- Katılım
- 7 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 50
- Emoji Skoru
- 72
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 40
- Konu Sahibi samurayinkizi
- #41
Sifreyi kargocuya verdigim icin sinirlenenler cok haklisiniz.Simdi guvenlige soyledim sifre de degisti benim yuzumden gercekten cahil insan cok
bencillik yapmışim dogru.
Onun haricinde telefonu kapiya biraktirmak cok da mantiksiz gelmedi hırsızin hic mi sucu yok demek geliyor icimden
Telefonu niye internetten aldiysam zaten ama bej avm ye gidip alisveris yaomayali cok olmus algilarım degismis.Ders oldu bu da bana guzel guzel Kırik ekranim bana bsksin ben ona bakayım.
Onun haricinde telefonu kapiya biraktirmak cok da mantiksiz gelmedi hırsızin hic mi sucu yok demek geliyor icimden
Telefonu niye internetten aldiysam zaten ama bej avm ye gidip alisveris yaomayali cok olmus algilarım degismis.Ders oldu bu da bana guzel guzel Kırik ekranim bana bsksin ben ona bakayım.