Yok anlamadınız ailem uzaktalar eşimde arazilerden kazanıyordu yetmeyince kendi ailesine devretti çalışmaya başladı bunu demek istedim babam da çalışmıyor evet eşim ısrarla söyledi aylar önce emekli maaşı yetmez sıkışırsınız bi iş bul çalış dedi erkek kardeşim de 16 yaşında onada çok söyledik ama dinlemediler şimdi sıkışmışlarEşiniz yeni işe başladı ne maaş alıyor da ailenize destek oluyor? Önceliği ailenizin ihtiyaçlarına verin. Bu kadar insan içinde tek çalışan eşiniz mi anlamadım. O çalışmadan önce ne yiyip ne içiyordunuz
Çok ilginç.. neden kocanızın kendilerine yardım etmek zorunda olduğunu düşünüyorlar. Hem de adam yeni işe başlamış küçük bir bebeğiniz varEşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk
Şuan 90 bin TL alıyor önceden ailesiyle ortak arazileri yapıyordu ordan kazanıyordu yetmeyince bıraktı işe girdiEşiniz yeni işe başladı ne maaş alıyor da ailenize destek oluyor? Önceliği ailenizin ihtiyaçlarına verin. Bu kadar insan içinde tek çalışan eşiniz mi anlamadım. O çalışmadan önce ne yiyip ne içiyordunuz
Öyle konuşan anneye zırnık para vermem hayatımdan da silerim. Beş kuruş vermeyin. Hiç vicdan yapılacak durum yok ortada. 15 binlik elektrik kullanmasalarmisEşim işe yeni başladı sayılır üç dört ay oldu burda iş imkanı yoktu pek neyse para olunca biz annemlere çok veriyorduk öyle onlar istemese bile durumları olmayınca veriyorduk ara sıra... Şimdi suya elektriğe ikisinede borçları varmış elektrik kesilmiş 15 bin TL istiyorlar eşimde arabaya harcamış yeni almıştık aracı hatta başkalarından da borç aldı eşim araba için yine beş on bin eşimden istediler eşim araştırayım bakayım ama borç alacağım insanlardan alfım zaten bende de yok demiş babama iki gün önce annemi aradım aramaz olaydım bizimde ihtiyaclarımız oluyor vee gerçekten yok paramız şuan maaş bekliyoruz iki yaşında da çocuğumuz var hayat şartları zor zaten borca ver arabaya ver Bizdede kalmadı sanki çok zenginiz de durumları bilmiyorlarmış gibi bana göndermeler yaptı babamla annem onları aradığımda çok zoruma gitti bize gelince olmuyor vs vs dediler birde çocuğumun üstüne yemin ettim inanmıyorlar bana kocanı savunma vs diyorlar ben bunlsr yüzünden zaten 18ü de evlendim yazıklar olsun böyle aileye yaaa çok kötüler gerçekten olduğunda onlar istemeden veriyorduk biliyorlar bunu olsa veririz zaten hamileliğimde de değişik bir tartışma yaşanmıştı daha 4 aylık falandı karnımda bebek annem bana allah seni masada bıraksın geber doğurama inşallah demişti kafas çok takmıştım ağlamıştım günlerce ve 7 aylık doğurmuştum onlar yüzünden çocuğumu 15 gün göremedim küvezde yattı siz olsanız napardnız yaaa suratına kapattım zaten geçmişteki açtıkları yaralar silinmedi çok sinirlerim bozuk
Eşim bana takma kafana diyor onlarada üzülüyor ama defalarca söyledi ki emekli maaşı yetmez gidin çalışın dedi çokta müsrifler ellerine para geçse en gereksiz şeyleri alıyorlar hemen eşim daha önce uyardığı için şimdi gıcık olmaya başladı haliyle napsın adamÇok ilginç.. neden kocanızın kendilerine yardım etmek zorunda olduğunu düşünüyorlar. Hem de adam yeni işe başlamış küçük bir bebeğiniz varkendileri çalışmıyor mu? Eşiniz ne diyor bu duruma
Kapandığında kendileri açmışlar borç 30 bin mi ne olmuş açtıkları için evet vicdan yapıyorum unutamıyorum bana dediklerini haksızmıyım acaba benÖyle konuşan anneye zırnık para vermem hayatımdan da silerim. Beş kuruş vermeyin. Hiç vicdan yapılacak durum yok ortada. 15 binlik elektrik kullanmasalarmis
Eşimde bunu çok söylüyor ama sanırım beni üzmek istemediği için yardım ediyordu artık etmeyeceğini belirtti iyilikten anlamıyorlar vs dedi haklıda adamBizim de yok diyip vermeyeceksiniz. Siz daha kendinize yettiremiyorken alik gibi millete para saciyorsunuz. Bir soz vardir burda cok kullanirim. Eşek olana semer vuran çok olur.
