• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kadınlar günümü kutlamaması normal mi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Ne alaka taktığımı mı söylüyorum kutlamayıp kutlamasını normal olup olmadığını danışıyorum ne kafa açıyorsunuz böyle bi beklentim yok ztn
 
8 Martın da mokunu çıkardınız. Kadınlar günü kutlanmaz. Anma yapılır, protesto edilir, kadın görünür kılınır ama kutlanmaz. Bir kutlama günü değil bu.
yok illa erkek gül vermeli
benim son saniye zorla mesaiye tutup ozellikle calişan anneleri zora sokan, hamile kadina "ee ne zaman cikacan ne zaman cikacan" diye mobbing yapip calismadan ucret alabilecegi aylari almadan cikmasini saglayan, hayatimda tanidigim en ataerkil - iki eşli aşiret bir adamin patron oldugu sirketim 8 martta bize gül vermisti "kadinlar cicektir" demisti.
oysa kadinlar cicek vs degildir biz de gül degil hakkimizi istiyoruz. bu kadar basit ama iste anlamayanlar var
 
Ay ne kafa açtım beklentim olduğunu mu söylüyorum bir şey danışıyorum banane senin kocandan ua
 
Ne alaka taktığımı mı söylüyorum kutlamayıp kutlamasını normal olup olmadığını danışıyorum ne kafa açıyorsunuz böyle bi beklentim yok ztn
Keşke biraz açabilsek o kafalarınızı. Ama nato kafa nato mermer…
 
Evet bencede ama herkesin sevgilisi kutluyormuş çevremdekiler kutlamadığını söyleyince garipsediler bende anlam veremedim akıl danıştım
 
Ay ne kafa açtım beklentim olduğunu mu söylüyorum bir şey danışıyorum banane senin kocandan ua
Ee ne bekliyorsun o zaman?
Kadınlar günü “kadınlar günün kutlu olsun kadınım” diye kırmızı gül verilen bir gün değil. Beklentin yoksa konu açıp neyi danıştın?
 
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
Pazar pazar insanlar sabah gözünü açar açmaz kadınlar gününü mü düşünecek allasen. Onca işin gücün arasında aklıma bile gelmez.
 
Doğru anlamışım demek dedim gene bu yeni nesilin uydurduğu birşey mi?
Evladım canım mı sıkıliyor?
Yeni nesil bir şey değil. Yaklaşık 20 sene önce lisedeyken quizlere giriyorduk biz. Lisede ve üniversitede uygulanan bir sınav sistemi.
 
Çevremdekiler garipsedi bende anlam veremedim bu kadar basit uzatmanın tartışma yaratmanın anlamı yok sakin ol
 
Çevremdekiler garipsedi bende anlam veremedim bu kadar basit uzatmanın tartışma yaratmanın anlamı yok sakin ol
hayatini cevrendekilere danisip dolup uzulerek geçiriyorsan işin is
ozellikle söz nişan döneminde
 
Niye üzüleyim sadece danışıyorum normal mi diye kutlaması gerekli şöyle trip atıcam fln mı demişim benim mi haberim yok
 
Yani bence kadınlar gününün anlamı kuru bir sözle kutlanacak kadar sığ değil ya. Hele hele bir erkekten kutlama almayı ihtiyaç duyulacak bir gün de değil. Hak mücadelesini simgeleyen bir gün, kadınlar olarak bunu anmak, hatırlamak için bir gün sonuçta bu. Ha bir erkek göstermelik değil de öyle düşündüğü için bugünü hatırladığını belirten bir jest yaparsa ne ala. Ama yapmazsa da Sevgililer Günü falan değil bu, kutlama içermiyor daha çok anma günü bana kalırsa. Sadece bana değil, etrafındaki tüm kadınlara saygılı, duyarlı ise kafi. Değilse de gül almış almamış, kutlamış kutlamamış çok da fark etmiyor.
 
Yeni nesil bir şey değil. Yaklaşık 20 sene önce lisedeyken quizlere giriyorduk biz. Lisede ve üniversitede uygulanan bir sınav sistemi.
Yok yahu biliyorum bunu ama dedim bunların saçma sapan uydurduğu kelimeler var ya dedim onlardan birimi 🤣 merak etme benim zamanımda da vardi 🤣
 
Çevremdekiler garipsedi bende anlam veremedim bu kadar basit uzatmanın tartışma yaratmanın anlamı yok sakin ol
Bugün kutlama günü değil anma günü.
Çevreni değiştir çoluk çocuk işte yeni nesil gümbür gümbür geliyor
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X