• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kararsızlık içindeyken gelen 2. çocuk

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

KirazHanim

08.04 🌏
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7.953
Emoji Skoru
10.056
Puanlar
498
GÜNCELLEME: ÇOCUĞUMU DOĞURACAĞIM, SADECE KISA Bİ KAFA KARIŞIKLIĞI YAŞADIM O KADAR.

herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
 
Son düzenleme:
Çocuk oyuncağı değil ki bu iş. Bir istiyorum sonra ay yok istemiyorum, hamile kaldım kürtaj mi olsam, dogursam mi... Bu ne biçim, saçma ikilemler anlamıyorum. Ya istersin ya istemezsin işin başında. İnsanın rahmine düşen yavrusunun hiç mi kıymeti olmaz. Zavallı çocuk.
 
Çocuk oyuncağı değil ki bu iş. Bir istiyorum sonra ay yok istemiyorum, hamile kaldım kürtaj mi olsam, dogursam mi... Bu ne biçim, saçma ikilemler anlamıyorum. Ya istersin ya istemezsin işin başında. İnsanın rahmine düşen yavrusunun hiç mi kıymeti olmaz. Zavallı çocuk.
kıymeti olduğu için kürtaja gitmiyorum. ayrıca üslubunuz çok çirkin.
 
doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey
Bunları başta düşünemediniz mi?
Hani eşiniz sizi ikinci çocuğa ikna edip olsa anlayabilirdim ama bile isteye yapıp sonra bla bla.
Ben sizi çok bencil ve şımarık gördüm.
 
madem tam karar vermediniz , niye yaptınız , iyice emin olmadan
biz buradan ne diyelim ki size
herkesin bu konudaki düşüncesi başkadır
sizin aile yapınızı , maddi durumunuzu, gücünüzü, tahammül seviyenizi, bir çocuğa yetip yetmeyeceğinizi bilemeden ne desin insanlar
istemediyseniz keşke yapmasaydınız tam emin olmadan
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Siz bence terapi alın ilk konunuzda da kararınız belliydi ancak ilgi ve pohpohlanma bekliyorsunuz sürekli.

Ben çocuğa üzüldüm açıkçası.
 
Siz bence terapi alın ilk konunuzda da kararınız belliydi ancak ilgi ve pohpohlanma bekliyorsunuz sürekli.

Ben çocuğa üzüldüm açıkçası.
ben de üzülüyorum, bi tarafım asla kıyamıyor, kıyamayan tarafım daha ağır basıyor, ama bu huzursuzluğum ona da yansıyacak diye de korkuyorum.

belki de hormonların değişmesinden böyleyim, oturunca her şey daha iyi olacak.
 
emin olmadan olması kötü olmuş keşke korunsaydınız tam emin olana kadar. bu hazır değilim ama oldu napalım denilecek bir konu değil. kesin karar vermeden bu kadar büyük bir sorumluluğu almak kötü olmuş
 
emin olmadan olması kötü olmuş keşke korunsaydınız tam emin olana kadar. bu hazır değilim ama oldu napalım denilecek bir konu değil. kesin karar vermeden bu kadar büyük bir sorumluluğu almak kötü olmuş
teşekkür ederim linçlemeyen yaklaşımınız için 🙏

kararım kesindi, o hafta gözümü açan bazı şeyler oldu ondan sonra fikrim değişmişti ama geç kalınmış oldu..
 
Artık karar verme, beraberce irdemele kısmını malesef geçmişsiniz. Bundan sonra yapmanız gereken 4-5 yıl boyunca hayatınıza ambargo koymadan yaşamanın yolunu bulmak bence.
bana da sanki kabullenirsem evet belli bi süre her şey böyle olacak ama sonrası güzellik olacak diye düşünürsem bu düşüncelerden kurtulurum gibi geliyor. aslında günün yarısında diyorum ki "sen bu işin altından kalkarsın, güçlüsün, iki çocuğa da yetersin, hem istediğin bişeydi bu ve oldu", sonra içimi bi vesvese kaplıyor, gün bu düşüncelerle gelip geçiyor.
 
teşekkür ederim linçlemeyen yaklaşımınız için 🙏

kararım kesindi, o hafta gözümü açan bazı şeyler oldu ondan sonra fikrim değişmişti ama geç kalınmış oldu..
olsun olabilir böyle şeyler. bir sürü kişi hiç düşünmeden çocuk yapıyor en azından sizin bir planlamanız var kafanızda. kürtaj karşıtı bir insan değilim ama bu kararsızlık içindeyken yapmanız hata olur. sonradan çok pişman olabilirmişsiniz gibi geldi. hem eşiniz de istekli olduğu için her sey daha kolay geçer belki. büyük kızınızla o vakit geçirir küçükle siz ilgilenirsiniz genelde aileler o şekilde yapıyor benim gördüğüm.
 
Aşırı karasızsınız böyle olmaz ki.

Eşimi güç bela ikna ettim demişsiniz diğer konuda.

Sonra siz korumayıp korunsak mı demişsiniz.

Çocuk oyuncağı mı çocuk .

Bu kadar kararsız ebeveynlerin varken dünyaya gelmek ister miydiniz bunu sorun kendinize ona göre karar verin.
 
olsun olabilir böyle şeyler. bir sürü kişi hiç düşünmeden çocuk yapıyor en azından sizin bir planlamanız var kafanızda. kürtaj karşıtı bir insan değilim ama bu kararsızlık içindeyken yapmanız hata olur. sonradan çok pişman olabilirmişsiniz gibi geldi. hem eşiniz de istekli olduğu için her sey daha kolay geçer belki. büyük kızınızla o vakit geçirir küçükle siz ilgilenirsiniz genelde aileler o şekilde yapıyor benim gördüğüm.
eşim karar aşamasındaykenki tutumuna göre şu an çok iyi, başarabileceğimizden emin, onun da tek korkusu ilk kızımıza eksik ilgi vermek. ve keyfi de gayet yerinde.
 
eşim karar aşamasındaykenki tutumuna göre şu an çok iyi, başarabileceğimizden emin, onun da tek korkusu ilk kızımıza eksik ilgi vermek. ve keyfi de gayet yerinde.
merak etmeyin kızınıza eşiniz zaman ayırsın yeter. kuzenlerim de böyle aralarında 2 yaş var büyük olanla hep babası ilgileniyor ona yetiyor gayet mutlular. bebek zaten sadece size ihtiyaç duyacak. çocukları aranızda bölüşünce sorun kalmıyor
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X