- Katılım
- 7 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 50
- Emoji Skoru
- 72
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 40
- Konu Sahibi samurayinkizi
- #1
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Telefonu buldum arkadaslar sayfada durumu güncellemistim.Tesekkurler yorumlarıniz için 
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Son düzenleme: