• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kararsızlık içindeyken gelen 2. çocuk

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
İnşallah sağlıklı kolik olmayan iyi huylu bir bebek olur başka yazacak birşey bulamadım .Zor olacak elbette hayırlısı diyeyim artık .
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
İkinci kız mı geliyor yoksa🩷 farklı düşünenler olabilir ama istemişsiniz Allah da vermiş doğurun derim yazık günah yaşıyor bebeğiniz şu an.Oyun değil bu işler.
 
z.Diger konunuza yazmıştım.
Yapmayın.Hamilelikten bu korkular.Doğunca iyi ki diyeceksiniz. İkisini yan yana görmek her şeye değer.
Kul plan yaparken hayat gülermiş. Hamileliğin tadını çıkarın.Zihninizi güzel şeylere yönlendirin. Geleceği akışına bırakmak bazen iyidir.👌
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Kızınızla daha az ilgilenmeyeceksiniz onun abla olmasına hayatını paylaşacak bir kardeşi olmasına vesile olacaksınız. Siz ne kadar ilgilenseniz de bi annesiniz. Kardeşinin yerini asla tutmayacaktır. Benimde kzım 4 yaşında bende 2. De şuan o kadar tedirginim ki ama korunduğum halde olsa Allahın bi bildiği vardır bu vakitte verdi derdim. Korkularımı da yenmeye çalışırdım. Böyle bir vebale girmeyin sonra belki istersiniz olmayadabilir. Bir canı biz yaratamadığımız gibi onun sonlanmasına karar vermek de bizim hakkımız değil
 
size katılıyorum ama ben istemeden hamile kalmadım o yüzden zaten bu kadar ikilemde kaldım, istemediğim çocuğa hamile kalsam konu açmam bile gider aldırırım.

hormonlar alt üst oluyor karışıyor, bu durumda kafa karışıklığı normal değil mi, kadınlar kadınları neden anlamıyor anlamıyorum.
Siz daha önce konusunu açıp fikir almışsınız ama.bir de açık açık aldırsam mi deyince çok hafife alıyormuş gibi olmuş.onlar da haksız değiller.
 
herkese teşekkür ederim, çocuğumu doğuracağım onu da ablası gibi sevgiyle büyüteceğim 💖

acımasızca yorum yazanları da allaha havale ediyorum.
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Bacım biraz tuhaf olmuş. Yani hem istiyosun hem istemiyosun, bunun geri iadesi yok sen biliyorsun bunu. Netleşince kafandakiler ozaman korunmayı bırakıcaktın, artık bunu konuşmanın bir anlamı yok. Allah nasip etmiş sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben istemiyorum aldircam dersen o senin hayatın.. ama eşine de çok yazık olur çünkü o net şekilde istemiş. Yani bu çocuk oyuncağı değil yat kalk dua et sağlığın yerinde 2. Ye hamile kalmışsın. Şu gencecik yaşımda tüp bebek tedavisi görüyorum 300bin cebimizden çıktı. Hamile kalamasaydın hamile kalamıyorum derdine girecektin. Hamile kaldın bukadar hızlı beklemiyodum diyosun.. insanoğluyuz kimse bişeyden memnun kalmıyor rabbim herşeyin hayırlısını versin 🤦🏻‍♀️🙏🏼
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Tüm bunları korunmayı bırakmadan dusunecektiniz. İyice emin olduktan sonra korunmayı birakacaktiniz yada devam edecekti iz. Karar vermissiniz, sonrasında vazgectiysenizde iş işten geçmiş hamile kalmışsınız, şimdi bu şekilde stres yapıp kendinize ve karninizdakine niye eziyet ediyorsunuz. Azıcık anı yaşayın. Bırakın gelecekte ne olacak yarına çıkacağımız belli değil.
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Valla ben yaklaşık 4 senedir çocuk istiyorum. 3 defa tüp bebek tedavisi gördüm. 1 kürtajım 1 ölü doğumum var. Ölü doğum 1 ay önce oldu yüreğimde ömür boyu taşıyacağım bir acı. İstemişsiniz olmuş, ne kadar şanslısınız farkında mısınız? Sağlıklı bir evladım olacak mı anne olabilecek miyim onu bile bilmiyorum. Ey Güzel Allahım, her şey Allahtan her şeyin iyisi güzeli sağlıklısı, hayırlı ve kolay olanı olsun 🤲🏻
 
