• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

Kızlar yesilyurttaki aynayla bakan emel hanimdi sanirim numarası olan varsa yazabilir mi acaba? Cok merak ediyorum hemen baktirmam lazim :)
 
kızlar merhaba.aslında ben hıc bu kadar fal meraklısı degıldım ama yasadıgım seyler yuzunden bu ıkı hafta bol bol fal baktırdım.bugun mujgan cafe murata baktırdım.gercekten enteresan bı adam.çok etkılendım.baya baya ısım soyledı.ben bırsey sormak ıstıyorum.ıkı haftada ayrı ayrı bes kısıye tarot baktırdım.besı de su an yasadıgım seyı ve gelecekte olcak olan seyı aynı söyledı.bu sızce tesaduf mu yanı ne bıleyım etkılendım besı de aynı seyı dıyınce.var mı böyle bıse yasayan.bu arada tarot ıcın karsıyaka da ravazza cafe dıye bı yer var ordakı bayan da gercekten cok ıyı


Murat'a-3 kız arkadaş gittik,bana bir kız arkadaşınla cluba gideceksin dikkat et orada evli ama evli olduğunu söylemeyen bir adam olcak demişti..evet eğlenmeye gidecektik ama gideceğim kız arkadaşla tartıştık ve gidilmedi dolayısı ile:1:,sonra isim verdi bununla tanışacaksın 3-4 ay görüşeceksiniz dedi evet öyle bir tip vardı gerçekten tanışılacak ancak adam benim adımı bile sormadı tanışmak için ve tanışılamadı:1:

Kız arkadaşıma sen eşinle ayrılacaksın bu nisan ayında başka birisi olacak hatta dedi..ancak arkadaşım eşiyle tüm sorunlarını çözdü hala beraberler:1: Diğer kız arkadaşıma onun bir kankisi vardı isim verdi sen bununla evleneceksin seneye dedi...evet arkadaşım evlendi bu eylül ayında ancak hiç tanımadığımız yeni tanıştığı bir insanla:1: DOLAYISI İLE SÖYLEDİĞİ HİÇ BİR ŞEY ÇIKMADI..kendinden çok emin görünüyor,direk tarih veriyor ama görüldüğü üzere en az 3 kişinin birşeyini bilemedi:1:


Orada bir de Kaan var..o da anca seni konuşturup,soru soruyor,sonra birşeyler anlatıyor..ancak maalesef onunda söylediği bir şey çıkmadı..ama onunla sohbet etmeye gittim bir kaç kez,taktik falan vermişti,eee o kadar soru sorup herşeyini anlattırınca fal baktırıyormuş gibi yapıp terapi niyetine ,tabii o zaman ki bir gönül durumuyla ilgili nasıl olur,ne yapabilirim diyerek erkek gözüyle fikirlerini almıştım:ssz::9:
 
Son düzenleme:
Kızlar Pazartesi günü Müjgan cafe Murata gittim yine şok etti beni bence Murat beyi denemeyen varsa mutlaka gitsinler.Ayten hanımın yeri kemeraltında kızlarağasının orada Telve cafe asiye hanımda küçükpark bornovada bu arada telve cafedeki Özlem hanımda oldukça iyi benim hayatımdaki herşeyi söyledi hisleri kuvvetli bir bayan.Diğer tavsiye edeceğim falcı ise yine müjgan cafe Ali Bey gerçekten çok güzel bir enerjisi var bana ve ark.larıma bakmıştı hayatımızdaki herşeyi söyledi olacak dediği şeylerde ark.larıma çıktı.Bu ara çok fal deneyimim oldu size bunları listelemek istiyorum.
1-Müjgan cafe Murat tarot falı baktırın bence ve soru sorun.
2-Ayten cafe Ayten hanım kahve tarot bakıyor bana dediği çoğu şey çıktı.
3-Telve cafe Asiye hanım katina falı baktırın mutlaka gerçekten iyi bir yorumcu
4-Müjgan cafe Ali Bey
5-Telve cafe Özlem Hanım
6-Fısıltı cafe Canan yani ürkütücü şeyler söylüyor isimler veriyor annemin ve babamın ismini bilmişti verdiği tarih tutmadı.
7-Babacan cafe İranlı bir bayana baktırdım beğenmedim
8-Bahane cafe İranlı bir bey bakıyor ismini hatırlamıyorum ben yeni keşfettim beğendim baktırılmalı bence bornovada
9-Telve cafe Esen hanım yeni başlamış tarot baktırdım denenebilir uzun ve ayrıntılı bakıyor enerjisi yüksek bir bayan
tatlım su bornovadaki kaça bakıyo bide fiyatları yazsan süper olurdu. :):32:
 
bende çok merak ediyorum sibel hanımı telefonda filan bakıyomu acaba?? nerde bakıyor ve telefonunu almam mümkünmüdür:)
 
bende çok merak ediyorum sibel hanımı telefonda filan bakıyomu acaba?? nerde bakıyor ve telefonunu almam mümkünmüdür:)

