Manipüle mi ediliyorum?

Manipülasyonun tillahını yaşıyorsunuz hem de, tüm tuşlara aynı anda basmış adam.
 
Sizce ben mi hatalıyım?
Evet, "birşey yapmadan duracaksan" boşuna içini bulandirip bu adama da koz veriyorsun, sessizce izleyecektin, şimdi izleyemeyeceksin, kaç senelik mevzuyu da bu şekilde gündeme getirip toksikleşmişsin özel seyler yazilmamis sonuçta birilerinin çalışmasını beğenmiş, iş arkadaşnn doğum günüymüş falan
 
Son düzenleme:
Sizin tanımadığınız ama onun tanıdığı biri ise doğum günü kutlamasını yadırgamadım (kutlama şekli de önemli tabi :) ) fakat şarkı göndermesi falan normal değil. Eşinizi tanırsınız. Başka kadınlarla iletişim şekli, üslubu, bakışı, duruşu onun hakkında net fikirler verir size. Neye meylettiğini, fırsatını bulsa neler yapabileceğini en iyi siz bilirsiniz. Kalbiniz size en doğru cevabı verir inanın.
Eşinizin yaptığından yorumla ben dikkatli olun ya da potansiyel var diyebilirim mesela :))
 
Senin hoşuna gitmeyecek bir şey yapmamalı da sen bunu öğrendin ve eşine de anlattın bundan sonra ne yapacaksın ? Ne değişecek mesela
 
Siz başka bir şey den söz ederken sxting mi yapmışım siyerek kendi yaptığı hareketi en aza indirgiyor ki sen aa evet bunu yapmadı diye düşün diye

Klasik erkek hareketleri ya.
Sxting yapsaydı da naptım yattım mı sanki derdi klasik erkek saçmalıkları. Bunları gördükçe erkeklerden uzaklaşıyorum.
 
Senin hoşuna gitmeyecek bir şey yapmamalı da sen bunu öğrendin ve eşine de anlattın bundan sonra ne yapacaksın ? Ne değişecek mesela
Sindiremediğim için 2 gündür aynı konuyu konuşuyoruz. Bunun için ayrılmak istiyorsan çok saçma dedi.
 
`