• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar ailem eşimden borç istiyor

Bu yaşıma kadar çok yordular beni ne bileyim yaaa allah ıslah etsin o lafı çok dokunmuştu annemin aklıma geldikçe gözlerim doluyor:(
 
Evet katılıyorum ne deseniz haklısınız iki değil bu arada üç kardeşiz gerçekten çok kötü insanlar bilmiyorum ne yapacagım atsan atılmıyor satsan satılmıyor en iyisi soğuk davranayım yanlarına da gitmeyeyim olmazmı
Atsan atılır.Ne demek o anneye babaya öf demeyin diyen Allah onu demiyor.Burda anne baba mi var fedakar .Yok .Kıymet bilmez ekonomi bilmez doğur doğur evlada yetmedi damada binelim sırtına vuralım kırbacı tarzı bir aile var .Kusura bakmayın.Evladinda hakkı var .zYemezler öyle öf demiyeceksini.Baksaniza burada iyilik yok burada zorla birde kendi zor durumdayken evladına yapışma birde kötü sözler var . Hayır yok hayirsizlik var .Yazık kardeşlerinize çok üzüldüm Allah anne babanın da hayırlı aklı basindasini versin evlerden ırak olanını değil.
 
Bu yaşıma kadar çok yordular beni ne bileyim yaaa allah ıslah etsin o lafı çok dokunmuştu annemin aklıma geldikçe gözlerim doluyor:(
Çocuğunun rızkını niye yediriyosun bu minnetsizlere? Dik dur ya biraz. Geri vermeyecekler tabii ki paraları, saf misin bacım?
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Konudan bağımsız eşinizin maaşı ne kadar?
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Böyle iğrenç bir aileniz olduğunu biliyorsunuz,kaçmak için erken evlilik yapmışsınız ama nedense göbek bağını koparmayı unutmuşsunuz.Elinizdeki parayı onlar istemese bile niye gönderdiniz??? Çok harika ana baba oldukları için mi ???Geçin ALLAH aşkına kendiniz ezilmeyi normal görüp kocayı da o leş aileye pas pas etmiş evladınıza beddua ettirmiş ve hâlâ arayıp kendinizi açıklama gayretine düşmüşsünüz......
 
Eşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk 😭:(
Son kısma yorum bile yapmicam o derece iğrenç bi anneden nasıl çıktığına şok olduğum sözler
Onun dışında elektrik su 15 b olcak kadar gelip kesilmez sallamasınlar da seni resmen maaş kapısı ol diye evlendirmişler tamam anneye babaya para verilir ama böyle mecburiyet gibi değil olsa bile verip vermemek sana kalmış sanki mecburmuş gibi böyle yemin billah etme kaldırma bi taraflarını
 
Çocuğunun rızkını niye yediriyosun bu minnetsizlere? Dik dur ya biraz. Geri vermeyecekler tabii ki paraları, saf misin bacım?
Damadı oğlum sanirken iyice şirazeyi kaydirmislar adama anası kardeşi demi akıl vermiyor bilmem adamı evlendiğine pişman edecekler olan konu sahibine olacak haberi yok
 
Damadı oğlum sanirken iyice şirazeyi kaydirmislar adama anası kardeşi demi akıl vermiyor bilmem adamı evlendiğine pişman edecekler olan konu sahibine olacak haberi yok
Evet öyle oldu hayır ailesini kendine karıştırmaz anlatmaz bu olayları üzülüyorum kendimi kullanılmış hissediyorum bize gelince yok vs diyip inanmıyorlar intihar edecem diyor babanız ceza evine girerse beni aramayın vs diyor sinirlerim bozuldu eşime ne deyip kapatabilirim bu konuyu nasıl unuturum ona çok sinirlerim bozuldu
 
Son kısma yorum bile yapmicam o derece iğrenç bi anneden nasıl çıktığına şok olduğum sözler
Onun dışında elektrik su 15 b olcak kadar gelip kesilmez sallamasınlar da seni resmen maaş kapısı ol diye evlendirmişler tamam anneye babaya para verilir ama böyle mecburiyet gibi değil olsa bile verip vermemek sana kalmış sanki mecburmuş gibi böyle yemin billah etme kaldırma bi taraflarını
Hiç sormayın gerçekten çok kötü oluyorum yaaa ben bekarken eşim para atıyordu bana o zamanlar görüşüyorduk sigara parası alıyorlardı benden para nereden geliyor falan da sormuyorlardı eşim ihtiyacın varsa alırsın diyordu bana faydaları olmadığını bildiği için gönderiyordu adamcağız onu bile alıyorlardı birazını sigara almak için 😑🤦
 