Sibel kizlaragasi hanin arkasinda necco cafede bakiyor. 40 tl. Onceden randevu almaya gerek yok. Ben yarim saat bekledim. Gelecek hakkinda fazla birsey soylemiyor. Gelecegi sen yonlendireceksin dedi bana sordugum soru hakkinda. Bu bana durustce geldi. Bugun hakkinda herseyi biliyor. Kisiler hakkinda net tespitler yapiyor... net durum degerlendirmesi yapiyor...
 
Sibel kizlaragasi hanin arkasinda necco cafede bakiyor. 40 tl. Onceden randevu almaya gerek yok. Ben yarim saat bekledim. Gelecek hakkinda fazla birsey soylemiyor. Gelecegi sen yonlendireceksin dedi bana sordugum soru hakkinda. Bu bana durustce geldi. Bugun hakkinda herseyi biliyor. Kisiler hakkinda net tespitler yapiyor... net durum degerlendirmesi yapiyor...


hemen ilgilenip anında cevapladığın için teşekkür ederim :))bu herkesin yandığı sibel tek gecerim dediği sibelden bahsediyoruz sanırım dimi:)telefonda filan bakıyomudur sence??? ben izmirde dilim malesef..bide izmirde kadirye ve gülistanı övüyolar baya..gülistannı bilyorum gitmiştim ona izmirdeyken de hiç hatırlamıyorum ne dedi nasıl dedi noldu :(
 
Karsindakinin dusuncelerini soyluyormu biliyormu benim ihtiyacim olan o ??


O tarz baktırmadım ben hep gelecekle ilgili birkaç sorum vardı o konularda
sorular sordum onlarda olmadı.
Sevda isim vererek gelecekle ilgili söylüyor ama onlarda tutmadı geçmiş ve şimdiki zaman için
denenebilir.Balkabağı cafe Gül hanımıda tavsiye ederim ben şu aralar söylediği şeyleri yaşamaya başladım.
 
O tarz baktırmadım ben hep gelecekle ilgili birkaç sorum vardı o konularda
sorular sordum onlarda olmadı.
Sevda isim vererek gelecekle ilgili söylüyor ama onlarda tutmadı geçmiş ve şimdiki zaman için
denenebilir.Balkabağı cafe Gül hanımıda tavsiye ederim ben şu aralar söylediği şeyleri yaşamaya başladım.


Cok tsekkurler peki tam olarak nerede kaliyor burasi ve cok sira bekliyormusunuz ? Cuma gunu gidicem izmire ve ucagim var ordan o nedenle soruyorum :))
 
Sevda hanımda kızlarağasında çok sıra var.3-5 saat arası bekleyen var.
Gül hanım Yeşilyurtda randevulu bekletmiyor ama gidipde beğenmeyen
arkadaşlar oldu o yüzden kesin gidin şahane diyemem.
Telefonunu isterseniz verebilirim.Yine burada çok bahsi geçen ama benim gitmedi
ğim Nergis hanım var.Onun telefonu arkadaşlarda vardır ben sildim bende yok.
 
Sevda hanımda kızlarağasında çok sıra var.3-5 saat arası bekleyen var.
Gül hanım Yeşilyurtda randevulu bekletmiyor ama gidipde beğenmeyen
arkadaşlar oldu o yüzden kesin gidin şahane diyemem.
Telefonunu isterseniz verebilirim.Yine burada çok bahsi geçen ama benim gitmedi
ğim Nergis hanım var.Onun telefonu arkadaşlarda vardır ben sildim bende yok.

