- Katılım
- 7 Ekim 2025
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi ceylanmoon
- #1
Kızlar selam Eylül ayında kimyasal gebelik geçirmiştim ama şimdi regl 5 gün gecikti dünden beri test yapıyorum çok silik sol kasığımda arada ağrı ve baskı oluyor yine hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum sizce var mı gidip kan vermelimiyim belli oluyor mu silik çizgi bilmiyorum ama görüntüde ne kadar gözüküyor