- Katılım
- 28 Şubat 2026
- Mesajlar
- 2
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi kapsuldolap
- #1
Merhaba hanımlar , 30 yaşındayım 2023 de evlendim 2024 Kasım ayımda hamile kaldım 7 ay önce kızımı kucağıma aldım gebelik sürecimi gurbette geçirdim çok sorunlu bir normal doğum gerçekleştirdim iç kanama geçirdim sonraki süreçte toparlanmam çok uzun sürdü ve eşimden eşimin ailesinden sanki gerçekten olması gereken ilgi alakayı görmedim ilk çocuğum eşime sorsan kendince elimden geleni yapıyorum diyor ama ben diyene kadar bi çiçek bile almadı ben kendi hayatımın derdinde iken boynum tutuldu diye gün boyu yattı ailesi doğum yaptığım gün ve 10. Günde geldi kızım 7 aylık bi daha hiç görüşmedik yakın olmalarına rağmen gelmediler eşimde gık bile demedi . Gebelik sürecim düşük riski olduğu için cinsel birliktelik olmamıştı sonralara doğru 2 kere falan oldu doğum sonrası 7 ay bitti ve ilişki yok eşim yaklaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum içimden gelmiyor temas kurmak istemiyorum eşime karşı çok soğuduğumu düşünüyorum sanki sevmiyor gibi hissediyorum. Lütfen yargılamayın evladım için sonsuz şükrediyorum ama sorumluluk olmayan bekar hayatımı çok özlüyorum bazen bağırarak ağlayasım geliyor eşimin saçma sapan huyları aşırı derecede gözüme batıyor boşanmayı düşünüyorum ama eften püften sebepler bunlar diyorum kendi kendime ne yapacağımı bilmiyorum depresyonda mıyım onuda bilmiyorum