Kızlar kusura bakmayın ama bunlar bana çok küçük sorunlar.ben şu an evliyim ve eşimle 7 yıldır birlikteyiz.ama bunun ilk 2 ya da 3 yılı birbirimizi gördük.sonra memleketlerimize döndük.sonraki zamanlarda yılda sadece 1 kez ve 1 gün görüştük.geçen yıl nişanlandık ve nişanlanmadan önce en son 2 yıl önce görmüştüm.Sayılı gün çabuk geçiyor ama gerçekten zor beklemek.Allah sabır versin.