Unutma tabii ki insan düşmanına dilemez o lafları. Niye görüsuyorsun sen bunlarla? Kötü birisi annen. Yok para de, ölsün dediğin torununa harcıyoruz de kapat telefonu görüşmeKapandığında kendileri açmışlar borç 30 bin mi ne olmuş açtıkları için evet vicdan yapıyorum unutamıyorum bana dediklerini haksızmıyım acaba ben
Esin hakli. Madem senin dik duracak gucun yok esine pasla. O kessin onlerini. Boyle boyle nereye kadar bakacaksiniz.Eşimde bunu çok söylüyor ama sanırım beni üzmek istemediği için yardım ediyordu artık etmeyeceğini belirtti iyilikten anlamıyorlar vs dedi haklıda adam
Evet haklısınız adamda bıktı artık bende salak gibi gidiyorum yanlarına eşimede neler neler demişlerdi benle kavga ettikleri dönemde ben salak gibi yine onların içine soktum adamı adam her defasında diyor gitmeyelim daha, onların yanına hem maddı hem manevi uzak, orası üç saatlıkUnutma tabii ki insan düşmanına dilemez o lafları. Niye görüsuyorsun sen bunlarla? Kötü birisi annen. Yok para de, ölsün dediğin torununa harcıyoruz de kapat telefonu görüşme
Kocanın da canına tak eder bak, senin aileni mi beslicem ben der. Kendi aile birligini de bozarsin akillan bacim
Biraz silkelen kendine gel, niye bu kadar değersiz hissediyorsun? Insan kocasına laf ettirir mi? Çok yanlış yapıyorsun. O lafın üstüne nasıl görüşmeye devam edebildin anlamıyorum. Bu sülüklerden kurtulun acilen, adamı da muhatap etme artıkEvet haklısınız adamda bıktı artık bende salak gibi gidiyorum yanlarına eşimede neler neler demişlerdi benle kavga ettikleri dönemde ben salak gibi yine onların içine soktum adamı adam her defasında diyor gitmeyelim daha, onların yanına hem maddı hem manevi uzak, orası üç saatlık
Evet katılıyorum ne deseniz haklısınız iki değil bu arada üç kardeşiz gerçekten çok kötü insanlar bilmiyorum ne yapacagım atsan atılmıyor satsan satılmıyor en iyisi soğuk davranayım yanlarına da gitmeyeyim olmazmıEşiniz garip .Tersler atarım vermek zorunda değil siz çalışıp verin.Damadin parası üzerinde ne hakları var bu eşinizin annesi yokmu .Valla işte böyle dünür olayından çok korkuyorum baya kötü olur sonu .Anne babanızi devlet kurumuna yatirin belliki su elektrik ekonomik olarak kendilerine bakamiyorlar.Bu durumda anneniz niye doğurmuş kendine yok.15 bin elektrik borcumu olur.Vermem eşinizin yerinde olsam sizde üstüme gelirseniz güle güle yaparım.Devlete başvurun bir huzurevi vs kendi hayatlarini idare edemiyorlar deyin.Öyle çünkü.Annenizin ayrıca ağzı bozuk .Birde iki çocuk yapmışlar bize baksın diye.Ben görüşmem çok hafif yazdım en hafif yorumum bu.Esinizin ve ailesinin gözünde küçük düşürüyorlar sizi .
Gitme zaten ne işin varEvet katılıyorum ne deseniz haklısınız iki değil bu arada üç kardeşiz gerçekten çok kötü insanlar bilmiyorum ne yapacagım atsan atılmıyor satsan satılmıyor en iyisi soğuk davranayım yanlarına da gitmeyeyim olmazmı
Haklısınız gerçekten kendi annesine bir lira vermişliği yok bugüne kadar bıktı zaten diyor sürekli kocam artık göndermiyecem diye istese bulurdu buna eminim birde aldıkları parayı da geri vermezler bunada eminim yanıBiraz silkelen kendine gel, niye bu kadar değersiz hissediyorsun? Insan kocasına laf ettirir mi? Çok yanlış yapıyorsun. O lafın üstüne nasıl görüşmeye devam edebildin anlamıyorum. Bu sülüklerden kurtulun acilen, adamı da muhatap etme artık