• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lütfen fikir yorum destek

kapsuldolap

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2026
Mesajlar
2
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
30
Merhaba hanımlar , 30 yaşındayım 2023 de evlendim 2024 Kasım ayımda hamile kaldım 7 ay önce kızımı kucağıma aldım gebelik sürecimi gurbette geçirdim çok sorunlu bir normal doğum gerçekleştirdim iç kanama geçirdim sonraki süreçte toparlanmam çok uzun sürdü ve eşimden eşimin ailesinden sanki gerçekten olması gereken ilgi alakayı görmedim ilk çocuğum eşime sorsan kendince elimden geleni yapıyorum diyor ama ben diyene kadar bi çiçek bile almadı ben kendi hayatımın derdinde iken boynum tutuldu diye gün boyu yattı ailesi doğum yaptığım gün ve 10. Günde geldi kızım 7 aylık bi daha hiç görüşmedik yakın olmalarına rağmen gelmediler eşimde gık bile demedi . Gebelik sürecim düşük riski olduğu için cinsel birliktelik olmamıştı sonralara doğru 2 kere falan oldu doğum sonrası 7 ay bitti ve ilişki yok eşim yaklaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum içimden gelmiyor temas kurmak istemiyorum eşime karşı çok soğuduğumu düşünüyorum sanki sevmiyor gibi hissediyorum. Lütfen yargılamayın evladım için sonsuz şükrediyorum ama sorumluluk olmayan bekar hayatımı çok özlüyorum bazen bağırarak ağlayasım geliyor eşimin saçma sapan huyları aşırı derecede gözüme batıyor boşanmayı düşünüyorum ama eften püften sebepler bunlar diyorum kendi kendime ne yapacağımı bilmiyorum depresyonda mıyım onuda bilmiyorum
 
Merhaba hanımlar , 30 yaşındayım 2023 de evlendim 2024 Kasım ayımda hamile kaldım 7 ay önce kızımı kucağıma aldım gebelik sürecimi gurbette geçirdim çok sorunlu bir normal doğum gerçekleştirdim iç kanama geçirdim sonraki süreçte toparlanmam çok uzun sürdü ve eşimden eşimin ailesinden sanki gerçekten olması gereken ilgi alakayı görmedim ilk çocuğum eşime sorsan kendince elimden geleni yapıyorum diyor ama ben diyene kadar bi çiçek bile almadı ben kendi hayatımın derdinde iken boynum tutuldu diye gün boyu yattı ailesi doğum yaptığım gün ve 10. Günde geldi kızım 7 aylık bi daha hiç görüşmedik yakın olmalarına rağmen gelmediler eşimde gık bile demedi . Gebelik sürecim düşük riski olduğu için cinsel birliktelik olmamıştı sonralara doğru 2 kere falan oldu doğum sonrası 7 ay bitti ve ilişki yok eşim yaklaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum içimden gelmiyor temas kurmak istemiyorum eşime karşı çok soğuduğumu düşünüyorum sanki sevmiyor gibi hissediyorum. Lütfen yargılamayın evladım için sonsuz şükrediyorum ama sorumluluk olmayan bekar hayatımı çok özlüyorum bazen bağırarak ağlayasım geliyor eşimin saçma sapan huyları aşırı derecede gözüme batıyor boşanmayı düşünüyorum ama eften püften sebepler bunlar diyorum kendi kendime ne yapacağımı bilmiyorum depresyonda mıyım onuda bilmiyorum
Lohusalık dönemi 40 günden ibaret değil eşinden ve çevreden destek görememek bu depresyonu 1-2 yıla kadar uzatabiliyor ben de benzer şeyler yaşadım eşim Berk konusunda destek olsa da ailesi benzer tavırları sergiledi ve ben eşime karşı soğukluk duymaya başlamıştım seni çok iyi anlıyorum doğum sonrası cinsellikten de korkar olmuştum bebeğime bakmak istemiyordum ama hepsi depresyondanmış süreçte kimseden bir şey beklememek gerektiğini anladım tek olarak bol bol dışarı çıktım kısa yürüyüşlere sürekli evde kalmak da depresyonu tetikliyor ve sonunda direncimi kırıp yakınlaştıktan sonra ben de rahatladım ama ara ara hala aynı duygular geliyor bana da sen de yanlız değilsin bir çok insan bunu yaşıyor sağlıklı düşünmeye çalış senin ilgine muhtaç bir bebek var eşinin ailesini düşünmek sadece sana ve bebişin zarar verecek eşine sarılmak iyi gelebilir
 
Back