- Katılım
- 9 Ocak 2014
- Mesajlar
- 7.953
- Emoji Skoru
- 10.056
- Puanlar
- 498
- Konu Sahibi KirazHanim
- #21
neyimizi benzettiniz mesela?
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
neyimizi benzettiniz mesela?
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.
2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım
bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.
şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..
aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
kıymeti olduğu için kürtaja gitmiyorum. ayrıca üslubunuz çok çirkin.
ya evet aslında şu an ev tam çocuklu ev, bunu da düşünüyorum tabii + hanesinde, mesela hiç bi eksiğimiz yok, sadece bebek arabamız eksik. kızım kreşe gidiyor zaten tam gün, izindeyken ben bütün gün evde bebekle baş başa olacağım. bakıcıyı da izindeyken almaya başlarım hem bana yardımı dokunur hem de bebekle alışırlar diye düşünüyorum. aslında plan kafamda tamam, hatta hemen diyetisyene başladım çok kilo almiyim diye, ebe buldum falan, sigarayı hemen bıraktım öğrenir öğrenmez..Eşin güç bela ikna olduğu için ikinci çocuk fikrinden soğumuş gibi geldin bana. Eşin güç bela ikna olmak yerine daha normal bir tavır sergilese bence bu süreçte sen fikir değiştirmezdin.
İlk anneliğin gibi olmaz ikincisi, ilkinde çocuksuz bir düzenr doğmuş kızınız ama halihazırda çocuklu düzeniniz var. 5 yaşta henüz çocuk, ilk çocuk okuldayken ikinci doğmuş olacak, arada denge kurabilirsiniz. İlk çocuk 3-4 yaşında olsa daha zor olurdu, ama ilkinin yavaştan okulu, okul arkadaşları öğretmeni gibi sizden bağımsız ayrı alanı olacak. Yaş farkı iyi olur ikisi için. Bebek için izin kullanırken ilk çocukla aslında az zaman değil çok zaman geçirmiş olacaksınız.
Bence sizin sıkıntı çocuklara kim bakacak, kim bakabilir, çalışma saatleriniz nasıl? Zaten ilk çocuk için bakıcı gerekir 5-6 yaş evde tek kalamaz. Sizin zaten bakıcı derdiniz var. Evde çocuk varken bebeğin bakıcısının ne yaptığını evde gören biri daha olduğu için bebek için güvenli bir ortam var.
O üye insanların doğmamış çocukları üzerinden bile beddua edebilen birisi, ciddiye almamak gerek onu. O ne anlar şükürden.
burada inanılmaz bir cehalet ve üslup sorunu var.. tedirginliğinizde sonuna kadar haklısınız aynı kararsızlığı ben de yaşıyorum henüz hamile değilim karar da vermedim..ama çok isteyerek de hamile kalsam 4-5 yıl bocalayacağım bunu her insan her anne yaşıyor. ilk çocuğu ihmal ederim korkusu hayatı kaçıracağım korkusu hat safhada oluyor. hemen çocuk oyuncağı mı kürtaj mı fln yorumlar çok çirkin..hayırlı olsun kararınız sağlıkla kucağınıza alın 4-5 yıl sonrasını düşünün hayal etmesi güzel:)kıymeti olduğu için kürtaja gitmiyorum. ayrıca üslubunuz çok çirkin.
ya evet aslında şu an ev tam çocuklu ev, bunu da düşünüyorum tabii + hanesinde, mesela hiç bi eksiğimiz yok, sadece bebek arabamız eksik. kızım kreşe gidiyor zaten tam gün, izindeyken ben bütün gün evde bebekle baş başa olacağım. bakıcıyı da izindeyken almaya başlarım hem bana yardımı dokunur hem de bebekle alışırlar diye düşünüyorum. aslında plan kafamda tamam, hatta hemen diyetisyene başladım çok kilo almiyim diye, ebe buldum falan, sigarayı hemen bıraktım öğrenir öğrenmez..
