Kendime erkek arıyorum

Limonsuzzcay

Guru
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Haziran 2019
9.159
55.304
33
Rahatsız tabi ki ben öyle hissediyorum ama değiştirmem ben niye yapmadığım şey için hattımı değiştirip zahmetlere gireyim üstüne üstlük belki sen içten içe daha çok benden şüpheleneceksin diyor
O zahmete girip yorulmasın o zaman. Siz gidip kendisine bi hat alın diğer hattı da kırın.
 

Taylorrr

Allahtan başka galip yoktur..
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Aralık 2018
174
234
Operatöründen baktınız mı kimleri aramış kimlerle konuşmuş. Bakmadıysanız buna da bir bakın. O numaralar daha önce aramış mı falan diye. Böyle bi durum da yapılacak tek şey numara değiştirmek olur. Veya o numaralar daha önce aradıysa engelleyebilirdi.
 

endoplazmikretikulumcu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Kasım 2020
54
17
30
Operatöründen baktınız mı kimleri aramış kimlerle konuşmuş. Bakmadıysanız buna da bir bakın. O numaralar daha önce aramış mı falan diye. Böyle bi durum da yapılacak tek şey numara değiştirmek olur. Veya o numaralar daha önce aradıysa engelleyebilirdi.
Daha önce arayan numaralar değil
Her arayan oldukça engelliyor
 

iggyzo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2018
808
2.154
Yani baktığınızda çok tuhaf sonuçlar çıkar ama eşim evden işe işten eve gelen asgari ücretle 13-14 saat çalışan biri eve geldiğinde ayakları şiş hani öyle çapkınlık yapacak vakti yok.
Ara ara iş yerine habersiz giderim daima orda (benim okulum ona yakın)
Ki kendi işi değil çıkıp gidemez keyfi.
siz bahaneleri sıralamışsınız zaten bizlik durum yok gibi :KK14:
 

dogatam

Üye
Kayıtlı Üye
23 Mart 2021
859
654
36
Eşim değiştirmek istemiyor değiştirirsem sen daha çok işkillenirsin kendini yer bitirirsin diyor
Kısmen haklı
Hayır neden iskilleneceksiniz değiştirin numarayı ..zaten kullanılmış bir hat diyorsunuz..yada bir şekilde numara dağıtılmıştır.esinizde kendinden ..numarayı değiştirdiğinde neden siz kendinizi yiyip bitireceksinizki..temiz sıfır bir numara olacak ..rahatsız edilmeyeceksiniz..bencede numarayı değiştirin bundan rahatsız olmayacağınız söyleyin eşinize böylesi daha çok rahatsız edici bir durum cunku
 

chloris

Guru
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2008
720
583
29
Eşimin numarası kısa süre önce kullanılmış bir numara
Çünkü birkaç kişi de (ilk aldığında numarayı)
Aloo Fırat abi diyordu eşime 🤷🏻‍♀️ Eşimin adı Fırat değil karşıdakiler bu numara fıratındı pardon deyip kapatırlardı
çook yüksek ihtimalle bu Fırat Bey karıştırmış bir işler. muhtemelen escort sitelerinde ya da twitter'daki malum hesaplarda paylaşılmış eşinizin numarası, arayan kişilerin hali-tavrı bana öyle hissettirdi. özellikle de pasif olan bey.
eşinizin bir suçu olsa numara değiştirmeye hevesli olurdu diye düşünüyorum ayrıca. bence canınızı sıkmaya değmez :)
 

rosseyy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2019
864
1.271
Bahane olayla alakasız şeyler sunmak
Benim söylediklerim olayla alakalı gerçek durumlar
iggyzo iggyzo ya katılıyorum
konunun başından beri takip ediyorum tüm yazılanları ve tüm yorumlara karşı eşinizi savunuyorsunuz.
o zaman buraya konu neden açtınız? yani zaten ortada bir dert yok.