• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kargocu hırsız mı?

Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Ben daha once bir sitede ozel Güvenlik görevlisiydim,site sakini sizin olayınızın bir farklsını yasamıştı. yurtdışından gelen cok yüksek meblada ayakkabıyı kapıya bıraktırmıstı, ama kapıdan çalınmıştı, kimin olduğunu bulamadı cunku katlarda kamera yoktu, kargocu çalsa bile onu bulamazsın, üstüne bir bardak su içmen lazım. Boyle pahalı kargoları bidaha kapıya bıraktırma.
 
belki kuryeler şikayeti görüyorlar, aman başımız yanmasın diye geri getiriyorlar? ---> belki niyetleri çalmak da olabilir?
belki kendileri günlük kotayı doldurmak için otomatik olarak herşeyi teslim ettik diye işaretliyorlar sonra paketi araçta bulup aslında teslim etmediklerini uyanıyorlar?

tam bilemem.
Ikisi de basima geldi.
Birincide aldigim bir taki -ki maddi degeri yok, sirf sinirimden uğraştım- once teslim edildi dendi edilmedi, sonra kaybolmuş napalim dendi. Sonra araci kontrol ettik, kameralara baktik vs aracta yok hic dagitima cikmamis dendi. Ben cildirinca iki gun sonra ne hikmetse araca yuklenmemis olan kargo araçta bulundu (!).

Ikincide de artik tanış oldugum bir kargocu aradi. Abla bugun teslim etmem lazim ama yetisemiyorum cok gec oldu, bugun teslim edildi diye sisteme girip yarin getirsem olur mu dedi. Acelesi yok, bir ara getirirsin dedim. Baska zaman da uc kargonun ikisi geldi, ucuncuyu subede unutmusuz, eksik yazarsak sıkıntı olacak, ucunu de verdik yazsak sonra getirsek olur mu dedi. Olur dedim.
Baska bir firmadan teslim edildi mesaji geldi ama kargo yok. Kargomun pesine dustum nerede bu, baska yere mi birakildi diye. En son kuryeye ulastim, "ya bugun teslim etmem gerekiyordu edemedim, sisteme girdim yarin getiririm" dedi. E ben pesinden kosmak zorunda miyim nerede bu kargo diye. Durust olduklari surece sorun yok benim icin ama sark kurnazligi yaptiklarinda sinirleniyorum.
 
Ay bir de dhl'in laptop kargosunu kapiyi calmayip 1,5 mt bahce duvarindan taşa atip gitmesi ve benim haberim olmadığı icin o laptopin saatlerce guneste beklemesi olayim var. Bunda oyle cildirdim ki Abd'deki merkezlerini arayıp telefonda Ingilizce kavga ettim ahaha en son buradaki dhl subesine "kamera kayitlarim var, laptopta sorun cikarsa dava acarim size" diye cemkiriyordum. Of tum kargo travmalarim canlandi bu baslik yuzunden, gece gece sinirlendim.
 
Maşallah bu geyike yani biz şifre değişsin diye yönetim sistemlerindeki yöneticiyi bekliyoruz keyfi gelsin de gelip değiştirsin diye
Yahu neden geyik olsun cok zor bi iş degil zaten iletisim 2 bloklu butik bi site adamı her gün goruyorum ztn kamera kayitlarina bak diye aradim site grubuna msj yazsin diye aradim hala bulamadiniz mi hocam diye o beni aradi sifreyi verdigimi de soyledim değiştirelim dedim degistirdi atla deve degil ki
niye sizi ikna edemedim bilmiyorum😃 ama ikna olmayin boylesi daha eglenceli🥰
 
Yahu neden geyik olsun cok zor bi iş degil zaten iletisim 2 bloklu butik bi site adamı her gün goruyorum ztn kamera kayitlarina bak diye aradim site grubuna msj yazsin diye aradim hala bulamadiniz mi hocam diye o beni aradi sifreyi verdigimi de soyledim değiştirelim dedim degistirdi atla deve degil ki
niye sizi ikna edemedim bilmiyorum😃 ama ikna olmayin boylesi daha eglenceli🥰
Kız allah kahretmesin seni maşallah bu geyike bi twitter esprisi ya hdhdhhs
İkna olup olmamak değil mevzu gerçekten şaşırdım çünkü benim şehrimde artık bireysel yöneticiler yasak gibi bişi prof site yönetimine veriyorlar bi şirket onlarca siteyle uğraşıyor biz şifre değiştirelim diyince kaç gün bekliyoruz hiç bire bir yetkiliyle de görüşmedim o kadar adres değiştirdim tesadüfi de hep aynı yönetimdeyim ama mesela kim asıl yönetici bilmiyorum hep sekreterdeki kızla konuştum
 
telefon hiç kurye ile kapıya bıraktırılır mı bu ekonomik krizde
ben de daha önceden kayıp yaşadım ama benimki basit bir şeydi
umarım çözüm bulursun
 
Telefonun size ulaştığına dair bir güncelleme yaparsanız iyi olur sanki insanlar ilk mesajı okuyup endişeyle cevap yazıyorlar 🤭 @samurayinkizi
 
Kız allah kahretmesin seni maşallah bu geyike bi twitter esprisi ya hdhdhhs
İkna olup olmamak değil mevzu gerçekten şaşırdım çünkü benim şehrimde artık bireysel yöneticiler yasak gibi bişi prof site yönetimine veriyorlar bi şirket onlarca siteyle uğraşıyor biz şifre değiştirelim diyince kaç gün bekliyoruz hiç bire bir yetkiliyle de görüşmedim o kadar adres değiştirdim tesadüfi de hep aynı yönetimdeyim ama mesela kim asıl yönetici bilmiyorum hep sekreterdeki kızla konuştum
Bilmiyordum😬🤗🥰
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
🌼Telefonu buldum arkadaslar sayfada durumu güncellemistim.Tesekkurler yorumlarıniz için 🥰
faturadaki imei numarası ile polise gidin
sim kart takılınca sinyal alacak
 
Ayyy sürekli kargoları su saatine bırakılan biri olarak 🫣tüm yorumları okudum çok relax gördüm kendimi telefonunuza kavuşmuşsunuz gözünüz aydın ben yadırgamadım kapıya bırak falan demenize kargo poşetin de geliyor zaten yazmıyor ki telefon diye yada ben çok insanlara güveniyorum komşum da alır ama kargocular bırakıp abla akşam teslimat kodunu verirsin diye mesaj bırakıyorlar ıpad altın telefon aldığımız dönemler de oldu kargocu içini bilmiyor ki değerli ürünler de zaten
 
Bizim daire kapısının önünden evde kullandığımız kapı kolu çalındı çalan ne yapacaksa ki kamera da var. Telefonu nasıl bıraktırdınız iyi cesaret vallahi. Umarım kamera kayıtlarından kanıtlayabilirsiniz bu durumu.
Ben teyzemdeyken evin demir kapısını söküp götürmüşler puahahavsvsbsbnxn
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
🌼Telefonu buldum arkadaslar sayfada durumu güncellemistim.Tesekkurler yorumlarıniz için 🥰
Benim başıma geldi ve bence komşular çaldı
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
🌼Telefonu buldum arkadaslar sayfada durumu güncellemistim.Tesekkurler yorumlarıniz için 🥰
Kurye hırsız çıkmamış sanırım.İşten atılmamıştır inşallah.Ondan helallik alın derim geçmiş olsun.
 
Back
X