- Katılım
- 9 Ocak 2014
- Mesajlar
- 7.953
- Emoji Skoru
- 10.056
- Puanlar
- 498
- Konu Sahibi KirazHanim
- #1
GÜNCELLEME: ÇOCUĞUMU DOĞURACAĞIM, SADECE KISA Bİ KAFA KARIŞIKLIĞI YAŞADIM O KADAR.
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.
2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım
bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.
şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..
aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.
2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım
bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.
şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..
aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Son düzenleme: