• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kadınlar günümü kutlamaması normal mi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Sen kadınlar gününün kutlanmasını nasıl bekliyorsun? Sevgilin de böyle kaba bir kadın olduğunu biliyorsa zaten incelikler yapmayacaktır. Argo dilde kadının özel bölgesi için kullanılan kelimeyi burada hakaret gibi yazıyorsun. Senin “kadın” kavramına saygın yok ki!!
 
Ne alaka shit mizah yaptım

Senin yaptığın mizah değil saygısızlık. İnsanların özel bölgesini ağza alarak mizah yapılmaz.

Zeka yapabilmek için belli bir zeka seviyesine sahip olmak gerekiyor sanırım.
 
Doğum günün değil, sevgililer günün değil. Emekçi kadın günü. Sen çalışıyor musun? Belki çalışmıyorsan o yüzden kutlamamıştır 😁
 
Ben de dün baktım herkesin elinde çiçek ay dedim ne güzeller meğer kadınlar günüymüş 😂
 
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
KAbul edilebilir bişey değil bu!! ne demek kadınlar günümü kutlamadı?? 00.01 de kutlaması gerekirdi!! Altı üstü bi quiz sanki atom parçalıyo beyimiz.Mesela benimki bana çelenk gönderdi🥹
 
Ne alaka shit mizah yaptım
Son derece rezil bir nesilsiniz. Bazı aklı başında olanlarınızı tenzih ediyorum ancak ne mizahınız mizah, ne bir hayat görüşünüz var, ne dünyada olan bitenden haberdarsınız. Afedersin boş kafalı ahmaklarsınız. Hiç yaştan falan girme biz de sizin yaşınızda olduk.
 
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
Kiz işsiz misin sabah sabah arkadaslarini arayip bunlari mi konusuyon 🤣 Allah iyiligini versin ya. Acikcasi erkek arkadasim kadinlar gunumu kutlasa bana cok cringe gelirdi. Oyle bi gun degil bu ya, senin arkadaslarin cok yanlis anlamislar 😅 Bak yukarda ablalarin anlatmis guzelce. Bence sen de arkadaslarina bu sekilde anlat da havani at. Onlar da sacmaladiklarini anlamis olurlar. Hadi yine iyisin, sabah sabah bir suru sey ogrendin.
 
Kadınlar gününü kutlayacagina kadinlarin daha insan olduğunu farkedip gerekli adımları atsın yasaları cikarsin dunya.Lafla kutlansa ne kutlanmasa ne bir parmak bal çalmak gibi .Çok takmişsiniz.Zaten 1gun kutlayıp 364 gün eza edenlerle dolu ortalık bilinçli kadınlar hariç .Afrika'nın falan haberi varmı acaba bu günden ben böyle düşünüyorum.Kutlama günü değil bu neyi kutlayacağız ülkede hala bu kadar kötü durumda kadın varken
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X