• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kargocu hırsız mı?

samurayinkizi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Temmuz 2025
Mesajlar
50
Emoji Skoru
72
Puanlar
3
Yaş
40
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
🌼Telefonu buldum arkadaslar sayfada durumu güncellemistim.Tesekkurler yorumlarıniz için 🥰
 
Son düzenleme:
Belki binaya kurye girmemiştir ama oturanlardan birisi almış olabilir niye direk kuryeyi düşündünüz .

Guvenlıgı olan bi sitede oturup Nie güvenliğe bıraktırmadınız ? Belki aldınız almadım diyceksınız nasıl inanıcaklar mesela teslimat kodunu vermişsiniz ?
 
Apple telefon aldıysanız ve apple storedan sipariş oluşturduysanız onlar kargo kayıp için yardımcı oluyorlar mutlaka onlarla iletişime geçin. Eğer appledan değilse bina kameraları inşallah vardır aksi takdirde çok zor açığa çıkar 🤦🏼‍♀️ Kargocu içeriği biliyorsa çalmış olabilir, bir yabancı apartmana girip de çalmış olabilir…
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey

Yanlış binaya bırakmışlardır. Elinizde kayıt var kanıtlarsınız.

Teknosa mı trendyol mu? Mutlaka sosyal medya üzerinden konuyu direkt müşteri hizmetlerine duyurun halletsinler. Onların zaten sigortaları var. Üç iş gününü boşuna beklemeyin. Yoksa bekletirler.
 
Müşteri hizmetleri ilgilenir diye düşünüyorum sonuçta hata kuryeden dolayıysa firma adını kirletmek istemez. Bakalım ne olacak buraya da gelişmeleri yazar mısınız merak ettim
 
Trendyol.Telefon hic birakilmamis ki daireye binaya giriş yok baska biri calamaz yani.
 
Belki binaya kurye girmemiştir ama oturanlardan birisi almış olabilir niye direk kuryeyi düşündünüz .

Guvenlıgı olan bi sitede oturup Nie güvenliğe bıraktırmadınız ? Belki aldınız almadım diyceksınız nasıl inanıcaklar mesela teslimat kodunu vermişsiniz ?
Kurye binaya girmediyse kapiniza biraktim efendim diye nasil soyleyebilir.Girmemis binaya hic
 
Trendyolun kargo dağıtım arabalarında ve dağıtıcılarında diğerleri gibi net belli olmuyor dağıtım yaptıkları, aslında kurye girmiştir ama güvenlik belki bu yüzden kurye girişi yok demiştir. Kuryenin alacağını düşünmüyorum bence emin olmadan söylemeyin firmaya falan da. Bir diğer ihtimal de başka bina ya da bloğa bırakmış olabilir mi? Ben bazen binada başkalarının kapısında buluyordum kargomu siparişimi.
 
Kurye binaya girmediyse kapiniza biraktim efendim diye nasil soyleyebilir.Girmemis binaya hic

Kurye binaya girmediyse kapiniza biraktim efendim diye nasil soyleyebilir.Girmemis binaya hic
Konunuuzu düzenleyin siz binaya hiç kurye girmemiş yazmamışsınız o saatten sonra da binaya hiç kurye girmemiş yazmışsınız bu da şey gibi oluyor o gitmişte başka gelen giden kurye olmadı sizin binaya gibi oluyor .

Madem elinizde kamera kayıtları var gün içerisinde hiç kurye girmemiş o zaman direkt gidin kargo şirketine kamera kayıtlarını gösterin .
 
Binaya giren biri alamaz cunku kargocu hic binaya girmemis olmayan kargoyi nasil çalsın baskası
Demkki yanlış adrese gitti. Telefonu kapıya bırak demek biraz da sizin hatanız kıyafet olsa baska sey olsa anlarım
 
Kurye binaya girmediyse kapiniza biraktim efendim diye nasil soyleyebilir.Girmemis binaya hic

Kuryenin numarası var mı dağıtıcının? Arayın hangi binaya hangi kata bıraktığını size bir tarif etsin. Hangi renkteki bina girişi nasıldı vs. Tarif ettiği binadan telefonu bulursunuz.
 
Back
X