- Katılım
- 18 Şubat 2013
- Mesajlar
- 10
- Emoji Skoru
- 7
- Puanlar
- 86
Sevgili nual isim belirtmiştim aslında yazımda Sibel hanımı sormuştum en yakın zamanda aylin arkadaşımız gitmiş sanırım,han ı kısmen biliyorum giriş çıkışları çok fazla ve çok gitmişliğimde yok açıkçası pek yolum düşmez oralara kemeraltına gittiğimde 2 defa uğradım sadece yemek molası için yakın zamanda giden birileri yada yeri iyi tarif edecek biri yardımcı olursa memnun olurum,hangi günlerde ve hangi saatlerde bulabilirim kendisini,gitmek için hangi saatler daha uygundur,deneyimli arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevineceğim :)