- Katılım
- 29 Nisan 2011
- Mesajlar
- 43
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 86
lütfen emel hanımın no sunu bana da atarmısınız
emel hn kim ?? o da mı falcı
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
lütfen emel hanımın no sunu bana da atarmısınız
emel hn kim ?? o da mı falcı![]()
Aynali emel mı? Bornovada oturan emel mı? Aynali emelde No alabilirmiyim :)
emel hn kim ?? o da mı falcı![]()
Ya arkadaşlar nigarı deneyen yok galiba ben aradım kadını belli bi yeri yok çağırıyorsun geliyormuş.ama en az iki kişi isterim dedi.buca ya gelen varsa hancı da baktıralım isterseniz tabii.bunada tek gidilmiyor herker bi türlü.hep aynılarına gidiyoruz ne bileyim denemekmi lazım.birde birkaç gün önce den aramak isteniyor hanfendüü. Gelen olursa benimle özel den mesaj atın numaranızı ben ararım sizi uyarım yani.
yeşilyurt da imiş. ayna ile bakıyormuş falcı falcı )))))))))))))))
. ARKADAŞLAR NOSUNU BİLEN VARSA RİCA EDİYORUM.
Ben No yazdığımda yazi olarak yazdım mesela bir Yildızana alti Yildız ana die öyle yazarsan sanırım sıkıntı olmayacak tekrar yazabilirmişim No tsklr :)sabit numarası var sadece.aynalı emel xxxxxxxxxxxxxxxxx :))) moderatörler bunu keşfederlerse kripto çözmeyi öğrenmemizi öneriyorum kızlar![]()
Aynali emel mı? Bornovada oturan emel mı? Aynali emelde No alabilirmiyim :)
slm
dün yazmışlar ama alabildin mi alabildin mi emelin numarasını ??
Alamadım yazi olarak yazılsa benim yaptıgım gibi alabilirim :/
gitmek istiyrm özellike şu aralar çok ihtiyacım var değişik var mı bildiğin emel olabilir aynaya bakıyrmuş birde su falı bakan var tel no yazamıyrsun ama en azından şunda çok etkilendim dersen ou araştırayım :)
not: bu arada evet çok yaratıcıydı![]()
Merhaba aynali emelin No sanırım sizde var bana da verirseniz çok mutlu olacağım tsklr :)emel hanımın telefonu mu lazım :d
Su falı bakan var mı benim bı bildigim Pasakli o da artık eskisi gibi bakmıyor Yildızana iyi o da söyledikleri tarihleri bekliyorum artı Yildızanada su oldu yazanlardan toparladınız her gidene bu cocuk seni çok seviyo yalan söylemiyor Guven mı diyo bana öle dedi burda yazanlar da öle yazdıaynali emeli çok merak ediyorum no yazan olursa benim gibi şifreli sevinirim :)))
Aynali Emel nosunu bana da atar mısınız arkadaslar?
Ayrıca Cafe Daisy Mujgan cok iyi biliyor dedi en az iki tanıdığım, gercekten çıkıyor mü dedikleri?
şimdi ile ilgili biliyor daha çok. gelecek için pek parlak değil falı.