• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Kızlar muzodan bugün için randevu aldım anda iyi olması karşı tarafın düşüncelerini bana birebir aktarması açısından iyi birini arıyorum sizce dogru adresmi yol yakınken geri dönsem mi illkez fal baktıracak bir arkadasımla gidecegim herseyi gectim kıza rezil olmayım yani :)

gerçi hilalcigim önerdiği için umutluyum heyecanlıyım :))
 
Anlık iyi diyebilirim sence nasıldı :)
Tespitleri falan iidi net konuştu barışcaksınız falan dedi tarotların yanılma payı olmaz sadece zamanda sarkmalar olabilir dedi 2-3 hafta içinde konuşma var dedi bakalım. Çıkan varmı die merak ettim
 
Canım ne dicem geçmiş mesajlarında okudum muzo'ya 60 tl bayılmışsın; size kolay bir yol göstereyim. Ben öyle yapıyorum hem de 10 dakika için 4 lira ödüyorum bir fal için muzo'ya. O da facebook'a Medyum Muzo (Ünlü Falcınız Muzo ) diye yazınca sayfasında bir link var. O link üzerinden üyelik yapınca 10 dakikaya 4 lira ödüyorsun. Bir kereliğine denenmek için çok makûl bir fiyat. link şu: http://www.astrocenter.com.tr/astroloji/2311496-medyum-muzo-profesyonel-medyum

Bu arada Kuzey nerede? Kimi tavsiye edersin? Bu arada muzo'yla konuştum bana yazsın dedi senin için sanırım burayı söylemişsin ona sen teşekkür etti sana.
kızlar iki tane farklı muzo mu var ? Ben bu astrocenterdaki muzoyu araştırdım,antalyanın ünlü falcılarındam,birde melekler kahvesi muzo diye biri var bu iki muzo aynı kişimi?
 
kızlar iki tane farklı muzo mu var ? Ben bu astrocenterdaki muzoyu araştırdım,antalyanın ünlü falcılarındam,birde melekler kahvesi muzo diye biri var bu iki muzo aynı kişimi?
Bu bahsettiğiniz muzo melekler kahvesinde olan herhalde isim konusunda onun adıda çok geçiyodu
 
Bakırköy tarafında iyi falcı varmı anı bilen neslihan hariç
 
kızlar iki tane farklı muzo mu var ? Ben bu astrocenterdaki muzoyu araştırdım,antalyanın ünlü falcılarındam,birde melekler kahvesi muzo diye biri var bu iki muzo aynı kişimi?
Canım taze muzoya baktırmış biri olarak şöyle bi bilgi edindim. Muzo: Ben daha önceden Antalya da fal baktım meleklerde çalıştım artık tek im dedi yani aynı muzo oldugunu anladım.
An da çok ii di bence misal exle asla barışmıcaz bu net benim için bitiren de benim, bunu net dedi ve bi çok kişinin bilemediği detayları da verdi bi aydınlanma yaşıyorsun :) Kuzey fln hala bizi evlendirme derdinde halbuki ben çok başka bi yoldayım fala da o sorum için gidiyorum.
Çıkar mı zaman gösterir tabi ama an da memnun kaldım 60 tı ücreti de. Astroloji sayfası mı ne varmış adını unuttum yani bunlar hep aynı adam gibi görünüyor aynı muzo lar :)
 
Canım taze muzoya baktırmış biri olarak şöyle bi bilgi edindim. Muzo: Ben daha önceden Antalya da fal baktım meleklerde çalıştım artık tek im dedi yani aynı muzo oldugunu anladım.
An da çok ii di bence misal exle asla barışmıcaz bu net benim için bitiren de benim, bunu net dedi ve bi çok kişinin bilemediği detayları da verdi bi aydınlanma yaşıyorsun :) Kuzey fln hala bizi evlendirme derdinde halbuki ben çok başka bi yoldayım fala da o sorum için gidiyorum.
Çıkar mı zaman gösterir tabi ama an da memnun kaldım 60 tı ücreti de. Astroloji sayfası mı ne varmış adını unuttum yani bunlar hep aynı adam gibi görünüyor aynı muzo lar :)
çok sağol canım ozaman bu o. bende ona Astrocenter da baktırdım çünkü verdiği detaylar çok ilginç ti ,mayıs ayı için söylediği çıkarsa buraya muhakkak yazarım :KK66:
 
