Yazmayayım dedim ama tutamadım kendimi. Benimle yaşıtsın, içim acıdı. Teyzem de 20li yaşlarının başında iki çocuklu bir adama kaçtı. Adam eşiyle ayrıldığı halde kaçtıktan sonra nasıl olsa ailesini sildi diye teyzemle resmi nikah yapmadı. İki kuzenim var şu an, küçük olanla yaşıt eski karısından da çocuğu var. Teyzemin yemediği dayak mı kalmadı, adamın eve oğlunu getirip teyzeme küfretmesini karşıdan seyretmeleri mi kalmadı anlatamam sana. Bizim gözümüzün önünde dövdü teyzemi ben dayanamayıp bıçak çekecektim adama gözüm döndü, ailem olmasa elimden alamazlardı da. Herkes bunu yaşayacak diye bir şey yok tabii ki, ama çoğu kişi yaşıyor. Kendini yakma.