• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kadınlar günümü kutlamaması normal mi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Hahhah Allah iyiliğini versin quizi bitsin kutlar veya kutlamasa ne olur 😂 eşim kutlamasa da zerre umrumda değil. Ben cayır cayır ev içi emek sömürüsü paylaşımı yapıp taşlarımı atıcam, üzerine bir çiçek alıp gelmesin zaten daha iyi.
 
ay köy okulunda mı egitiö aldınız quizin sınav olduğunu maraba bile bilir abla 😂😂😂
 
Ya dediğim gibi öyle bir beklentim yok kadın denilecek yaşta değilim anlamı farklı arkadaşım şok olunca danışayım dedim
 
Ya dediğim gibi öyle bir beklentim yok kadın denilecek yaşta değilim anlamı farklı arkadaşım şok olunca danışayım dedim
Kadınlık yaşla gelen bir şey değil ki. Bak mesela kadınlar günü vesilesiyle sen de eril dilin kullandığı evlenmeden önce “kız”, evlendikten sonra “kadın” ayrımı yapmayı bırakabilirsin.
 
Ya dediğim gibi öyle bir beklentim yok kadın denilecek yaşta değilim anlamı farklı arkadaşım şok olunca danışayım dedim
Kutlamaması normal özetle. Takılacak bişey değil. Şok olan arkadaşlarına bugünün anlamının bu olmadığını, kutlamasını çok da umursamadığını söyleyebilirsin.
 
Ya dediğim gibi öyle bir beklentim yok kadın denilecek yaşta değilim anlamı farklı arkadaşım şok olunca danışayım dedim
18 yaşını geçmiş her dişi birey kadındır. Ondan öncesi de kız çocuğudur.
Bomboş bir nesil gümbür gümbür geliyor.
 
Kendini tam olarak kadın olarak gördüğünü sevgiline söyledin mi :)
Saat 10 da oturup bunu mu düşündün
Daha gün bitmedi
İnsanlara bir izin ver
Hmen triplere girme
 
O manada demiyorum yaşım küçük bence 20 lerden sonra tam anlamında kadın oluyorsun 18-19 geçiş dönemi
 
resmîyeye böyle dinde adet görmeye başladıktan sonrasın benim aileme ve bana göre ben kadınlığa geçiş dönemindeyim
Senin kadınlığa adım atmana bi 10 yıl var gibi duruyor ergenlik yaşı değişmişti gerçekten değişmiş
 
Şimdi kutlanmadin diye kadınlıktan düşmüyorsun merak etme, birisi kutlamasin sen kendi değerini bil diyecegim dee konuların neden böyle be herguzel......
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X