Valla ben yaklaşık 4 senedir çocuk istiyorum. 3 defa tüp bebek tedavisi gördüm. 1 kürtajım 1 ölü doğumum var. Ölü doğum 1 ay önce oldu yüreğimde ömür boyu taşıyacağım bir acı. İstemişsiniz olmuş, ne kadar şanslısınız farkında mısınız? Sağlıklı bir evladım olacak mı anne olabilecek miyim onu bile bilmiyorum. Ey Güzel Allahım, her şey Allahtan her şeyin iyisi güzeli sağlıklısı, hayırlı ve kolay olanı olsun 🤲🏻
güzel allahım inşallah bir an önce kucağınızı doldursun 🙏
 
Oğlum 13 aylıkken kızıma hamile olduğumu öğrendim. İkinci bir çocuk daha istiyorduk ama oğlumun 4-5 yaşına gelmesini beklemek gibi bir düşüncemiz vardı; kaza kurşunu oldu :) İki çocuğumun arası 22 ay. Aldırmayı hiç düşünmedim ben ama aynı korkular bende de oldu. Nötr kaldım, kızımı sevebilecek miyim, oğlumu ihmal mi edeceğim, ya ikisine aynı davranamazsam, oğlum çok küçük derken büyüdüler bile :) İyi ki olmuş boncuğum, evimizin hayat enerjisi resmen. Geçen hafta 8.yaşını kutladık kızçemin, oğlum da haziranda 10 yaşında olacak.

Hiç düzen için endişelenmeyin, düzen kurulur düzen bozulur. Kolay olmayacak ama bir türlü olacak, merak etmeyin :)
 
Bu forumda giderek üslup çirkinleşiyor,korkunç bir hal aldı,yargı dağıtmalar..Gündelik hayatta ağzını açamayam tipler buraya dolmuş ego tatmini yapıyor,eskiden cidden iyiydi nezih insanlar vardı onlar da yazmıyor artık,bıktılar bu üslubu bozuk kişilerden.
Ne güzel kibarca derdinizi anlatmışsınız,gelen yorumlar maşallah.
2 kız annesiyim,tamda size benzer bir olayda 2.kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim.
İlk kızım kolik ve zor bir bebekti.
O zamanlar 3 yaşındaydı.
Doğurdum tabi ama ilk yıl cidden zordu.
Ama 2.kızım çok rahat büyğdğ,ne uyku sorunu yaşadık ne yeme.
Korkularımı öyle kolaylaştırdı ki.
ilk çocuğun tek ilgisi sizdiniz.
Şimdi ablasıda illaki oyanayacak edecek size zaman kalıyor inanın.
evet zor ama bğyüdükçe hele iyiki yapmışım diyorsunuz.
Şimdi 8 ve 5 yaşında kızlarım.
allahım nasıl anlaşıyorlar beraber oynuyorlar ödev yapıyorlar.
Ki bende çalışan anneyim.
2 çocuk inanın ilk yıllar zor sonra tek çocuktan daha kolay.
Bu sözümü unutmayın
 
herkese merhaba, konuya nasıl gireceğimi de hiç bilmiyorum, bir iç dökme gibi bir silkelenmeme yardımcı olun diye açılmış bir konu olacak.
önceki konumu aşağıya bırakıyorum, merak edenler oraya da bakabilir.

2. çocuk kararı ve benim kararsızlığım

bundan bir ay önce eşimle güç bela 2. çocuğa karar verdik fakat ilk konuda da anlattığım gibi benim kafam bi türlü netleşmiyordu, başlamıştık korunmamaya ama ben emin değildim derken eşime bunu söyledim, "kararım değişti yapmayalım çünkü ben çok korkuyorum" dedim.

şu an 4+6 haftalık hamileyim. bu haber beni mutlu da etmedi mutsuz da etmedi, sadece bu kadar çabuk hamile kalmış olmama çok şaşkınım bir de tabii aslında kararım 2. çocuk olmaması yönünde değişmişti. yine bi ikileme düştüm, doğursam mı doğurmasam mı? kürtaj olsam vicdani yükünden, ileride pişman olmaktan, bi şekilde bu günahın kızımdan çıkmasından falan korkuyorum, bide allah demez mi sen istedin ben seni uğraştırmadan verdim bu ne şükürsüzlük??? doğursam bi 4-5 yıl daha hayatım ambargo yiyecek, kızımla daha az ilgilenmek zorunda kalıcam, bakıcı arayacağım düzgün biri denk gelecek mi muamma, türlü türlü zorluklar olacak, şu an oturmuş bi düzenimiz var, her şey tıkırında giderken alt üst olacak her şey ama tüm bunların yanında kızımın bi kardeşi olacak, kendinden küçük yakınımızdaki çocuklara hep kardeşim diyor, içi sevgi dolu, en azından o bitmek bilmeyen sevgisini kardeşine verir diyorum..

