KLOMEN??

Aminnn inşallah hepimiz bu ay bebiş lerimize kavuşur ve yeni bir grupta buluşuruz :)))
 
Yarin test yapcam canim. Sadece klomen kullandim dr. Ihtiyac duymadi heralde tekrar kontrole cagirmadi igneden falanda bahsetmedi
Yarın mutlaka sonucu yaz canim ben de aynı durumdayım klomen kullandım ama igne vermedi doktorum
 
Son düzenleme:
Aleyküm selam kızlar... Ne güzel bekliyoruz ama inşallah sonu hüsran olmaz
 
İki günüm kaldı beklemeye çok heyecanlıyım belim çok ağrıyor kızlar .öğlen 12 ye kadar yattım nasıl uykum var
 
Evet var hatta sanki koyulasmaya başlamış. İki gün daha sabır. Olmasa da öbür aya devam . Niyeyse çok umutluyum
 
Evet var hatta sanki koyulasmaya başlamış. İki gün daha sabır. Olmasa da öbür aya devam . Niyeyse çok umutluyum
Canım içimden bir ses bu ay bu grupta çok güzel haberler alacağız diyor eğer goguslerde koyulaşma varsa yüksek ihtimal gebelik vardır canimmm :)))))
 
Ben kendim için çok umutlu değilim bu ay ama önümüzdeki ay ben de iğne isticem :/
 
Valla çalışıyoruz bakalım her gün dediği için her gün mesaideyiz yumurtalarim catladi herhalde bugün aşırı kasık ağrım oldu
 
Yapışkan akinti olur. Bide vücut sıcaklığın biraz artar bunları takip et
 
Zaten fark etmez her gün ilişki oluyor ne zaman catlarsa çatlasın
 
Benim anlamam için 13 gün var daha ya adet olucam ya da hamiş
 
İnşallah Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmaz.
 
İnşallah canım sıkıntı yok bu ay olmazsa önümüzdeki ay deneriz yine
 
`