- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 210
- Emoji Skoru
- 49
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 21
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 
