• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

Sevgili nual isim belirtmiştim aslında yazımda Sibel hanımı sormuştum en yakın zamanda aylin arkadaşımız gitmiş sanırım,han ı kısmen biliyorum giriş çıkışları çok fazla ve çok gitmişliğimde yok açıkçası pek yolum düşmez oralara kemeraltına gittiğimde 2 defa uğradım sadece yemek molası için yakın zamanda giden birileri yada yeri iyi tarif edecek biri yardımcı olursa memnun olurum,hangi günlerde ve hangi saatlerde bulabilirim kendisini,gitmek için hangi saatler daha uygundur,deneyimli arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevineceğim :)
 
Sevgili nual isim belirtmiştim aslında yazımda Sibel hanımı sormuştum en yakın zamanda aylin arkadaşımız gitmiş sanırım,han ı kısmen biliyorum giriş çıkışları çok fazla ve çok gitmişliğimde yok açıkçası pek yolum düşmez oralara kemeraltına gittiğimde 2 defa uğradım sadece yemek molası için yakın zamanda giden birileri yada yeri iyi tarif edecek biri yardımcı olursa memnun olurum,hangi günlerde ve hangi saatlerde bulabilirim kendisini,gitmek için hangi saatler daha uygundur,deneyimli arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevineceğim :)[/QUOT
sibel yayla cafede bakıyor hanın yan tarafındaki ara sokağın sonuna doğru zaten kimse sorsan gösterirler sibele fal baktırdım çok hızlı konuşuyor takip etmekte zorlanıyosun aslında burda sibele gidenlerden memnun kalanlar var ama benim pek tutmadı yani yaşadığım süreci bilemedi ben söyleyince yorum yaptı ama gelecekle ilgili olduğu için henüz çıktı diyemem 40 tl için değer mi dersen bence değmedi fal sanırım birazda elektrik işi gidersen yorumlarını bekliyorum.
 
sibel yayla cafede bakıyor hanın yan tarafındaki ara sokağın sonuna doğru zaten kimse sorsan gösterirler sibele fal baktırdım çok hızlı konuşuyor takip etmekte zorlanıyosun aslında burda sibele gidenlerden memnun kalanlar var ama benim pek tutmadı yani yaşadığım süreci bilemedi ben söyleyince yorum yaptı ama gelecekle ilgili olduğu için henüz çıktı diyemem 40 tl için değer mi dersen bence değmedi fal sanırım birazda elektrik işi gidersen yorumlarını bekliyorum.[/QUOTE]



Yorum için teşekkür ederim,diğerlerini değerlendirmeliyim öyleyse veya Güzelyalı ile Narlıdere arası birileri varsa tavsiye edebileceğiniz isim de alabilirim arkadaşlar..
 
Sibel'in fiyatı 40 tl olmuş demek !!!Arkadaşlarıma ,bana baktığı falda başarısız oldu . Dediklerinin çoğu uymadı ,çıkmadı .Onun dediklerinden çok daha güzel ,ilginç şeyler oldu .Anlatım tarzı da yoran ,boğan cinsten (sabit bir noktaya bakıp son derece hızla genel laflar söylemek)Ondan memnun olanlar olmuş okuduğum kadarıyla .Tabii ki olabilir .Ama memnun kalmayanlar olduğunu da bilsin okuyanlar .Hadi 10 -15 bilemedin 20 tl olsun fiyatı da , 40 TL da nereden çıktı ? :53:40 tl duyunca yazmak istedim .Parası kısıtlı olanlar varsa , tavsiye etmem .Parası kısıtlı olmayanlar için bile yazık o paraya derim.
 
Son düzenleme:
Aslinda 40 tl bana da pahali geldi... ustelik ictiklerim icin ayrica odeme yapmak zorunda kaldim. Gelecek ile ilgili pek bir sey soylemedi... daha cok bugun icin soyledi. Hatta gelecegi kendin yazarsin dedi... ama kisi analizini iyi yapiyor... zaten falcilarin cogu bugunu ve gecmisi biliyor... benim es dost arasinda bakilanlar haric uc fal deneyimim oldu. Biri sevda biri sibel bir tanesi ise kendi semtimde bahsetmeye bile deymez... yani arkadasim durumlar boyle... 40 tl vermeye deymeyebilir... tercihi sen yap...
 
