- Katılım
- 7 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 50
- Emoji Skoru
- 72
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 40
- Konu Sahibi samurayinkizi
- #61
Ben bunu hic dusunmedim bu arada guvenlik nerdeymis acaba.
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
geçmiş olsunTelefonum geldi canım kadınlarımkargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
Pahalı bir ürün kapıya bırak git olurmu?Hadi siz kargocu aldı diyorsunuz,karşı tarafta aldı ama almadım diyor diye sizi suçlarsa ne olacak?Teslimat kodu vs bu yüzden var zamanında bilezik sipariş etmiştim evde olduğum halde kimse gelip gitmedi ama teslim edildi diyordu kargoya gittik teslim aldığıma dair bir kod yada imza olmayınca firma yenisini gönderdi kargoyla aralarında hallettiler sanırım,ucuz birşeyse eyvallah bırak derim ama telefon öyle olurmu ya.Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Sevindim. Yalnız güvenlik önemli. Bugün bir konuda bir çok üye çocuğum ben işten gelene kadar evde yalnız oluyor dedi. Bizim çocuğumuz olsun olmasın her çocuğun güvenliğine dikkat edelim. Şifre paylaşmadan kaynaklı bir olay olsa ömür boyu vicdan azabı çekmek var sonunda.Telefonum geldi canım kadınlarımkargocu aradi 3vde misin8z kargonuzu getircem diye e hani teslim edilmisti dedim sbhki arkadas teslim etmemis ben devraldim dedi.
Yine sacmaydi bence aciklama ama telefona kavusunca cok da ustelemedim.Allah sevdigi kuluna once kaybettirir sonra buldururmus
Burdan cikardigim sonuclar site sifresini k8mseye verme internetten pahali bise alınca kapiya biraktirma sonucu görmeden kimseyo suclama.
Fikirleriniz icin teşekkür ederim
Olabilir ben de bu 8htimali dusundum ama uzatmak istemedim artikgeçmiş olsun
uygulamada teslim edildi görünüp de teslim almadığım şeye şikayet oluşturduğumda
sonradan getirip teslim ettikleri oldu.
ben kıymetli bişey de almamıştım ama sonradan geldiği oldu böyle.sadece 1 kere ürün gelmedi parasını iade ettiler. 1 keresinde de benim eve dönmem plansız şekilde uzadı o zaman yeni taşınmıştım komşu da bilmiyordum :/ kapıya bırakılan ürün gitti ama kargocuya bişey diyemezdim o apartmanda gitti yani.
tam ne dönüyor bilmiyorum
belki kuryeler şikayeti görüyorlar, aman başımız yanmasın diye geri getiriyorlar? ---> belki niyetleri çalmak da olabilir?
belki kendileri günlük kotayı doldurmak için otomatik olarak herşeyi teslim ettik diye işaretliyorlar sonra paketi araçta bulup aslında teslim etmediklerini uyanıyorlar?
tam bilemem.
Düşünsene ben kuryeyim ve kötü niyetliyim e şifre de var bırakırım kargoyu arkamdan arkadaşıma aldırırım yani buna insan nasıl güvenebilir kiKuryeye kapı şifrelerini vererek korkunç bir güvenlik açığı oluşturan bir insanın başına gelebilecek en doğal şey başınıza gelmiş. Geçmiş olsun, soğuk su verelim.
Saat 8 de kim değiştirdi sitenin şifresini ?Haklisin8z ben hatam8 farkettim zaten sifre de değiştirildi teşekkürler![]()
Merhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Normalde asla magduru suclamam ama ya i telefon kapiya biraktirilir mi? Akil tutulmasi mi yasadinizMerhaba.
Bugun basima ilginc bir olay geldi daha 9nce yaşayan ve cozum bulan var mı ya da benim goremedigim yapmam gereken bir sey var mi sormak istedim.
T. İle baslayan alışveriş sitesinden telefon aldım kargo bugun sabah dagitima cikti 9 bucukta arandım kapima bırakın lutfen dedim site giris sifresini soyledim kapima birak secenegini isaretleyip kodu girer misiniz dedi yaptim.Tmm biraktim efendim iyi gunler dedi kapattik.İsten eve geldim kargo yok binayi dolastim komuslarima sordum yok guvenligi aradim kamera kayitlarina bakmalarini rica ettim o saatte de sonrasinda da kargocu girisi olmamis binaya.Musteri hizmetlerini ariyorum urun teslim edilmedi diye sokayet kaydi olusturuldu 3 is gunu icinde donus saglanacak diyorlar dagitim yerlerinin bulundugu yere gittim 9-12 arasi calisiyorlarmis.
Durumu defatle anlattim bunun hirsizlik oldugunu soyledim biz size dönucez diyorlar. Biliyorum elektronik esya kapiya biraktirilmaz ama artik okdr alıştık ki garip gelmedi o an yaptigim ya da guvendim yani calacak hali yok ya diye dusundum.
Sonuc olarak telefon yok geri donus de yok ben de hala ekrani kırık telefonla devam ediyorum hayatima ve asiri sinirliyim aslinda.
Boyle bir sey daha once basina gelenve cozum bulan var mi ya da benim yapabilecegim baskaca bir sey
Bu saçma anıyı niye anlattım bilmiyorum ama alın napıyosanız yapınKardeşim hbden iPhone almıştı takas kampanyasıyla. kurye telefonu getirdi eskisini de alacaktı. sisteme telefonu taratıp işlem yapması gerekiyordu. sistem hata verdi adam sizi tanıyorum sizden zarar gelmez ama sistem bana telefonu teslim edebilirsin demeden edemiyorum malesef dedi. Yakın zamanda müşteri kuryeyi dolandırmış artık nasıl becerdi bilmiyorum sahte telefon mu vermiş nedir. Kurye 200bin tazminat ödemiş firmaya. Biz kuryelerden korkarken onlar da bizden korkuyor bazı durumlarda. Ertesi gün şubeden gittik işleri tamamlayıp telefonu aldık.
Aynen bizimde üç site yan yana isimleri aynı sonuna farklı bir şey eklemişler sadece dikkat edilmezse karışıyorBinalar karışmıştır ya da siteler. Benim başıma iki kez geldi bu olay.
Hemen çıkıp çevredeki binalara sitelere sorun bulursunuz diye düşünüyorum.
Erkan abiSaat 8 de kim değiştirdi sitenin şifresini ?
Maşallah bu geyike yani biz şifre değişsin diye yönetim sistemlerindeki yöneticiyi bekliyoruz keyfi gelsin de gelip değiştirsin diyeErkan abi![]()