• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

Aynali emel mı? Bornovada oturan emel mı? Aynali emelde No alabilirmiyim :)

sabit numarası var sadece.aynalı emel xxxxxxxxxxxxxxxxx :))) moderatörler bunu keşfederlerse kripto çözmeyi öğrenmemizi öneriyorum kızlar:27:
 
Son düzenleyen: Moderatör:
İletişim bilgileri paylaşmanın yasak olduğu yazıldı defalarca, buna rağmen adres, telefon, mail adresi vb. bilgiler paylaşmaya devam edilmesi halinde uyarı verilecektir...
 
Ya arkadaşlar nigarı deneyen yok galiba ben aradım kadını belli bi yeri yok çağırıyorsun geliyormuş.ama en az iki kişi isterim dedi.buca ya gelen varsa hancı da baktıralım isterseniz tabii.bunada tek gidilmiyor herker bi türlü.hep aynılarına gidiyoruz ne bileyim denemekmi lazım.birde birkaç gün önce den aramak isteniyor hanfendüü. Gelen olursa benimle özel den mesaj atın numaranızı ben ararım sizi uyarım yani.
 
Ya arkadaşlar nigarı deneyen yok galiba ben aradım kadını belli bi yeri yok çağırıyorsun geliyormuş.ama en az iki kişi isterim dedi.buca ya gelen varsa hancı da baktıralım isterseniz tabii.bunada tek gidilmiyor herker bi türlü.hep aynılarına gidiyoruz ne bileyim denemekmi lazım.birde birkaç gün önce den aramak isteniyor hanfendüü. Gelen olursa benimle özel den mesaj atın numaranızı ben ararım sizi uyarım yani.


özel msj hakkım yok ama falcılara ilgim çok olduğundan her türlü gelirim :) bucada oturuyrm hancıyı biliyorm istersen beraber gidebiliriz
 
yeşilyurt da imiş. ayna ile bakıyormuş falcı falcı )))))))))))))))
. ARKADAŞLAR NOSUNU BİLEN VARSA RİCA EDİYORUM.


ewt duymuştum daha önce ama hiç gidemedim hatta bu konu içersinde de okumuştum galiba bir yıl öncesi gibi yaaaaa :( gidelim
 
sabit numarası var sadece.aynalı emel xxxxxxxxxxxxxxxxx :))) moderatörler bunu keşfederlerse kripto çözmeyi öğrenmemizi öneriyorum kızlar:27:
Ben No yazdığımda yazi olarak yazdım mesela bir Yildızana alti Yildız ana die öyle yazarsan sanırım sıkıntı olmayacak tekrar yazabilirmişim No tsklr :)
 
Alamadım yazi olarak yazılsa benim yaptıgım gibi alabilirim :/



:( gitmek istiyrm özellike şu aralar çok ihtiyacım var değişik var mı bildiğin emel olabilir aynaya bakıyrmuş birde su falı bakan var tel no yazamıyrsun ama en azından şunda çok etkilendim dersen ou araştırayım :)

not: bu arada evet çok yaratıcıydı :52:
 
:( gitmek istiyrm özellike şu aralar çok ihtiyacım var değişik var mı bildiğin emel olabilir aynaya bakıyrmuş birde su falı bakan var tel no yazamıyrsun ama en azından şunda çok etkilendim dersen ou araştırayım :)

not: bu arada evet çok yaratıcıydı :52:

Su falı bakan var mı benim bı bildigim Pasakli o da artık eskisi gibi bakmıyor Yildızana iyi o da söyledikleri tarihleri bekliyorum artı Yildızanada su oldu yazanlardan toparladınız her gidene bu cocuk seni çok seviyo yalan söylemiyor Guven mı diyo bana öle dedi burda yazanlar da öle yazdı :( aynali emeli çok merak ediyorum no yazan olursa benim gibi şifreli sevinirim :)))
 
Su falı bakan var mı benim bı bildigim Pasakli o da artık eskisi gibi bakmıyor Yildızana iyi o da söyledikleri tarihleri bekliyorum artı Yildızanada su oldu yazanlardan toparladınız her gidene bu cocuk seni çok seviyo yalan söylemiyor Guven mı diyo bana öle dedi burda yazanlar da öle yazdı :( aynali emeli çok merak ediyorum no yazan olursa benim gibi şifreli sevinirim :)))


cnm haftaiçi yine bu siteden tanıştığım bir arkadaşla gidicez yıldızanaya eğer gerçekten içime sinerse anlatırım bakalım :41:
bir de günden güne e değişibiliyor elektirk meselesi bakalım artık ama emel'e bende gitmek istiyorummmmmmmmmm :47:

aynalı emelin telefonunu ria ediyorz bilen arkadaşlar ilgilenebilir mi acaba??
 
Aynali Emel nosunu bana da atar mısınız arkadaslar?

Ayrıca Cafe Daisy Mujgan cok iyi biliyor dedi en az iki tanıdığım, gercekten çıkıyor mü dedikleri?
 
Aynali Emel nosunu bana da atar mısınız arkadaslar?

Ayrıca Cafe Daisy Mujgan cok iyi biliyor dedi en az iki tanıdığım, gercekten çıkıyor mü dedikleri?


şimdi ile ilgili biliyor daha çok. gelecek için pek parlak değil falı.
 
Arkadaslar elbette sevgili esans sayesinde öğrendiğim Emel numarası, simdi yazıyorsun xxxxxxxxxxxx Anlayan, anlamayana anlatsın. :))
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Arkadaslar elbette sevgili esans sayesinde öğrendiğim Emel numarası, simdi yazıyorsun xxxxxxxxx Anlayan, anlamayana anlatsın. :))
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Back
X