Gül hanımın numarasını mesaj atabilirmisin canım :) ya izmirde son günüm cuma günü ve sibel hanım ve gül hanım arasında geçiş yapıcam :D :D
 
Kadriyeyi denemedim. Gulistan ne yazikki artik bakmiyormus. Keske bakmaya baslasa... Herkes onu bekliyor...
 
merhaba arkadaslar forumda yazanlarin bir kismini okuduktan sonra karsiyaka ravazza cafede ferda hanima gittim resmen agzim acik kaldi yuzde yuz tuttu anlattiklari ama cok uzun bakmadi ozellikle insan isimlerinin nerdeyse tamamini soyledi tavsiye ederim 20 tl bakti bir de gecen hafta bir ark tavsiyesi ile kizlarhanin orda bodrum cafede teo diye birisine baktirdim o da cok iyiydi yuzde 98 diyebilirim yani onu da tavsiye ederim fazla da sira olmuyor
 
arkadaşlar benım komşum evınde bakıyor fala hayatımda kimseye soylemdığım seylerı bıldı.ve gelecek ıçın ıstedığım dıleğımı soyledı..ister ınanın ıster ınan mayın kıme soyledıysem memnun kaldı. 20 tl ye bakıyor ve sadece cumartesı pazar bakıyor..isteyen özelden ulaşıp numarasını verebılırım.randevu almanız lazım genelde dolu oluyor.
 
Merhabalar 3 gündür bu bölümü takip etmekteyim,yaklaşık 300 sayfa yorum okudum bu süreçte,biraz üzüldüm biraz hüzünlendim zaman zaman dehşete kapıldım,dönen dolaplar ve meblağları okudukça,benim komşu ve arkadaş ortamı dışında ciddi bir fal deneyimim yok açıkçası hiç profesyonel denilebilecek birine fal baktırmadım yani,okuduklarımdan kendime 3 isim belirledim.

1.tercihim Cafe Necco da ki Sibel Hanım olacak sanırım,diğer 2 kişinin telefonunu temin ettim araştırarak ama bu bayanın tam yerini ve telefon numarasını bilmiyorum yanlış bir yere gidip kandırılmak istemem doğrusu 40 tl miş sanırım ücreti bu benim için büyük para ve para kolay kazanılmıyor,beni tatmin edebilmeli ve verdiğim paraya değmeli diye düşünüyorum,konuyla ilgili telefon verebilecek yeri ve bayanı tam tarif edebilecek arkadaşlarımdan ricam mesaj yoluyla ulaşırlarsa minnettar olurum.

Hayırlı akşamlar
 
Merhabalar 3 gündür bu bölümü takip etmekteyim,yaklaşık 300 sayfa yorum okudum bu süreçte,biraz üzüldüm biraz hüzünlendim zaman zaman dehşete kapıldım,dönen dolaplar ve meblağları okudukça,benim komşu ve arkadaş ortamı dışında ciddi bir fal deneyimim yok açıkçası hiç profesyonel denilebilecek birine fal baktırmadım yani,okuduklarımdan kendime 3 isim belirledim.

1.tercihim Cafe Necco da ki Sibel Hanım olacak sanırım,diğer 2 kişinin telefonunu temin ettim araştırarak ama bu bayanın tam yerini ve telefon numarasını bilmiyorum yanlış bir yere gidip kandırılmak istemem doğrusu 40 tl miş sanırım ücreti bu benim için büyük para ve para kolay kazanılmıyor,beni tatmin edebilmeli ve verdiğim paraya değmeli diye düşünüyorum,konuyla ilgili telefon verebilecek yeri ve bayanı tam tarif edebilecek arkadaşlarımdan ricam mesaj yoluyla ulaşırlarsa minnettar olurum.

Hayırlı akşamlar

ismini söylerseniz yardımcı olurum
 
Cafe necco diğer ismi yayla cafe konak kızlarağası hanın orada cafeler sokağı neresi derseniz herkes tarif eder.
sokağa girince cafeyi sor gösterirler.çok kolay bulursun. bir sürü çalışan çığırtkan gibi cafelerinin ve falcılarının reklamını yapar şahane falcımız var der buyur ederler inanma :1::1::1:
Hele o necco da bir erkek var ismini unuttum ona kesinlikle baktırma burada yazanlar da
oldu fena yılışık berbat bir şey.
 
arkadaşlar benım komşum evınde bakıyor fala hayatımda kimseye soylemdığım seylerı bıldı.ve gelecek ıçın ıstedığım dıleğımı soyledı..ister ınanın ıster ınan mayın kıme soyledıysem memnun kaldı. 20 tl ye bakıyor ve sadece cumartesı pazar bakıyor..isteyen özelden ulaşıp numarasını verebılırım.randevu almanız lazım genelde dolu oluyor.


peki gelecekle ilgili söyledikleri çıktımı?bide ne bakımı yapıyor?ben alabilirmiyim numarasını?
 
Back
X