ay allah razı olsun yaburada inanılmaz bir cehalet ve üslup sorunu var.. tedirginliğinizde sonuna kadar haklısınız aynı kararsızlığı ben de yaşıyorum henüz hamile değilim karar da vermedim..ama çok isteyerek de hamile kalsam 4-5 yıl bocalayacağım bunu her insan her anne yaşıyor. ilk çocuğu ihmal ederim korkusu hayatı kaçıracağım korkusu hat safhada oluyor. hemen çocuk oyuncağı mı kürtaj mı fln yorumlar çok çirkin..hayırlı olsun kararınız sağlıkla kucağınıza alın 4-5 yıl sonrasını düşünün hayal etmesi güzel:)
şunu söylemeniz bile yeterli.Diğer konuda kaç kişi sayfalarca artıları eksileri yazdık. Karar vermişsiniz ki korunmayı bırakmışsınız. Verdiğiniz kararın sorumluluğunu alın, daha ne yazalım ne söyleyelim? İsteyerek bilinçli rızalı kalınmış hamilelik için daha neyi danışacaksınız?
allah bağışlasın evlatlarınızıBen de böyle düşünüyordum sonra karnımdaki bebeğimi kaybettim ve çok üzüldüm benim düşüncelerimin onu etkilediğini düşündüm. Kontrollerimi yaptrdım tabi, kan pıhtılaşması varmış o nedenle kaybetmişim. birkaç ay sonra tekrar hamile kaldım ve bu kez çok çok isteyerek. 2. Oğlumu ayağımda sallıyorum şuan. Sanırım hayatımda aldığım en iyi karar oğluma kardeş yapmaktı oğlumun içinden mükemmel bir abi çıktıeline para geçse kardeşine oyuncak bakar inanılmaz birşey. Hakkınızda hayırlısı olsun diyorum
Yazık çocuğa çok yazık.herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.
2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım
bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.
şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..
aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
kesinlikle ama şuan karmaşık düşünce zamanı değil çünkü artık bebeğiniz sizinle.allah bağışlasın evlatlarınızı
en azından bu karmaşık düşüncelerde olan sadece ben değilmişim.. kaç yaş araları?
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.
2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım
bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.
şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..
aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
hayirli ugurlu olsun, bence alismak icin kendine biraz zmaan ver gerisi de gelir diye dusunuyorumbenimkilerin de arası 5,5 yaş oluyor.. eşim kızımızın kardeşi olunca büyüyeceğini düşünüyor..kesinlikle ama şuan karmaşık düşünce zamanı değil çünkü artık bebeğiniz sizinle.
Araları 6 yaş. Şuan 8 yaşında büyük olan. Sizin de öyle olacak hemen hemen. Küçük dünyaya geldikten sonra tamamlandığımızı hissediyorum oğlumun kardeşe resmen ihtiyacı varmış. İnşallah sizin de öyle olur
allah bağışlasın, demek ki bize ikincilerin olması gerekiyormuş, böyle düşünmek lazım sanırım.Ben sizi anliyorum.
Soyleki ben gec evlenmis ve 37 yasinda ilk anneligi tatmis biriyim.haliyle ilk bebegimizden sonra esimle sohbet konumuz 2. Bebegi yapalimmi yapmayalim mi idi cunku haliyle yaş geciyor ve bu oyle bi hele ikkokula baslasin bakariz lik bir durum degildi bizim icin.iyice dusunduk tasindik bir yanimiz istedi bir yaniniz aralari az olur cok zor olur deyip korktu.derkeen ben korunurken hamile kaldimsuan 45 gunluk bebegim kucagimda kizim 2 yasinda.
Hamilelik haberini aldim inanin sevinenedim.kafamda endiseler.ise yeni donmusum patronlara tekrar hamileyim nasil diyeyim...tam kres yasina geldi ohh rahatladik diyecektikki geldi bebis..ama suan sorarsaniz harika bir his.korkularim yersiz geliyor..zaten zor du 2 yas ile.zaten eski hayatimi ozluyordum.daha fazla ozlenmiyor.uykusuzluk mu zaten uykusuzduk
Ha ama kolay değil.annem yanimda.yoksa su lohusalikta 2 cocuk tam delirmelik.ama sizin kiziniz 6 olacak ve daha laftan sozden anlar.benden kolay olur:)
birileri de beni anlıyor valla çok mutlu oluyorum.Gayet niyetliydin konu sahibesi, gercek olunca gozunun korkmasi ve bocalaman normal ... hatta ben gir gitsin diyenlerdendimhayirli ugurlu olsun, bence alismak icin kendine biraz zmaan ver gerisi de gelir diye dusunuyorum