Teşekkür ederim cevaplar için arkadaşlar ;)
 
Ben Sibele bir kaç defa gittim gerçekten insan olarak da sevdim ve bakımını da beğeniyorum.Bazı falcılar gibi geleceğin şöyle olcak böyle olcak diye insanları kandırmıyor ve zaten geleceği Allah bilir kendisi de böyle diyor bu konuda.Benim daha önce gittiğim de ismini bile söylemişti hayatımdaki kişinin,ne iş yaptığına kadar söyledi.Şu anki durumu sormak istediğiniz kişinin durumunu ve geçmişte yaşadıkları sorunlarını o kişinin söyledi bana.Bunu o kişiye sorduğumda evet öyle oldu demişti.Tabi elektrik meselesi birazda fal olayı.Ben burda yazılan bir çok falcıya gittim memnun kaldıklarım var kalmadıklarımda.Ama fal bakılırken insan bir güleryüz arıyor hem para verip hemde azarlayan falcıları sevmiyorum.Zaten insan derdi olmasa gider mi biraz rahatlamak istiyoruz.Bu arada tarotun yanında bir fincan kahve ikram etseler fena olmaz yani en azından bir çay çünkü bazı tarot bakılan yerlerde tost menü gözleme menü gibileri yanında ücretsiz veriyorlar.
 
İYİ HAFTALAR..
Burada yeniyim. Kızlarağası civarında Dem Kafe'de ( Necco'nun yan tarafı ) Sema Hanım adında bir bayan kahve falı bakıyordu.. Çok Olumku ve enerjisi yüksek bir bayandı.. Yakında uğradığımızda ayrıldığını söylediler.. Bir ara evinde bakarmış.. Aranızda tanıyanınız varsa çok memnun olurum..:
 
:1: :nazar: ağırlıkları pazar günü atıyorum.:1::nazar::16:





İYİ HAFTALAR..
Burada yeniyim. Kızlarağası civarında Dem Kafe'de ( Necco'nun yan tarafı ) Sema Hanım adında bir bayan kahve falı bakıyordu.. Çok Olumku ve enerjisi yüksek bir bayandı.. Yakında uğradığımızda ayrıldığını söylediler.. Bir ara evinde bakarmış.. Aranızda tanıyanınız varsa çok memnun olurum..:
 
Ben Sibele bir kaç defa gittim gerçekten insan olarak da sevdim ve bakımını da beğeniyorum.Bazı falcılar gibi geleceğin şöyle olcak böyle olcak diye insanları kandırmıyor ve zaten geleceği Allah bilir kendisi de böyle diyor bu konuda.Benim daha önce gittiğim de ismini bile söylemişti hayatımdaki kişinin,ne iş yaptığına kadar söyledi.Şu anki durumu sormak istediğiniz kişinin durumunu ve geçmişte yaşadıkları sorunlarını o kişinin söyledi bana.Bunu o kişiye sorduğumda evet öyle oldu demişti.Tabi elektrik meselesi birazda fal olayı.Ben burda yazılan bir çok falcıya gittim memnun kaldıklarım var kalmadıklarımda.Ama fal bakılırken insan bir güleryüz arıyor hem para verip hemde azarlayan falcıları sevmiyorum.Zaten insan derdi olmasa gider mi biraz rahatlamak istiyoruz.Bu arada tarotun yanında bir fincan kahve ikram etseler fena olmaz yani en azından bir çay çünkü bazı tarot bakılan yerlerde tost menü gözleme menü gibileri yanında ücretsiz veriyorlar.

İYİ HAFTALAR..
Burada yeniyim. Kızlarağası civarında Dem Kafe'de ( Necco'nun yan tarafı ) Sema Hanım adında bir bayan kahve falı bakıyordu.. Çok Olumku ve enerjisi yüksek bir bayandı.. Yakında uğradığımızda ayrıldığını söylediler.. Bir ara evinde bakarmış.. Aranızda tanıyanınız varsa çok memnun olurum..:
 
Merhaba..