Merhaba arkadaşlar.
Aylardır bu başlığı takip ediyorum ve nerdeyse her gün bir falcıya gider oldum.utanıyorum bunu söylerken ama, o kadar büyük bir boşluk hissediyorum ve beklentilerimden kopamıyorum ki maddi manevi beni yıprattığını göre göre devam ediyorum. gittiğim falcılar hakkında aklımda kalanlardan bahsetmek istedim ben de;
Symbol Nişantaşı Yüce = ilk fallarda çok iyiydi, hatta tarih bile tutturduğu oldu ama sanırım çok sık gittiğim için artık sadece günlük gelişmelere göre yorum yapar oldu.
Symbol Nişantaşı Mirza= sırf pozitif enerjisi için gidilebilir ama net olarak şunu bildi bunu bildi diyemiyorum.
Kadınlar Kahvesi Meryem= kesinlikle tavsiye etmiyorum. yıkamacı yağlamacı konuşmaları, köpek olacak mottosuyla iticiliği tavan yaptı. verdiği hiçbir tarih de olay da tutmadı.
Asmin Cafe Eray = beklediğim şeye yorumu tutarlıydı, çok fazla tarih falan vermeden genel nasihat tadında baktı fala. beklentime olumsuz yanıtlar verdiği halde enerjim yüksek çıktım falından.
Asmin Cafe Lala= iskambilime çok güveniyorum diyor. iskambilde tarota göre daha iyi gerçekten. ona da çok sık gidiyorum. hatta artık tamamen koptu tamam net artık işte dediğimde bile hayır kopmamış daha şu olacak bu olacak diyor. çoğunlukla çıkıyor.
Asmin Cafe Zaza= forumda beğenenler de olmuş ama bana genelde olumsuz baktı ve söylediklerinden de hiç çıkan olmadı. enerji meselesi de diyebiliriz.
Sarmaşık Cafe Hasan= gittiğimde birini yönlendirmek istedi, fiyat bilgisi versin diye sanırım. o esnada başka biriyle tartıştılar ve bugün kapalıyız hanımefendi sonra gelin diye resmen kovdu. bir daha asla gitmem.
Cafelaf Çiğdem= aylarca buradan okuyup okuyup randevu alamadıkça kafayı yedim ama yakın zamanda baktırabildim. geçmiş ve anda gerçekten iyiydi. karşı tarafın karakter analizi falan da. söylediği tarihlere daha var. inşallah çıkar.
Cafelaf Andaç= aşırı pozitif enerjiyle çıkmıştım yanından ama keşke çıksaydı söyledikleri. ona baktıralı epey oluyor. çıkmadı.
Mandal Toprak= çok yeni baktırdığım için gelecek konusunda yorum yapamayacağım ama, söyledikleri an ve geçmiş için çok tutarlıydı. gelecek için de gerçekten ihtimali yüksek olan şeyler söyledikleri.
Mi Cafe Yağmur= Hande için randevu alamadığım için ona gittim. buradan okuduğum kadarıyla pek çıkmıyor sanırım söyledikleri ama bana dedikleri çıksın nooluuurr...

Bir de Umut vardı melekler kahvesinde, bir buçuk yıl önce falan. ama bir yıldır bulamıyorum ayrılmış oradan. ilk fal deneyimim oydu ve söylediği herşey bir bir gerçekleşmişti. onun yüzünden sardım galiba bu fal olayına. ilki çıkmasaydı devamı gelmezdi sanırım. duyan, bilen, gören olursa yazabilir mi?
 
