Manipüle mi ediliyorum?

gul_rose

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nisan 2026
Mesajlar
65
Emoji Skoru
41
Puanlar
3
Yaş
32
Merhaba bir önceki konudan sonra şeytan dürttü eşimin sosyal medya mesajlarına baktım. Evli olduğumuz ilk yıllarda tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamış, yine tanımadığım bir kişiye şarkı göndermiş, bir de sanat paylaşan birkaç kadına bir iki kelimelik övgü mesajı yazmış ama onlardan mesaj gelmemiş. Şimdi aşağıya eşimden bana gelen tepkileri yazıyorum:
"Yok artık saçmalama mesaj attığımı bile unutmuşum."
"Networking için yazmışımdır."
"Telefonumu karıştırdığın için artık sana hiç güvenmiyorum."
"Ben senin bunu yaptığına şok oldum."
"Istersen hesabımı komple silerim."

Sizce ben mi hatalıyım?
 
Yaptıkları normal değil de artık telefonuna baktığınızı bildiği için daha dikkatli olur
 
Klasik erkek cümleleri. Evliliğinizin ilk yıllarında mı kalmış bunlar, sonra da yazmış mı?
 
Sonra yazmamış. Uzun mesajlaşma olmadığı için abarttığımı söylüyor sen casus musun asıl ihanet bu falan diyor
İş arkadaşının falan doğumgününü kutlamış olabilir, sanar paylaşan kişiye de cinsellik maksadıyla yaklaşmaz zaten. Çok sınırda bir durum bence. Yüzde yüz aldatma meyil denilemez gibi.
 
Çocuğumuz da olmadı Allah işimi mi kolaylaştırdı diye düşünmeye başladım bilmiyorum gerçekten. Bir de bana diyor ki sen kendini bir mesajlaşma bulmaya ikna etmişsin ve bulduğun şeyi kafanda bir hikâyeye oturtmaya çalışıyorsun
 
İş arkadaşının falan doğumgününü kutlamış olabilir, sanar paylaşan kişiye de cinsellik maksadıyla yaklaşmaz zaten. Çok sınırda bir durum bence. Yüzde yüz aldatma meyil denilemez gibi.
O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
 
Kaç yıl önce olmuş bu mesajlar, hala silmemiş de
 
İş arkadaşının falan doğumgününü kutlamış olabilir, sanar paylaşan kişiye de cinsellik maksadıyla yaklaşmaz zaten. Çok sınırda bir durum bence. Yüzde yüz aldatma meyil denilemez gibi.
Vallahi başkalarına övgüler yazmasını nasıl olabilir olarak karşılıyorsunuz çok şaşkınım…
illa aldatmak için cinsellik mi gerekiyor bazen bir bakış bile yeter aldatma için
 
Vallahi başkalarına övgüler yazmasını nasıl olabilir olarak karşılıyorsunuz çok şaşkınım…
illa aldatmak için cinsellik mi gerekiyor bazen bir bakış bile yeter aldatma için
Ya mesela çok güzelsin yazmamış, wow çok başarılı falan yazmış. Bunu postun altına yorum atsa hadi dicem ki herkese açık. Ne diye DM atıyorsun ya.
 
2 yıl önce. Unutmuşum ilk mesajda söylemeyi
2 yıl çok bir zaman değil. Siz dikkatli olun ama eğer kötü bir niyeti varsa, bundan sonra daha da gizli yapar. Sizin takip etiğinizi biliyor artık
 
Ya mesela çok güzelsin yazmamış, wow çok başarılı falan yazmış. Bunu postun altına yorum atsa hadi dicem ki herkese açık. Ne diye DM atıyorsun ya.
Yani herkesin ilişki dinamikleri farklı. 2 yıl önce biz evliysek ve bir kadına şüphe duyacağım tarzda yazıyorsa benim için aldatmadır.. çünkü bana bir erkek yazsa kim bilir ne laflar edilirdi.. Eğer evli değilseniz bekar hayatında yazdıysa sorun yok. Kadınlar hisseder hisslerine güven.. benim eşim yazamaz kabul etmem açıkcası
 
Asla normal değil siz yapsanız kavga çıkar kendisi yapınca normal mi oluyor. Evli bir adam gidiyor hiç tanımadığı kişilere övgü mesajları atıyor. Eğer karşı taraf yüz verse konuşma başlardı
 
Hepsi suçluluk panik belirtisi de özellikle şu

"Istersen hesabımı komple silerim."
İstersen silerim ben bir şey yapmadım
Suçu üzerinden atıp silip bir şey olmadığına ikna etme çabası .

Maalesef eşiniz her şeyi bilen kuzu rolünde .
 
Yeni evli bir adam niye başka kadınlarla flörtleşmeye çalışır ya? Sizi de çok güzel manipüle ediyor, umarım kanmazsınız.
 
`