İYİ HAFTALAR..
Burada yeniyim. Kızlarağası civarında Dem Kafe'de ( Necco'nun yan tarafı ) Sema Hanım adında bir bayan kahve falı bakıyordu.. Çok Olumku ve enerjisi yüksek bir bayandı.. Yakında uğradığımızda ayrıldığını söylediler.. Bir ara evinde bakarmış.. Aranızda tanıyanınız varsa çok memnun olurum..:
 
merhaba..



Iyi haftalar..
Burada yeniyim. Kızlarağası civarında dem kafe'de ( necco'nun yan tarafı ) sema hanım adında bir bayan kahve falı bakıyordu.. çok olumku ve enerjisi yüksek bir bayandı.. Yakında uğradığımızda ayrıldığını söylediler.. Bir ara evinde bakarmış.. Aranızda tanıyanınız varsa çok memnun olurum..:

buraya kimse girmiyor :2:sanıyorum
 
Kızlar bundan 2 yıl önce Bornova Türkü Cafe de ( Şok'un karşısında ) Bi bayana fal baktırmıştım hafif kilolu sarışındı sanırım. Hayatımdaki herşeyi bildii... Ailemden ayrı yaşadığımı annemin ynına geri gideceğimi , hatta eşimi bile söylemişti o zaman.. inanmamıştım .. eşimin askerde olduğunu ve 2 sene içinde tanışıp evleneceğimi söyledi . ilk inanmamıştım ama bir bir çıktı hepsi şok oldum ... ama o bayana tekrar baktırmak istedim geçen sene gittim bulamadım işten ayrılmış :( bilen baktıran varsa bana çalıştığı yeri veya numarasını yollasın lütfennn :10:
 
gülistana benim de çok ihtiyacım var bence şimdiye kadar baktırdığım en iyi falcıydı bilen varsa benimle de paylaşırsa sevinirim
 
:40:
yani hezü dedikleri çıkmadı.ama geçmişe dair bildikleri azımsanamayacak kadar çok.resme bana 5 yıllık ilişki bitirmişsin dedi öyle baktım kadına saf saf :)

ben kızlarağasının arkasında ilknur diye bir falcıya gittim oda böyle iskambil kağıtlarıyla bakıyor soru sorarak kağıt açıyorsun falan biraz geyik aslında orda pek meşur bu fal türü yeni yeni icatlar çıkıyor işte.

bende falcı falcı gezdim izmirde gitmediğim yer kalmayacak yakında :) bu arada ben bir tek pasaklı birsene gitmedim onu da çok merak ediyorum en kısa zamanda onuda ziyaret etmeyi düşünüyorum :) ama yerini bilmiyorum örnekköyde kime sorsan gösterirler diyen var,yok o aslında öldü kızı onu devam ettiriyor diyen var denemek lazım :) izmirde olup bana falcı arkadaşı olamk isteyen varsa benimle iletişime geçsin


size son bombayı anlatayım ben.bu belgin kostak var hiç duydunuz mu bilmiyorum 8-9 şubatta izmire gelecekmiş bende randevu aldım ama çok pahalı 100 lira dediler o zaman ki maddi durumum ne olur bilmiyorum ama büyük ihtimalle gidemem çok para yahu.ama çokta merak ediyorum aslında nasıl olacak bilmiyorum.neyse çok yazdım.

aslında bir falcı daha biliyorum o da karşıyakada yeni girnede kahve falı bakıyor evinde bakıyor 20 tlye bakıyor.güzel bakıyor :)

bir tane daha var o da Alsancakta kilise varya han, köşede onun orda o da evinde bakıyor.benim arkadaşımın annesi o da.25 liraya bakıyor ama gerçekten dedikleri çıkıyor.ben iş arkadaşımı götürdüm dediklerini not almıştı arada soruyorum noldu çıktı mı diye,söylediklerini bir bir yaşıyorum diyor.o da kağıtlarla bakıyor ama bunu daha önce hiç görmediğinize eminim falin adı vatikan falın bunu gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

şimdilik bu kadar ayrıntılı bilgi almak isteyen olursa yardımcı olurum.sevgiler...

not:ben meraktan gidiyorum hoşuma gidiyor yanlış anlaşılmasın :)
merhaba, vatikan falına bakan bayan randevuylamı bakıyor acaba eğer öyleyse telefon numarasını yazabilirmisiniz lütfen :)
 
Back
X