aklimdekileri beraberce irdeleyelim istiyorum..
Çocuk aklınızla çocuk yapıyosunuz şakaya gelcek bi konu mu bu
 
Sadece sürecin gözünüzde büyüdüğünü düşünüyorum bir kere o kararı vermişsiniz sonuçta. İkinci çocuk daha kolay oluyor abi/abla/kardeş beraber oynuyolar. Aldırırsanız pişman olursunuz gibi hissettim ben
 
Asla dememişsiniz ki, kafanız karışıkmış ve hatta istemişsiniz.
Niyetine girmişsiniz yani, çok beklenmedik değil.
Ben de vazgeçtiğim anda öğrendim ikinci gebeliğimi, 3 gün falan istemiştim sadece 😅
Oldu, büyüdüler, güzel oldu.
 
Oğlum 13 aylıkken kızıma hamile olduğumu öğrendim. İkinci bir çocuk daha istiyorduk ama oğlumun 4-5 yaşına gelmesini beklemek gibi bir düşüncemiz vardı; kaza kurşunu oldu :) İki çocuğumun arası 22 ay. Aldırmayı hiç düşünmedim ben ama aynı korkular bende de oldu. Nötr kaldım, kızımı sevebilecek miyim, oğlumu ihmal mi edeceğim, ya ikisine aynı davranamazsam, oğlum çok küçük derken büyüdüler bile :) İyi ki olmuş boncuğum, evimizin hayat enerjisi resmen. Geçen hafta 8.yaşını kutladık kızçemin, oğlum da haziranda 10 yaşında olacak.

Hiç düzen için endişelenmeyin, düzen kurulur düzen bozulur. Kolay olmayacak ama bir türlü olacak, merak etmeyin :)

Bu forumda giderek üslup çirkinleşiyor,korkunç bir hal aldı,yargı dağıtmalar..Gündelik hayatta ağzını açamayam tipler buraya dolmuş ego tatmini yapıyor,eskiden cidden iyiydi nezih insanlar vardı onlar da yazmıyor artık,bıktılar bu üslubu bozuk kişilerden.
Ne güzel kibarca derdinizi anlatmışsınız,gelen yorumlar maşallah.
2 kız annesiyim,tamda size benzer bir olayda 2.kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim.
İlk kızım kolik ve zor bir bebekti.
O zamanlar 3 yaşındaydı.
Doğurdum tabi ama ilk yıl cidden zordu.
Ama 2.kızım çok rahat büyğdğ,ne uyku sorunu yaşadık ne yeme.
Korkularımı öyle kolaylaştırdı ki.
ilk çocuğun tek ilgisi sizdiniz.
Şimdi ablasıda illaki oyanayacak edecek size zaman kalıyor inanın.
evet zor ama bğyüdükçe hele iyiki yapmışım diyorsunuz.
Şimdi 8 ve 5 yaşında kızlarım.
allahım nasıl anlaşıyorlar beraber oynuyorlar ödev yapıyorlar.
Ki bende çalışan anneyim.
2 çocuk inanın ilk yıllar zor sonra tek çocuktan daha kolay.
Bu sözümü unutmayın
Sadece sürecin gözünüzde büyüdüğünü düşünüyorum bir kere o kararı vermişsiniz sonuçta. İkinci çocuk daha kolay oluyor abi/abla/kardeş beraber oynuyolar. Aldırırsanız pişman olursunuz gibi hissettim ben
teşekkür ederim halden anlayan destekleyici yorumlarınız için 💖

kızım 4 yaşında bile değildi eşime bi tane daha yapalım dediğimde, bu zamana kadar beni hep bi şekilde vazgeçirmişti. sonunda öyle veya böyle oldu, insanın ilk günler bocalaması normal değil mi, neden bu kadar linçlendim anlamadım, üstelik doğuracağım dedim, kızımı nasıl sevgiyle büyüttüysem karnımdaki çocuğumu da öyle büyüteceğim dedim ama okumayanlar hala kötü yorum yapıyor. çok üzgünüm ayrıca kötü şeyler düşündüğüm için ama insan düşüncelerine engel olamıyor bazen..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X