- Katılım
- 8 Şubat 2024
- Mesajlar
- 10.052
- Emoji Skoru
- 14.830
- Puanlar
- 228
Al işte isteyince oluyormuşŞimdi girmiş bir sanayide işe yumurta dayanınca kapıya af edersiniz
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Al işte isteyince oluyormuşŞimdi girmiş bir sanayide işe yumurta dayanınca kapıya af edersiniz
Bana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukiiAl işte isteyince oluyormuş
Bizi kullanıyorlar artık para vermiyoruz görüşmüyoruz ararlarsa açma bu kadar diyeceksin bitti. Ne intiharı ya saçmalama seni çok iyi kullanıyorlarEvet öyle oldu hayır ailesini kendine karıştırmaz anlatmaz bu olayları üzülüyorum kendimi kullanılmış hissediyorum bize gelince yok vs diyip inanmıyorlar intihar edecem diyor babanız ceza evine girerse beni aramayın vs diyor sinirlerim bozuldu eşime ne deyip kapatabilirim bu konuyu nasıl unuturum ona çok sinirlerim bozuldu
Suç sende artık, bunlara rağmen görüşüp para yağdırmaya devam etmissin. Kocanın yerinde olsam seni bir güzel haslardim ailenle de görüşmezdim çoktanBana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukii
Bak valla anana babana yorum yaparsam cinnet geçirir banlanırım benim kızımın benim verdiğimden ffazla parası varsa sorgusuz almam mümkün almam mümkün değil de sorgulamaktan onu öldürürüm nerden buldun diyeHiç sormayın gerçekten çok kötü oluyorum yaaa ben bekarken eşim para atıyordu bana o zamanlar görüşüyorduk sigara parası alıyorlardı benden para nereden geliyor falan da sormuyorlardı eşim ihtiyacın varsa alırsın diyordu bana faydaları olmadığını bildiği için gönderiyordu adamcağız onu bile alıyorlardı birazını sigara almak için![]()
Olsun napim görüşmem artık teşekkür ederim içimi rahatlattınız günahmi vs diye içim içimi yiyordu gerçekten ama artık dediğiniz gibi benim önceliğim ailem olmalı onlara harcadığımız telefom faturası parası olsun normal harçlık verme olsun o paralarla şimdiye birçok şey yapılırdı gerçekten istediler bin ona ver bin ötekine beşyüz ötekine bin onun faturası ikibin onun bilmemnesi falan çok harcattılsr sanırım biz evlenirken bize aldıkları halılar olsun çaycı vs olsun onlara saydılarBizi kullanıyorlar artık para vermiyoruz görüşmüyoruz ararlarsa açma bu kadar diyeceksin bitti. Ne intiharı ya saçmalama seni çok iyi kullanıyorlar
Bide bu sapiktan afedersiniz öyle demişler ya para istiyorlar off offf valla mesafe koyun sadece kardeşlerinize üzüldüm o ortamdaBana zarar veriyorlar amaçları ne bilmiyorum ama artık samimi olmayacağım çok kötü sözler ettiler zamanında ikimizede neler neler dedilerki eşimle aramda 8 yaş var, diye demedikleri kalmadı yok yaşlı sapık yok kocaman falan filan neler neler oldukii
Evet teşekkür ederim 24 yaşındayım annem 45 babam 46Annenizin siz hamileyken ettiği laflar aşırı kötü. Sizi işine yarayınca seviyor, yaramayinca beddua ediyor. Sanırım yirmili yaşların baslarindasiniz, anneniz babanız çok yaşlı değildirler. Fatura ödeyecek para yoksa çalışmaları gerek, bunlar her ailenin yaptigi harcamalar yani. Emeklilik maaşı yetmiyorsa kalkıp çalışılacak. Eşinizle boş yere tartışmayın aileniz için, adam zaten yeni işe girmiş aynı anda kaç evi gecindirebilir.
