- Katılım
- 26 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 5.216
- Emoji Skoru
- 21.315
- Puanlar
- 348
- Konu Sahibi herguzelseyealinmak
- #61
Sen kadınlar gününün kutlanmasını nasıl bekliyorsun? Sevgilin de böyle kaba bir kadın olduğunu biliyorsa zaten incelikler yapmayacaktır. Argo dilde kadının özel bölgesi için kullanılan kelimeyi burada hakaret gibi yazıyorsun. Senin “kadın” kavramına saygın yok ki!!CAmgulu![]()