• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kargocu hırsız mı?

Telefonum geldi canım kadınlarım🥰 kargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus😃
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
geçmiş olsun

uygulamada teslim edildi görünüp de teslim almadığım şeye şikayet oluşturduğumda
sonradan getirip teslim ettikleri oldu.

ben kıymetli bişey de almamıştım ama sonradan geldiği oldu böyle.sadece 1 kere ürün gelmedi parasını iade ettiler. 1 keresinde de benim eve dönmem plansız şekilde uzadı o zaman yeni taşınmıştım komşu da bilmiyordum :/ kapıya bırakılan ürün gitti ama kargocuya bişey diyemezdim o apartmanda gitti yani.

tam ne dönüyor bilmiyorum

belki kuryeler şikayeti görüyorlar, aman başımız yanmasın diye geri getiriyorlar? ---> belki niyetleri çalmak da olabilir?
belki kendileri günlük kotayı doldurmak için otomatik olarak herşeyi teslim ettik diye işaretliyorlar sonra paketi araçta bulup aslında teslim etmediklerini uyanıyorlar?

tam bilemem.
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Pahalı bir ürün kapıya bırak git olurmu?Hadi siz kargocu aldı diyorsunuz,karşı tarafta aldı ama almadım diyor diye sizi suçlarsa ne olacak?Teslimat kodu vs bu yüzden var zamanında bilezik sipariş etmiştim evde olduğum halde kimse gelip gitmedi ama teslim edildi diyordu kargoya gittik teslim aldığıma dair bir kod yada imza olmayınca firma yenisini gönderdi kargoyla aralarında hallettiler sanırım,ucuz birşeyse eyvallah bırak derim ama telefon öyle olurmu ya.
 
Telefonum geldi canım kadınlarım🥰 kargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus😃
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
Sevindim. Yalnız güvenlik önemli. Bugün bir konuda bir çok üye çocuğum ben işten gelene kadar evde yalnız oluyor dedi. Bizim çocuğumuz olsun olmasın her çocuğun güvenliğine dikkat edelim. Şifre paylaşmadan kaynaklı bir olay olsa ömür boyu vicdan azabı çekmek var sonunda.
 
geçmiş olsun

uygulamada teslim edildi görünüp de teslim almadığım şeye şikayet oluşturduğumda
sonradan getirip teslim ettikleri oldu.

ben kıymetli bişey de almamıştım ama sonradan geldiği oldu böyle.sadece 1 kere ürün gelmedi parasını iade ettiler. 1 keresinde de benim eve dönmem plansız şekilde uzadı o zaman yeni taşınmıştım komşu da bilmiyordum :/ kapıya bırakılan ürün gitti ama kargocuya bişey diyemezdim o apartmanda gitti yani.

tam ne dönüyor bilmiyorum

belki kuryeler şikayeti görüyorlar, aman başımız yanmasın diye geri getiriyorlar? ---> belki niyetleri çalmak da olabilir?
belki kendileri günlük kotayı doldurmak için otomatik olarak herşeyi teslim ettik diye işaretliyorlar sonra paketi araçta bulup aslında teslim etmediklerini uyanıyorlar?

tam bilemem.
Olabilir ben de bu 8htimali dusundum ama uzatmak istemedim artik
 
Kuryeye kapı şifrelerini vererek korkunç bir güvenlik açığı oluşturan bir insanın başına gelebilecek en doğal şey başınıza gelmiş. Geçmiş olsun, soğuk su verelim.
Düşünsene ben kuryeyim ve kötü niyetliyim e şifre de var bırakırım kargoyu arkamdan arkadaşıma aldırırım yani buna insan nasıl güvenebilir ki
 
Benzeri bir durum yaşadığım sipariş teslim edildi bilgisi geldi ama evdeydim ve balkonda kargo arabası geçti evin önünden ama durmadı bile kızım hemen aradı teslim edilmedi diye 2 saat sonra getirdi kargocu yanlışlık oldu diye
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey

Öncelikle kapıya bıraktırmakla hatalısınız.

Onun dışında evet yakın zamanda benzeri başıma geldi.

Bilindik bir mağazadan tabak çanak aldım. Kocaman bir koli geldi eşimle koliyi açtık.

Ürünleri çıkardım ama farkettim ki eksik var ama bayağı eksik siparişlerin yarısı yok. Kolinin üzerine baktım. Sipariş listesinde hepsi koyulmuş görünüyor.