Merhaba arkadaşlar.
Aylardır bu başlığı takip ediyorum ve nerdeyse her gün bir falcıya gider oldum.utanıyorum bunu söylerken ama, o kadar büyük bir boşluk hissediyorum ve beklentilerimden kopamıyorum ki maddi manevi beni yıprattığını göre göre devam ediyorum. gittiğim falcılar hakkında aklımda kalanlardan bahsetmek istedim ben de;
Symbol Nişantaşı Yüce = ilk fallarda çok iyiydi, hatta tarih bile tutturduğu oldu ama sanırım çok sık gittiğim için artık sadece günlük gelişmelere göre yorum yapar oldu.
Symbol Nişantaşı Mirza= sırf pozitif enerjisi için gidilebilir ama net olarak şunu bildi bunu bildi diyemiyorum.
Kadınlar Kahvesi Meryem= kesinlikle tavsiye etmiyorum. yıkamacı yağlamacı konuşmaları, köpek olacak mottosuyla iticiliği tavan yaptı. verdiği hiçbir tarih de olay da tutmadı.
Asmin Cafe Eray = beklediğim şeye yorumu tutarlıydı, çok fazla tarih falan vermeden genel nasihat tadında baktı fala. beklentime olumsuz yanıtlar verdiği halde enerjim yüksek çıktım falından.
Asmin Cafe Lala= iskambilime çok güveniyorum diyor. iskambilde tarota göre daha iyi gerçekten. ona da çok sık gidiyorum. hatta artık tamamen koptu tamam net artık işte dediğimde bile hayır kopmamış daha şu olacak bu olacak diyor. çoğunlukla çıkıyor.
Asmin Cafe Zaza= forumda beğenenler de olmuş ama bana genelde olumsuz baktı ve söylediklerinden de hiç çıkan olmadı. enerji meselesi de diyebiliriz.
Sarmaşık Cafe Hasan= gittiğimde birini yönlendirmek istedi, fiyat bilgisi versin diye sanırım. o esnada başka biriyle tartıştılar ve bugün kapalıyız hanımefendi sonra gelin diye resmen kovdu. bir daha asla gitmem.
Cafelaf Çiğdem= aylarca buradan okuyup okuyup randevu alamadıkça kafayı yedim ama yakın zamanda baktırabildim. geçmiş ve anda gerçekten iyiydi. karşı tarafın karakter analizi falan da. söylediği tarihlere daha var. inşallah çıkar.
Cafelaf Andaç= aşırı pozitif enerjiyle çıkmıştım yanından ama keşke çıksaydı söyledikleri. ona baktıralı epey oluyor. çıkmadı.
Mandal Toprak= çok yeni baktırdığım için gelecek konusunda yorum yapamayacağım ama, söyledikleri an ve geçmiş için çok tutarlıydı. gelecek için de gerçekten ihtimali yüksek olan şeyler söyledikleri.
Mi Cafe Yağmur= Hande için randevu alamadığım için ona gittim. buradan okuduğum kadarıyla pek çıkmıyor sanırım söyledikleri ama bana dedikleri çıksın nooluuurr...

Bir de Umut vardı melekler kahvesinde, bir buçuk yıl önce falan. ama bir yıldır bulamıyorum ayrılmış oradan. ilk fal deneyimim oydu ve söylediği herşey bir bir gerçekleşmişti. onun yüzünden sardım galiba bu fal olayına. ilki çıkmasaydı devamı gelmezdi sanırım. duyan, bilen, gören olursa yazabilir mi?
Bu mandal topragi bir begenmedim sanırım...demekki enerjimz hix tutmadi
 
kızlar Kuzey okul olmayacak dedi oldu, adam gelecek dedi gelmedi :KK70:
Hehhe soyleyis tarzin cok hos olmus
Bakırköy tarafında iyi falcı varmı anı bilen neslihan hariç
Bakirkoydekiler hala beklemede sanirim.
Ama edi cigdem ayten genel olarak cikmayanlar.
Toprak ve yaninda bi cocuk var adini unuttum onu bi arkadasim ovmustu.
Bana laf cananida cok ovduler gittim bana abartmiyorum hic birsey bilmedi.
MUZO,dediginiz kisi melekler kahvesindekiyse beni eski erkek arkadasimla evlendirmisti hersey cok iyiydi vs ama ayrildik net bir sekilde.
Isim verme haricinde anlik hoslandim sadece falindan.arkadasimada dedigi cikmadi.
 
Hehhe soyleyis tarzin cok hos olmus

Bakirkoydekiler hala beklemede sanirim.
Ama edi cigdem ayten genel olarak cikmayanlar.
Toprak ve yaninda bi cocuk var adini unuttum onu bi arkadasim ovmustu.
Bana laf cananida cok ovduler gittim bana abartmiyorum hic birsey bilmedi.
MUZO,dediginiz kisi melekler kahvesindekiyse beni eski erkek arkadasimla evlendirmisti hersey cok iyiydi vs ama ayrildik net bir sekilde.
Isim verme haricinde anlik hoslandim sadece falindan.arkadasimada dedigi cikmadi.
Muzo nun da çıkan çıkmayan falı var :) gelişmeleri yazarız ama meleklere göre daha iyi şuan
 
Bu mandal topragi bir begenmedim sanırım...demekki enerjimz hix tutmadi
Olabilir.enerji önemli sanırım.sizin gidip memnun kaldığınız burda yazılanlar dışında biri var mı? Farklı birilerine gitmek istiyorum artık.
 
Olabilir.enerji önemli sanırım.sizin gidip memnun kaldığınız burda yazılanlar dışında biri var mı? Farklı
birilerine gitmek istiyorum artık.[/QUOTgl gecen hafta bakır köyde funda diye birine gittik buradan arkadaşlarla isterseniz onyda bir deneyin isim üzerinden ebcet hesabi falan yapıyor ...falcı gezmekden burhal olduk benim iyi dediğim başkasına iyi gelmiyor bana iyi git denulenlerde bana iyi gelmedi
 
Back
X