KLOMEN??

Veleye nasılsın sonuç ne oldu ??
 
Merhabalar, bende yeni katildim araniza. 23 yasindayim kendimi bildim bileli pcoluyum. Ve dogum kontrol hapi kullanmadan kesinlikle adet goremiyordum. Doktorlar gebe kalmamin hepcok zor oldugunu soyledi. Uc aylik evliyim bebek isteğimiz olduğu için dr dogum kontrol hapi yerine progestan igne verdi . Uc aydir bunu kullaniyorum korunmadigimiz halde bebek olmadi. Dun ignemi vurdurdum ve alti gun sonra adet olucamm daha sonra adetin besinci gününde gel klomene baslicaz dedi. Ve ben bu ayda sogan kuru ve saracoglunun pco icin testere disli aslam pencesini uyguladim. Bu kurlere uc ay daha devam edicem eger gebelik olusmassa. Ayni sorular, ayni sorunlari dusunup yaşıyoruz. Umarim tez zamanda yavrularimizi kucagimiza aliriz. Sizlere destek olmak ve destek gormek icin burdayim
 
Hoşgeldin sefa geldin
 
Kac gün varki canim çatlama iğnesi yaptirmistin demi 12 gün sonra çıkıyormuş diyolar
 
Ignenin etkisi geçmiştir çoktan o zmaan doğrudur canimm insallah bebegin gelmiştir Allah im yardimcin olsun degerler yükselir insallah
Amin inşallah darısı sizin başınıza sizden de güzel haberler bekliyorum
 
Ovitrelle verdi bana iğne olarak sizin de oylemiydi
 
Ovitrelle verdi bana iğne olarak sizin de oylemiydi
Aynen canım bende ondan vuruldum. Dr koldan yazmıştı ben göbekten vuruldum. Önceden de göbekten vurulmuştum çünkü. Banada dua edin bebeğim tutunsun
 
 
Reçetenin üstüne yazmıştır bence baktın mi
 
`