O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
Ben de bazen tablo falan paylaşıyordum mesaj geliyordu cevap vermiyordum. Çünkü yorum olarak değil de DM'den gelince az çok ne olduğu belli oluyor. Aynı mantık işte diyorum hayır diyor. Erkek içerik üreticisi de var onlara niye yazmadın diyorum. Illaki beğenmişimdir ama denk gelmemiştir diyor deliricemAsla normal değil siz yapsanız kavga çıkar kendisi yapınca normal mi oluyor. Evli bir adam gidiyor hiç tanımadığı kişilere övgü mesajları atıyor. Eğer karşı taraf yüz verse konuşma başlardı
Yeni evli bir adam niye başka kadınlarla flörtleşmeye çalışır ya? Sizi de çok güzel manipüle ediyor, umarım kanmazsınız.
Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
Tek celsede boşanacak adam, çocukta yokmuş.Hanımefendi hem de böyle düşünecek kadar manipüle olmuş
Nasıl seni aldattığıma ihtimal verirsine getiriyor lafı işte casusum ya ben güveni kırılmış. Of evliya mısın neden ihtimal olmasın. En iyi erkekte bile vardır o ihtimal.Nasıl ya tam tersi asıl bundan sonra telefonunu size kendi göstermeli ki şeffaflık olsun aranızda. Sizin kafanızda soru işareti ve şüphe kalmasın.
Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demiştiTek celsede boşanacak adam, çocukta yokmuş.
Herkesi ayakta uyutuyor eşiniz ya da huyunu suyunu bildikleri halde biran önce evlendirelim diye baktılar. Ya biraz argo olacak ama kocanız g. tü başı ayrı oynayan cinsten bir adam, umarım sağlıklı bir karar verirsiniz.Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demiştiAilece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
Kız kardeşi nereden bilsin ki. Abisinin telefonunu kurcalayacak hali yok. Övgüler, şarkı göndermeler normal değil. Karşı taraf adım atsa konuşma başlardı. Kim bilir bazı konuşmalarını da silmiştir. O sadece gördüklerinizBu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demiştiAilece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
adil olmadığınız nasıl bir tutumunuzu görmüş ki senin böyle bir durumda vereceğin tepkiyi veriyorum gayet adilim deyin ve asıl güveni kırılan tarafın siz olduğunu asla bastırmasına izin vermeyin. üste çıkmaya çalışıyor kendince. tabii ortalığı aleve verecek bir şey yok bu görünen kısımda, sadece hakkınız olan bir güven kırıklığı yaratır.O da böyle dedi. Sanki sexting mi yapmışım napmışım diyor. Ben de dedim ki tamam sence ben de daha önce sana adını geçirmediğim kişilere yazıp şarkı falan atsaydım rahat karşılar mıydın. Sana rahat karşıla demiyorum adaletli ol diyorum dedi. Of ben muhakeme mi edemiyorum acaba
Bayılsın bir de :)Sonra yazmamış. Uzun mesajlaşma olmadığı için abarttığımı söylüyor sen casus musun asıl ihanet bu falan diyor
Elin kadınlarına yürümüş karşılık alamamış hiç kafan karışmasın her şey ortada. Hatta önü arkası silinen mesajlar da görmüştün. Su manipüle kelimesini de her şeye kullanıyorsunuz, gözünle gördüğüne inanmiyor musun? Ne diyecek evet mesaj attım arandım mı? Kocan gevşegin teki bunu bil buna göre adımlarını at artık. Geçmiş olsunÇocuğumuz da olmadı Allah işimi mi kolaylaştırdı diye düşünmeye başladım bilmiyorum gerçekten. Bir de bana diyor ki sen kendini bir mesajlaşma bulmaya ikna etmişsin ve bulduğun şeyi kafanda bir hikâyeye oturtmaya çalışıyorsun
Ay yok artık ya, manipülasyonun bile bir sınırı olurSonra yazmamış. Uzun mesajlaşma olmadığı için abarttığımı söylüyor sen casus musun asıl ihanet bu falan diyor
Kaç yıllık evlisiniz? Çok geçmişte kalmış bir şeyi neden deşmeye gerek gördünüz? Neden telefonu karıştırmaya sebep gördünüz?Çocuğumuz da olmadı Allah işimi mi kolaylaştırdı diye düşünmeye başladım bilmiyorum gerçekten. Bir de bana diyor ki sen kendini bir mesajlaşma bulmaya ikna etmişsin ve bulduğun şeyi kafanda bir hikâyeye oturtmaya çalışıyorsun
Bazı insanın flörtöz yapısı olur ve bu herkesçe bilinir bazıları anca sosyal medyada dmlerden yürür. Bu kişileri en yakın arkadaşı bile bilmeyebilir.Bu arada eşimin kız kardeşiyle ilk defa kız kıza takılırken (3-4 yıl oluyor) "benim abimin en iyi huyu asla oyun oynamaz kızlarla işi olmaz" falan demiştiAilece birbirlerini mi gazliyorlar napıyorlar ya
Ben bu siteye kayıt olmadan önce bu tarz olayların bu kadar çok yaşandığını bilmiyordum cidden. Eşiniz bahane uyduruyor,yalan söylüyor maalesef. Pek tekin birisi değil. Hayır yani madem gözü dışarıda, aklı fikri bilmem neyde neden evlenip başka kadınların kalbiyle, hayatıyla oynuyor bazı erkekler çözemedim. Nedir bu doyumsuzluk ya.Merhaba bir önceki konudan sonra şeytan dürttü eşimin sosyal medya mesajlarına baktım. Evli olduğumuz ilk yıllarda tanımadığım birilerinin doğum gününü kutlamış, yine tanımadığım bir kişiye şarkı göndermiş, bir de sanat paylaşan birkaç kadına bir iki kelimelik övgü mesajı yazmış ama onlardan mesaj gelmemiş. Şimdi aşağıya eşimden bana gelen tepkileri yazıyorum:
"Yok artık saçmalama mesaj attığımı bile unutmuşum."
"Networking için yazmışımdır."
"Telefonumu karıştırdığın için artık sana hiç güvenmiyorum."
"Ben senin bunu yaptığına şok oldum."
"Istersen hesabımı komple silerim."
Sizce ben mi hatalıyım?