Evet 27 yaşında ablam var babannemle yaşıyor 7 yaşından beri ondan sevgi gördü çünkü ona gitti erkek kardeşim de yazık psiklolojisi bozuldu biraz o evdeBide bu sapiktan afedersiniz öyle demişler ya para istiyorlar off offf valla mesafe koyun sadece kardeşlerinize üzüldüm o ortamda
Senin doğmamış çocuğuna o lafları ederken günah değil miydi? Eşini de kendini de ezdirme artıkOlsun napim görüşmem artık teşekkür ederim içimi rahatlattınız günahmi vs diye içim içimi yiyordu gerçekten ama artık dediğiniz gibi benim önceliğim ailem olmalı onlara harcadığımız telefom faturası parası olsun normal harçlık verme olsun o paralarla şimdiye birçok şey yapılırdı gerçekten istediler bin ona ver bin ötekine beşyüz ötekine bin onun faturası ikibin onun bilmemnesi falan çok harcattılsr sanırım biz evlenirken bize aldıkları halılar olsun çaycı vs olsun onlara saydılar
Kesinlikle kızım olsa bende öyle yaparım gittiği heryeti bilmek isterim aldığı larayı nereden almış vs diye onlar sormuyorlardı tabi eşimle evlenmeden önce sevgiliyken buluştuğumuzda arabanın plakasına kadar vermişler polise bizi alıp apar topar karakola götürdülerBak valla anana babana yorum yaparsam cinnet geçirir banlanırım benim kızımın benim verdiğimden ffazla parası varsa sorgusuz almam mümkün almam mümkün değil de sorgulamaktan onu öldürürüm nerden buldun diye
Anladım sizi insan dayanamaz birde toplumda yanlış algı var evladın da anne baba uzerinde hakkı var evladada sorulacak bu anne babadan razı mısın diye .Nasıl bilirdin denir ya .İşte öyle.Bu nedenle evliliğinize çocuğunuza odaklanın ilerde çalışırsaniz kardeşlerinize onlarda size veriyorsa mesela destek olmanız daha hayırlı olur.Esinizle ortak kararla ama.Bu nedenle üzülmeyin önce sizin eviniz eşiniz çocuğunuz sıralama bu .Ayıp değil günah değil Kendi kul hakkiniza girmeyinEvet 27 yaşında ablam var babannemle yaşıyor 7 yaşından beri ondan sevgi gördü çünkü ona gitti erkek kardeşim de yazık psiklolojisi bozuldu biraz o evde
Beni çok severek evlendi sanırım kıyamıyoe ama ne deseniz haklısınız benim salaklığım adam kaç defa dwdi bizi enayı yerine koyuyorlar görüşme demiyorum fazla yüz verme dedi ben dinlemedim banada şimdi diyor sanada para vermem onlara attığını görürsem diye ben zaten asla atmam olsa bile artık o lafları unutamıyorum aslaa annemi her gördüğümde aklıma geliyor ezmek istiyorlar eşimi sürekli Oysaki adam yardıma ihtiyacı olanı geri çevirmez o da biliyorki onu istemiyorlar kullanıyorlarSuç sende artık, bunlara rağmen görüşüp para yağdırmaya devam etmissin. Kocanın yerinde olsam seni bir güzel haslardim ailenle de görüşmezdim çoktan
Gayet genç yastalar ve calisabilirler. Aslında emeklilik yaşı 65, erken emekli olmuş babaniz anlıyorum ama fatura borcu birikiyorsa yetişmiyor demektir. Normal bir evde maaş alınca kira, faturalar ödenir sonra gıda alışverişi vs. yapilir.Bedavaya alistirmayin kimseyi, nasıl olsa biri öder diye dusunduklerinden on beş bin fatura gelmiş.Evet teşekkür ederim 24 yaşındayım annem 45 babam 46
Aklı başında iyi bir eşiniz var demekki maşallah her erkekde bunu bile bile böyle tepki vermez o size verdiği değerden ama adamın sabrinida sonsuz saymayın.Tadinda bırakınBeni çok severek evlendi sanırım kıyamıyoe ama ne deseniz haklısınız benim salaklığım adam kaç defa dwdi bizi enayı yerine koyuyorlar görüşme demiyorum fazla yüz verme dedi ben dinlemedim banada şimdi diyor sanada para vermem onlara attığını görürsem diye ben zaten asla atmam olsa bile artık o lafları unutamıyorum aslaa annemi her gördüğümde aklıma geliyor ezmek istiyorlar eşimi sürekli Oysaki adam yardıma ihtiyacı olanı geri çevirmez o da biliyorki onu istemiyorlar kullanıyorlar
Haklısınız allah razı olsun içimi rahatlattınız birde evde ne olursa mesela diyelim annem bize küstğ kardeşime ve babama da kızar görüşme onlarla diye onlarda annemi dinler bir defasında benim oğluma vermişlerdi hava makinesini tartıştı annem kocamla çabuk hazırlan dedi bana hazırlandım çarşıya gittik eşimle yürüyerek araba açık kalmış gidip arabadan geri almışlar verdikleri makineyiAnladım sizi insan dayanamaz birde toplumda yanlış algı var evladın da anne baba uzerinde hakkı var evladada sorulacak bu anne babadan razı mısın diye .Nasıl bilirdin denir ya .İşte öyle.Bu nedenle evliliğinize çocuğunuza odaklanın ilerde çalışırsaniz kardeşlerinize onlarda size veriyorsa mesela destek olmanız daha hayırlı olur.Esinizle ortak kararla ama.Bu nedenle üzülmeyin önce sizin eviniz eşiniz çocuğunuz sıralama bu .Ayıp değil günah değil Kendi kul hakkiniza girmeyin
Bencede artık eşimi dinliycem beni sevmese hayatta katlanmazdı başkası olsa beni hadi git onların yanına der gönderirdi basardı tekmeyi aklı yerine evet benden tecrübeli olduğu kesin baksana kendimi de eşimide kullandırttım çok üzülüyorum aramşycam artık srarsada açmiycam hamileyken öyle demişti doğurmuştum bayrama yakın bayramda eşim ara yinede dedi aradım pişmandı belliydi çocuk gi olmuştı bebeği falan sordu dikkat edin falan dedi ama aramaz olaydım hazır aylarca monuşmamıştım gitmemiştim birdaha soktum içimize onlarıAklı başında iyi bir eşiniz var demekki maşallah her erkekde bunu bile bile böyle tepki vermez o size verdiği değerden ama adamın sabrinida sonsuz saymayın.Tadinda bırakın