Siz dik duracak siniz o anneye de diyeceksiniz bende bir aile kurdum benimde çocuğum var biz zorlanıyoruz biz Multi milyoner değiliz .Ancak kazanıp ancak evimizi döndürüyoruz.Her kadın ve adam yaptığı çocuğa bakmak zorunda sizde bir şekilde bunu düşünmek zorundasınız.Dokme suyla değirmen dönmez ha beddua mı edecek etsin durumu ortada kendine geçiyor pis lafı belli.Ancak böyle baş edersiniz yazık manipüle ediyor 3 tane yapmış yokluğa bize bak.Evlatmi sigorta .Keşke bakabilecek kadar yaosaymis saksı mi bu su ver güneşe koy oldu bitti
 
Siz dik duracak siniz o anneye de diyeceksiniz bende bir aile kurdum benimde çocuğum var biz zorlanıyoruz biz Multi milyoner değiliz .Ancak kazanıp ancak evimizi döndürüyoruz.Her kadın ve adam yaptığı çocuğa bakmak zorunda sizde bir şekilde bunu düşünmek zorundasınız.Dokme suyla değirmen dönmez ha beddua mı edecek etsin durumu ortada kendine geçiyor pis lafı belli.Ancak böyle baş edersiniz yazık manipüle ediyor 3 tane yapmış yokluğa bize bak.Evlatmi sigorta .Keşke bakabilecek kadar yaosaymis saksı mi bu su ver güneşe koy oldu bitti
Evet 😭 mesela eşim hiçbirşeyimizi eksik etmez çocugumla benim sigara ekmek yemek giyim vs borç alırsa bile geri ödüyor adama üzülüyorum gerçekten nerden bulaştırdım adamı bunlara😑
 
Kocan bir gün sana sinirlenip bunların hepsini başına kakmaya başlarsa görürsün gününü. Benim babamın durumu çok iyiydi, teyzemler istedi verdi. Teyzem de nasılsa verenin durumu iyi diye geri ödemedi utanmadı.

Babam senelerce her fırsatta annemin başına kaktı. Annemin hep boynu büküktü, haksızlığa uğrasa gık diyemedi. Seninkinin kakmayacağının garantisi yok, insan oğlu çiğ süt emmiş.
 
Evet öyle oldu hayır ailesini kendine karıştırmaz anlatmaz bu olayları üzülüyorum kendimi kullanılmış hissediyorum bize gelince yok vs diyip inanmıyorlar intihar edecem diyor babanız ceza evine girerse beni aramayın vs diyor sinirlerim bozuldu eşime ne deyip kapatabilirim bu konuyu nasıl unuturum ona çok sinirlerim bozuldu
Etsin Ferihaya bak sen . Manipüle ediyor .İntahar edeceğine gitsin capaya çilek toplamaya ev temizliğine okul temizliğine bunlar gelmiyormu aklına
 
Babanız gitsin inşaata kaç yaşında bekçilik yapan insanlar var iki keçi koyun alıp pazarda birşey yapıp ekmeğin peşinde koşanlar var
 
Etsin Ferihaya bak sen . Manipüle ediyor .İntahar edeceğine gitsin capaya çilek toplamaya ev temizliğine okul temizliğine bunlar gelmiyormu aklına
Hasta ilaçlar kullanıyor etmediğini bırakmadı bizlere hayaller gördü ayılıp bayıldı falan antidepresan falan kullanıyor Platini var, belinde falan gitmiyor çalışmaya bir aralar yaptı okul temizliği sonra bıraktı zor gelmiş
 
Babanız gitsin inşaata kaç yaşında bekçilik yapan insanlar var iki keçi koyun alıp pazarda birşey yapıp ekmeğin peşinde koşanlar var
Şimdi girmiş bir sanayide işe yumurta dayanınca kapıya af edersiniz
 
Damat baksın kızım versin çocuk çalışsın kolay tabi canım kim gidecek iş bakacak divandan TV den kalkıp bulasikcilik yovmiyeli iş bulayım borcumu ödeyelim desin
 
Back
X