• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ceylanmoon

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ekim 2025
Mesajlar
30
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
26
Kızlar selam Eylül ayında kimyasal gebelik geçirmiştim ama şimdi regl 5 gün gecikti dünden beri test yapıyorum çok silik sol kasığımda arada ağrı ve baskı oluyor yine hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum sizce var mı gidip kan vermelimiyim belli oluyor mu silik çizgi bilmiyorum ama görüntüde ne kadar gözüküyor
 

Eklentiler

  • IMG_5395.webp
    IMG_5395.webp
    12,1 KB · Görüntüleme: 535
  • IMG_5391.webp
    IMG_5391.webp
    71,8 KB · Görüntüleme: 528
Kızlar selam Eylül ayında kimyasal gebelik geçirmiştim ama şimdi regl 5 gün gecikti dünden beri test yapıyorum çok silik sol kasığımda arada ağrı ve baskı oluyor yine hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum sizce var mı gidip kan vermelimiyim belli oluyor mu silik çizgi bilmiyorum ama görüntüde ne kadar gözüküyor
Çizgi gördüm kaç dakikada çıktı
 
Hayırşı olsun o halde bana geçen aylarda hiç çıkarmadı
Bir tanesi çok belirgin zaten ama gölge de olsa mutlaka bir çizgi gözüküyor yani yanlışlık olabilir mi acaba dedim ama inşallah olur rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
 
Bir tanesi çok belirgin zaten ama gölge de olsa mutlaka bir çizgi gözüküyor yani yanlışlık olabilir mi acaba dedim ama inşallah olur rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Yok sanmam görünüyor benimde böyle mesela
 

Eklentiler

  • 42582.webp
    42582.webp
    35,3 KB · Görüntüleme: 512
Kızlar selam Eylül ayında kimyasal gebelik geçirmiştim ama şimdi regl 5 gün gecikti dünden beri test yapıyorum çok silik sol kasığımda arada ağrı ve baskı oluyor yine hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum sizce var mı gidip kan vermelimiyim belli oluyor mu silik çizgi bilmiyorum ama görüntüde ne kadar gözüküyor
5 gün geçip hala nasıl sabır ben olsaydım çoktandır giderdim😃bence kan verin netleşir hiç belirtiniz varmiydi
 
Back
X