• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

gixdm

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mart 2025
Mesajlar
201
Emoji Skoru
47
Puanlar
18
Yaş
22
Ben 2 yıldır gebe kalamıyorum her şeyime bakıldı sadece prolaktin yüksekliği var 44 çıkmıştı haftada yarım 1 defa içtim ilaç bitti toplam da 4 kez içmiş bulundum geçen ay 5’inde adet olmuştum bu ay hiçbir belirtim yok 0 denilebilir hala adet olmadım 4 gün önce test yaptım çıkmamıştı akıl verir misiniz bana bu arada adet olunca aşılamaya başlıcaktım şuan hala bekliyoruz
 
Ben 2 yıldır gebe kalamıyorum her şeyime bakıldı sadece prolaktin yüksekliği var 44 çıkmıştı haftada yarım 1 defa içtim ilaç bitti toplam da 4 kez içmiş bulundum geçen ay 5’inde adet olmuştum bu ay hiçbir belirtim yok 0 denilebilir hala adet olmadım 4 gün önce test yaptım çıkmamıştı akıl verir misiniz bana bu arada adet olunca aşılamaya başlıcaktım şuan hala bekliyoruz
İdrar testinde çıkmamıştı
 
Cevap alabilir miyim kimse hiçbir şey yazmamış
 
Cevap alabilir miyim kimse hiçbir şey yazmamış
10 günlük bir gecikmeden çıkar tekrardan yapın yada korunmasız cinsel ilişki tarihini biliyorsanız 12.gun de yapabilirsiniz testi
 
10 günlük bir gecikmeden çıkar tekrardan yapın yada korunmasız cinsel ilişki tarihini biliyorsanız 12.gun de yapabilirsiniz testi
Cinsel ilişki tarihini baz alarak 10. Günde kan verdim bende 12.65 çıktı normal mi
 
Cinsel ilişki tarihini baz alarak 10. Günde kan verdim bende 12.65 çıktı normal mi
geç döllenme olmuş olabilir bence normal aynı yerde kan verip takip et iki kat artarsa allah keseyi de bebegi de görmeyi nasip etsin. sağlıkla ilerletsin amin.
 
Benim tam 17 gün oldu bugün 0 belirti âdet yok
Sadece koku hassasiyet bugün fark ettim 1 haftadır da midem aşırı şiş
 
Back
X