Ben de hemen öncelikle bilindik karğo firmasını aradım şikayetimi belirttim. Daha sonra aldığım mağazanın müşteri hizmetlerine şikayetimi yazdım. Kargo şirketi bu durumla daha fazla ilgilendi.

Hemen beni aradılar durumu anlayıp mağaza ile etkileşime geçtiler. Sonuç kargo firması mağazaya tazminat ödedi ve bugün aldığım mağazadan arandım 10 gün içinde ödediğim tutar hesabıma yatacakmış. Ama Şubat ayının başında beri uğraşıyorum.

Kamera kayıtlarına bakmışlar. Anladığım kargo firmasında ürünlerim birileri tarafından alınmış. Zaten koli berbat durumdaydı açılıp kapandığı çok belliydi.

Hemen kargo firmasını arayın. Mutlaka anlaşmaları olan bir firma vardır.
 
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Normalde asla magduru suclamam ama ya i telefon kapiya biraktirilir mi? Akil tutulmasi mi yasadiniz 😳
 
Güvenlige bıraktirin yazanlar olmuş, güvenlik sizin kargolarınızı neden alsın yahu?
Bizim sitede yüzlerce daire var, hangi birinin kargosunu alsın mesela???
Güvenlikler sizin uşağınız mı?

Eğer evde değilseniz, iş yerinize vs kargo yaptırın, ya da komşuya bırak seçeneği var.
 
Kardeşim hbden iPhone almıştı takas kampanyasıyla. kurye telefonu getirdi eskisini de alacaktı. sisteme telefonu taratıp işlem yapması gerekiyordu. sistem hata verdi adam sizi tanıyorum sizden zarar gelmez ama sistem bana telefonu teslim edebilirsin demeden edemiyorum malesef dedi. Yakın zamanda müşteri kuryeyi dolandırmış artık nasıl becerdi bilmiyorum sahte telefon mu vermiş nedir. Kurye 200bin tazminat ödemiş firmaya. Biz kuryelerden korkarken onlar da bizden korkuyor bazı durumlarda. Ertesi gün şubeden gittik işleri tamamlayıp telefonu aldık.
 
Kardeşim hbden iPhone almıştı takas kampanyasıyla. kurye telefonu getirdi eskisini de alacaktı. sisteme telefonu taratıp işlem yapması gerekiyordu. sistem hata verdi adam sizi tanıyorum sizden zarar gelmez ama sistem bana telefonu teslim edebilirsin demeden edemiyorum malesef dedi. Yakın zamanda müşteri kuryeyi dolandırmış artık nasıl becerdi bilmiyorum sahte telefon mu vermiş nedir. Kurye 200bin tazminat ödemiş firmaya. Biz kuryelerden korkarken onlar da bizden korkuyor bazı durumlarda. Ertesi gün şubeden gittik işleri tamamlayıp telefonu aldık.
Bu saçma anıyı niye anlattım bilmiyorum ama alın napıyosanız yapın 😂😂😂
 
Binalar karışmıştır ya da siteler. Benim başıma iki kez geldi bu olay. 🥲🥲🥲

Hemen çıkıp çevredeki binalara sitelere sorun bulursunuz diye düşünüyorum.
Aynen bizimde üç site yan yana isimleri aynı sonuna farklı bir şey eklemişler sadece dikkat edilmezse karışıyor
 
Benim de başıma gelmişti. Zahmet etmesin diye asansöre koyun alırım demiştim ama meğer yanlış adrese gelmişler çok başka bi mahalleye gitmiş kargom sonra kargocuyu geri aradım o şekil geri aldı getirdi. Zahmet olmasın derken üç katı zahmete soktum adamcağızı😂
 
Daha kargoyu teslim almadan kodu veren adresi bizim sokak dahi olmayan kişilerin kargoları sürekli bizim bahçemize bırakılıyor.
Bazen saatler , bazen de bir gün sonra kargocu gelip geri alıyor.Kimi zaman da üstünde telefon numarası varsa biz arıyoruz
 
Ben de son çıkan dikey süpürgelerden aldım telim sessizde kargocu aramış uyuduğum için duymadım. Sonra mesaj atmış kapıya bıraktım diye. Yani hadi kendisi almadı diyelim binadan biri de alabilirdi. Uyandığımda kapıdaydı ama çok sinir oldum gerçekten o kadar paraya alıyoruz.
sürekli arayıp darlayın paranız verilmezse tüketici haklarına gideceğinizi kamera kaydı plduğunu söyleyin uğraşmazsanız paranız yatmaz. Kargocu da almış olabilir binadan biri de. Geçmiş olsun
 
Back
X