- Katılım
- 4 Ocak 2013
- Mesajlar
- 1.245
- Emoji Skoru
- 667
- Puanlar
- 323
- Konu Sahibi Kardelennnnm
-
- #81
Aman iyi iste ugrasmiyorlar ayarlamakda cok takilmasin bence kuzenin ne onemi var ha su otel ha bu otel adam en luksunu seciyor sonucda e gelinligi salonuda kuzenin secmistr herhalde ben olsam ole yapardim nede olsa herseyin en luksu seciliyor ne onemi varki izin kisminida esi halletsin sorun kalmazAynen öyle kuzenim gelinliğini 15 bine aldı , düğün yapılan yer herşey masal gibiydi , tatilleri öyle uzaktan geçemeyeceğimiz lükslükte ama herşey babanın ayarladığı proğrama göre ..
Pisirik kocaKocası ile konuşuyor , ama kocası ailesi ile konuşamıyor ... Çocukla baba arasında anne arasında çok resmiyet var.
Hastayım dese hepsi buna gelir , günlük görüşmeleri şartAman iyi iste ugrasmiyorlar ayarlamakda cok takilmasin bence kuzenin ne onemi var ha su otel ha bu otel adam en luksunu seciyor sonucda e gelinligi salonuda kuzenin secmistr herhalde ben olsam ole yapardim nede olsa herseyin en luksu seciliyor ne onemi varki izin kisminida esi halletsin sorun kalmaz
hergun kaynanaya gitme sikinti bak onuda aman hastayim yatacam aman bugun tadim yok ay iste senle film izleyelim askim vs
Gun asiri olsun zamanla yavas yavas haftada 3 e filan dusursun
Eşi hayatından memnun çünkü hiç tatmamış bizim yaşantılarımızı , kuzenim ise hiç alışık değil, sürekli seminerler , sanat galerileri , tiyatro vs hep giderdi .. Kaldıramıyor bu durumuEtrafimizda böyle evlilikler oluyor.
Kimisi bir çocuktan sonra özgürlüğünü ilan ediyor kimisi ancak anne baba öldüğünde özgürlüğe kavusuyor.
Böyle bir durumda esi de özgür degil ancak özgür olmamaya alismisligi var onun.
Esini seviyorsa konuşup cozecekler sabirla.. biraz alisacak biraz çözecek derken..
Eşi hayatından memnun çünkü hiç tatmamış bizim yaşantılarımızı , kuzenim ise hiç alışık değil, sürekli seminerler , sanat galerileri , tiyatro vs hep giderdi .. Kaldıramıyor bu durumu
huzur olmadıktan sonra değil kaliteli şeyler mücevher bile rahat ettirmez insanı. huzur olsun soğan ekmeği paylaşsınlar yine de en tatlısı olurMerhaba kızlar , kuzenim gurbete evlendi , evlendiği aile çok aşırı tanınmış , ahlaki sıkıntıları olmayan , maddi manevi çok donanımlı bir aile ...Evlendikten sonra bu ailenin kurallarını kaldıramadığı öte yandan eşini çok sevdiğini aralarında en ufak problemi olmadığını söylüyor ...Siz olsaydınız ne yapardınız ..Her gün kayınvalidesinin evine gitmek zorunda , kayınvalidesi ile ilgilide hiç problemi Yok ama çok sıkılmış eşi ile izin almadan dışarıya çıkamıyorlar ...Altlarında en lüks araba olmasına rağmen rahat gezmeleri YÖK ..Piknikler tatiller gezmeler hep ailece yapılıyor ..oturduğu evden giydiği kıyafetlere kadar en lüks en kaliteli şeyler ...Siz olsaydınız sabreder miydiniz ...Dışarıdan bütün akrabalar ona özeniyor bir tek bana anlatıyor ,aşirete gelin gitmişim gibi diyor ...
Basiretsiz kendi kendine karar veremeyen bir erkekle evlenmiş.Onların sözünden çıkmadığı sürece tabi problem olmaz.Merhaba kızlar , kuzenim gurbete evlendi , evlendiği aile çok aşırı tanınmış , ahlaki sıkıntıları olmayan , maddi manevi çok donanımlı bir aile ...Evlendikten sonra bu ailenin kurallarını kaldıramadığı öte yandan eşini çok sevdiğini aralarında en ufak problemi olmadığını söylüyor ...Siz olsaydınız ne yapardınız ..Her gün kayınvalidesinin evine gitmek zorunda , kayınvalidesi ile ilgilide hiç problemi Yok ama çok sıkılmış eşi ile izin almadan dışarıya çıkamıyorlar ...Altlarında en lüks araba olmasına rağmen rahat gezmeleri YÖK ..Piknikler tatiller gezmeler hep ailece yapılıyor ..oturduğu evden giydiği kıyafetlere kadar en lüks en kaliteli şeyler ...Siz olsaydınız sabreder miydiniz ...Dışarıdan bütün akrabalar ona özeniyor bir tek bana anlatıyor ,aşirete gelin gitmişim gibi diyor ...
İnşaallah öyle olurçocukları olunca biter bu sık sık gitmeler gelmeler sanki onun haricinde rkocasıyla bir sorunu yokmuş, kv ile de bir sorunu yokmuş. izin meselesi de zamanla aşılır bence