tüm falcılar aynı şeyleri söylüyor. Kimi 30 tl alıyor kimi 15 tl.. Herkes tutturabildiğine anlayacağınız. Bu rita ile yüz yüze mi görüştünüz? Ben kadına ısrarla görüşmek istesemde kadın kabul etmedi. Hep bir gizem yarattı. Hatta bir ara beni tanıyan birisinin benimle dalga geçtiğini bile düşünüyordum. Benden aldığı paraları hiç söylemiyorum bile :50:

Bana oya hanım ile soru soran arkadaşlara şöle cevap vereyim. şu anki durumunuzu ve geçmişi söylüyor ve öyle nokta atışları yapıyor ki bunu nasıl bilebilir ki diyorsunuz. Gelecekle ilgili söylediği şeylerde çıkıyor ancak %100 ü değil. 10 tane şeyden 4-5 tanesi tutuyor belki.

Yani kısacası farklı ruh halleri içerisinde paralar savurup gittiğimiz falcılar sadece psikolojik olarak bize iyi geliyor, geleceği vaktinden önce görmek ya da öğrenmek biraz zor gibi.

Rita hakkında bildilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

herkes sizden cevap bekliyor oya hanımla ilgili
 
kadıköy de niko var. bütün arkadaşlarım her dediği çıkıyor diyor ama benim hiç bişeyimi bilemedi ya, hatta sanırım hiç bir falcı beni bilemiyo. neden bilmiyorum :(
 
birisinde nazar büyü var mı yok mu diye bakım yapan biri var mı bayanlar?

bunu soran arkadaş dün internette okudum.Alişan'a büyü yapılmış hoca bulmuş ve açmış.duvarlarda yazılar resimler beliriyordu,hoca gördü ama söylemedi sonra bir kadının yaptığını söyledi ve açtı yoksa ölüp gidecektim demiş.Onun hocası kimmiş bir araştır bakalım belkim hepimizin işine yarar. :34:
 
ayrıca herkes bir arkadaşa Oya hanımı sormuş. ama arkadaşın son paragrafına bakın

Yani kısacası farklı ruh halleri içerisinde paralar savurup gittiğimiz falcılar sadece psikolojik olarak bize iyi geliyor, geleceği vaktinden önce görmek ya da öğrenmek biraz zor gibi.

ayrıca başka bir falcı arayışında.kendisi bile tam memnun değilken ve söylediklerinin en fazla yarısı tutuyor derken,Oya hanıma fazla bel bağlamamanızı tavsiye ederim.

B.Mine canım tam senin mesajına cevap yazacaktım bir heves gelmişti bana Elmira olumsuzlarıda söylüyor çıkıyor falan demiştin,baktım sonraki mesajlardaki arkadaşlar geleceği hiç bilemedi yazmışlar hevesim kaçtı.Denemeden tabi önyargılı konumıyim ama senin enerjin çok güzel tutmuş demekki.
 
Son düzenleme:
Back
X