- Katılım
- 2 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 14.035
- Emoji Skoru
- 43.311
- Puanlar
- 528
- Konu Sahibi hiiicccoylesine
- #81
Ben cocukken annemin bir arkadasinin cocugu aynisini yapiyordu. Bende onlar gelmeden (4-5 yasindaydim o ara) ne kadar oyuncağım varsa, sevdigim ne kadar esyam varsa toplarmisim, sizde oyle yapin.Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Hatta bir keresinde yerdeki haliyi bile toplamisim.