Teşekkür ederimçok çok geçmiş olsun konunuz öne çıksın diye yazıyorum bilen arkadaşlar illakı bilgi verecektir
usg raporunda yaglı hillusu belirgin oval sekilli gibi seyler yazıyorsa genelde iyi huyludur derlerEnfeksiyon yok. Grip olmadı. Dis çürüğü falan da yok
Rabbim korktugunuza ugratmasin umarım basit bişey çıkar.Benim kızımın boynundada var enfeksiyon sonrası olmuştu.Ultrason
Merhaba sonuclariniz çıktı miUltrason
Bizde tek belirti boğazındaki sislikti. O şişlik icinde dr bile ağrılı yerinde sabit değil oynuyor. Korkulacak bisey değildir enfeksiyondur demisti ama ultrason çekilince isler degisti maalesefSonuclariniz çıktı mı? Vücutta Kaşıntı sebepsiz yere tekrar eden yüksek ateş geçmeyen kuru öksürük aşırı halsizlik iştahsızlık ani kilo kaybı kan degerlerinde düşüklük sırt veya eklem bölgelerinde ağrı var mı ? Yahut sürekli grip halı ve özellikle gece terlemesi. Geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun kemoterapi ye duyarlı bir tür endişelenmeyin inşallah kısa sürede iyileşir oğlunuzMerhaba hastanede oldugumuz icin bakamadım buraya. Maalesef patoloji sonucumuz iyi çıkmadı. Burkit lenfoma tanısınlar yatis yapildi. 2 haftaya döndü. Çarşamba 1. Kürü aldık
Bizde tek belirti boğazındaki sislikti. O şişlik icinde dr bile ağrılı yerinde sabit değil oynuyor. Korkulacak bisey değildir enfeksiyondur demisti ama ultrason çekilince isler degisti maalesef
Merhaba annem kanser hastası, kuzenim yakın arkadaşım ve ablamın eşi de kanser hastası hiç korkmayın oğlunuz çok genç vücudu bağışıklığı bizlere göre mükemmel. İlaçlara hemen yanıt veriyorlar. Kuzenim 13 yaşında lenfoma tanisiyla aynı sizin gibi boğazda şişlikle fark edildi doktoru boğazda olması çok çok iyi hemen fark edildi yayılma yok dendi ve 1 yıl gibi kısa bir süre de hiç bir şeyi kalmadıMerhaba hastanede oldugumuz icin bakamadım buraya. Maalesef patoloji sonucumuz iyi çıkmadı. Burkit lenfoma tanısınlar yatis yapildi. 2 haftaya döndü. Çarşamba 1. Kürü aldık
Bizde tek belirti boğazındaki sislikti. O şişlik icinde dr bile ağrılı yerinde sabit değil oynuyor. Korkulacak bisey değildir enfeksiyondur demisti ama ultrason çekilince isler degisti maalesef
Cok gecmis olsun aile uyelerinize. Kemoterapi suresinde bulantilarla nasıl başettiler acaba. Bulantı çok fazla. İştahsızlık var kabız oldu. Şimdiden 2 kg zayıflamışMerhaba annem kanser hastası, kuzenim yakın arkadaşım ve ablamın eşi de kanser hastası hiç korkmayın oğlunuz çok genç vücudu bağışıklığı bizlere göre mükemmel. İlaçlara hemen yanıt veriyorlar. Kuzenim 13 yaşında lenfoma tanisiyla aynı sizin gibi boğazda şişlikle fark edildi doktoru boğazda olması çok çok iyi hemen fark edildi yayılma yok dendi ve 1 yıl gibi kısa bir süre de hiç bir şeyi kalmadısapasağlam genç bunyeler hemen tedaviye yanıt veriyor ve siz De çok erken fark etmişsin bu mükemmel bir sey
Tesekkur ederim .Bulantı ilacı baslamadilar mi size? Tedaviye başlamadan 2 gün önceden ilaç kullanmaya basliyorduk biz. Aprepitant ve deksametazon iki ilacı kombine şeklinde kullanıyorduk. Bulantıyi minimuma dusuruyordu. Tedavi sırasında değil öncesinde kullanılmaya başlanması gerekiyor semptomları azaltması için. Cok bir sey yemediği için kabız oluyor yemesi düzene girince düzeliyor pirinç lapasi yerdi annem limon sıkıp en çok bir de yoğurt çorbası bol bol da kraker ilk üç kür de maalesef yan etkiler çok hızlı belli ediyor kendini ama sonradan geçiyor hızlıca da kilo alıyorlar merak etmeyinCok gecmis olsun aile uyelerinize. Kemoterapi suresinde bulantilarla nasıl başettiler acaba. Bulantı çok fazla. İştahsızlık var kabız oldu. Şimdiden 2 kg zayıflamış
Tesekkur ederim .Bulantı ilacı baslamadilar mi size? Tedaviye başlamadan 2 gün önceden ilaç kullanmaya basliyorduk biz. Aprepitant ve deksametazon iki ilacı kombine şeklinde kullanıyorduk. Bulantıyi minimuma dusuruyordu. Tedavi sırasında değil öncesinde kullanılmaya başlanması gerekiyor semptomları azaltması için. Cok bir sey yemediği için kabız oluyor yemesi düzene girince düzeliyor pirinç lapasi yerdi annem limon sıkıp en çok bir de yoğurt çorbası bol bol da kraker ilk üç kür de maalesef yan etkiler çok hızlı belli ediyor kendini ama sonradan geçiyor hızlıca da kilo alıyorlar merak etmeyin
Zencefil çayı kullandık en çok ama doktorunuza sormadan kullanmayın bitkiler farklı yan etki edebiliyorBulantı icin ilac veriyorlar ama yinede etkiliyor sanırım. Kortizonda verdikleri icin tuzu kestiler. Yemeklerde lezzetsiz geliyor. Peki hiç bitkisel birseyler yada propolis falan kullandınız mı acaba