• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kargocu hırsız mı?

Sifreyi kargocuya verdigim icin sinirlenenler cok haklisiniz.Simdi guvenlige soyledim sifre de degisti benim yuzumden gercekten cahil insan cok 🙈 bencillik yapmışim dogru.
Onun haricinde telefonu kapiya biraktirmak cok da mantiksiz gelmedi hırsızin hic mi sucu yok demek geliyor icimden🤗
Telefonu niye internetten aldiysam zaten ama bej avm ye gidip alisveris yaomayali cok olmus algilarım degismis.Ders oldu bu da bana guzel guzel Kırik ekranim bana bsksin ben ona bakayım.
 
Kiz telefon kapiya biraktirilir mi hic hey allah komsu momsu birine aldirtsaydin keske. Kargocu yurutmus iste sitenin giris sifresini alip hic siteye girmemis kamerada yok. Sonra tamam kapiya biraktim demis. Baska site vs olsa sifre olayi olmazdi
 
Kiz telefon kapiya biraktirilir mi hic hey allah komsu momsu birine aldirtsaydin keske. Kargocu yurutmus iste sitenin giris sifresini alip hic siteye girmemis kamerada yok. Sonra tamam kapiya biraktim demis. Baska site vs olsa sifre olayi olmazdi
İste yapmaz diye dusunmustum 😭 zaten diger sitelere girmeye calistim bakmak icin ben de giremedim kimse bana kapilarinin sifresini soylemiyor 😃 giden paraya mi yanayim telefonsuz kaldigima mi yanayim
 
Bizim dış kapıda ekmek sepeti var kapakli, dediğiniz sitede gelen kargocu direkt oraya bırakıyor mesaj geliyor, iki defa ekmek sepetinde yazmasına rağmen yoktu , müşteri hizmetlerine bildirdim . Ertesi gün geldi birinde üst katta bırakmış, ikincisinde de sanırım yine başka yere bırakmış getirdi . Yani olabilir yanlışlık. Birde Amazondan gelende bir kargo hediyesi bir ay su sayaçlarının olduğu dolap var oraya koymuş, şans eseri gördük,☺️ bir aya yakın orda durmus
 
Ne kadarlık bir telefon apple mı?

Yüzlerce bin tl değilse kuryenin işini ve maaşını yaktığına değmez tre…ol kuryelere iyi para veriyor diye biliyorum.

Kafaları karışıyor bazen başka siteye bırakmıştır o. Ama bıraktığı yerde midir artık tabi meçhul. Keşke güvenlik kulübesi/posta kutusu gibi bir yere bıraktırıp fotoğraf isteseydiniz.
 
Telefonum geldi canım kadınlarım🥰 kargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus😃
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
 
Uyduruk bir zarfı apartmana at gitsin dedim de kargocu ısrarla birine teslim etmem lazım dedi. Tuhaf bir durum.

Bir de apartman şifresini niye veriyorsunuz ki? Güvenlik açsın veya güvenliğe teslim edilsin. Apartmana dadansa napacaksınız?
 
Buda bi değişikmiş .
:D

siz hep her yeri Konya sanıyorsunuz
diğer kentlerde hele ankarada istanbulda güvenlik nadiren kabul ediyor kargo filan. görev tanımlarında yokmuş. anca consierge hizmeti olan rezidanslarda filan alıyorlarsa onu bilemem.

işte konyada kayseride yaşamak kolay (ideolojik vs. dertleri olmayanlar için) deyince ne kast ettiğimizi kimse tam anlamıyor ama işte böyle şeyleri kast ediyoruz
 
Uyduruk bir zarfı apartmana at gitsin dedim de kargocu ısrarla birine teslim etmem lazım dedi. Tuhaf bir durum.

Bir de apartman şifresini niye veriyorsunuz ki? Güvenlik açsın veya güvenliğe teslim edilsin. Apartmana dadansa napacaksınız?
Evet cikardigim ders bu oldu telefon bana ulasti yazdim yukarida
 
İste yapmaz diye dusunmustum 😭 zaten diger sitelere girmeye calistim bakmak icin ben de giremedim kimse bana kapilarinin sifresini soylemiyor 😃 giden paraya mi yanayim telefonsuz kaldigima mi yanayim


Satılan telefonun imei si bellidir. Öğrenip polise gidin çalındı diyin, takip edebilirlerse etsinler yoksa telefonu komple kapatsınlar. En azından alana yar olmasın.
 
Ne kadarlık bir telefon apple mı?

Yüzlerce bin tl değilse kuryenin işini ve maaşını yaktığına değmez tre…ol kuryelere iyi para veriyor diye biliyorum.

Kafaları karışıyor bazen başka siteye bırakmıştır o. Ama bıraktığı yerde midir artık tabi meçhul. Keşke güvenlik kulübesi/posta kutusu gibi bir yere bıraktırıp fotoğraf isteseydiniz.
İnsanlara is cikartmayi sevmiyorum ztn kargo gelince utaniyorum ama bana ders oldu.telefina ulastim.bu arada apple degil ortmenler apple alamiyor😇
 
Telefonum geldi canım kadınlarım🥰 kargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus😃
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
Gecmıs olsun
 
Back
X