• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞

Benim kayınpeder de, keşke senin çocukların olmasaydı da kızımın olsaydı demişti. Bu tek değil tabi bir sürü var. Arkadan da çok konuşuyorlar bunu biliyorum. Ve bu adamın çok saygın bir mesleği var. Ben tabi ki saygı çerçevesinde hep cevap verdim. Kendimi ezdirmem.

Ve şunu düşünürüm; bu şahısların yanlarında bir çuval var. Bunlar her dedikodu, yargı vs yaptıklarında o çuval doluyor. Tamamen dolunca da kafalarından aşağı boşalıyor. Şu an tamamen etkisizler

Ezcümle; bir kulağından girsin öbüründen çıksın. O cahil varlıklara anlam yükleme sonra kendilerini önemli sanıyorlar.

Valla kadınları güçlendirmekle ilgili yeni bir konu açmayı çok ciddi düşünüyorum. Çoğu kadın kendi gücünü hiç bilmiyor ve bu beni iyice gaza getiriyor.
Ay bu ne kadar saygısızca bsey. O ne demek ya senin çocuğun olmasaydı da kızımın olsaydı demek?
bunların da benim ailemin yanına gitmemle ilgili bir derdi. 1 sene önce falan da annem kaynanam ben görüntülü konuşuyorduk telefondan. Annem şey dedi kızıma söyledim buraya gelin ramazanı burada geçirin falan dedi. Kaynanam da başını yukarı doğru kaldırıp cık yaptı böyle. Şok oldum. O anki şokla bsey diyemedim ama cevabımı bir kaç gün sonraya bilet alarak verdim. Bir de 2 hafta önce falan eşim kaynım ben yurt dışı planı yapıyorduk tatil için. Kaynanam da şuraya gidin buraya gidin falan dedi. Şok oldum. Asla annemlere gitmemi böyle desteklemedi
 
E bunu bu şekilde açıklayabilirsiniz? Ne diye akraba evliliğine, küçük yaşta evliliğe falan giriyorsunuz ki?

Bunun onunla hiç bir ilgisi yok. Bu tamamen benim bi kişiliğim bence. Olayları ve insanları fazla kafaya takma gibi?

Kişiligimizi ailemiz ve cevre yapimiz da etkiler.
Mesela yurtdisinda yasiyorum demeseniz akraba evliligi oldugunu dusunmezdim klasik yurdum ailesi derdim.

Sizin kişiliginizde biri yurtdiisna cesaret edemezdi. Yurtdisina gitmek hayat kurmak kendine guven ve cesaret ister ama sizde o güven yok bu şekilde akrabayla evlenerek oraya gidebilirdiniz.
Baski altinda kaliyorsunuz genelde aileniz de cook uzakta olmus oluyor. Sizin gibi evlilik yapanlar daha cok eziliyor benim gordugum bu kendim de avrupadayim görüyorum da.
 
Son düzenleme:
Kişiligimizi ailemiz ve cevre yapimiz da etkiler.
Mesela yurtdisinda yasiyorum demeseniz akraba evliligi oldugunu dusunmezdim klasik yurdum ailesi derdim.

Sizin kişiliginizde biri yurtdiisna cesaret edemezdi. Yurtdisina gitmek hayat kurmak kendine guven ve cesaret ister ama sizde o güven yok bu şekilde akrabayla evlenerek oraya gidebilirdiniz.
Baski altinda kaliyorsunuz genelde aileniz de cook uzakta olmus oluyor. Sizin gibi evlilik yapanlar daha cok eziliyor benim gordugum bu kendim de avrupadayim görüyorum da.
Baskı altında olsam yeri geldiğinde tek başıma senede 2 kere Türkiye’ye gitmem. Tam olarak düşündüğünüz gibi değil.
Sandığınızın aksine de şuan oğlumu alıp bambaşka ülkeye gidebilecek cesaretteyim. Korkmuyorum ve gözüm kara. İçinde bulunduğum durum başka. İstediğim şeyde beni kimse durduramaz. Sadece huzursuzluk veriyor ve bu psikolojimi etkilemiş şekilde. Yani dıştan baktığınızda onların lafını dinleyip de onlara göre hareket etmiyorum asla. Sadece içten içe etkilemiş beni
Daha derini de var olayın da. O kadarını anlatsam uzayacak mesela
Şimdiki aklım olsa ne yurt dışına gelirdim, ne dayımın oğlu ile evlenirdim, ne de o yaşta evlenirdim. Belki inanmayacaksınız ama kendimi bildim bileli de hem erken yaşta evliliği hem de akraba evliliğini hep kınamışımdır. Ama işte. Bi şekilde başa geliyormuş. Çok büyük konuştum belki de
 
Baskı altında olsam yeri geldiğinde tek başıma senede 2 kere Türkiye’ye gitmem. Tam olarak düşündüğünüz gibi değil.
Sandığınızın aksine de şuan oğlumu alıp bambaşka ülkeye gidebilecek cesaretteyim. Korkmuyorum ve gözüm kara. İçinde bulunduğum durum başka. İstediğim şeyde beni kimse durduramaz. Sadece huzursuzluk veriyor ve bu psikolojimi etkilemiş şekilde. Yani dıştan baktığınızda onların lafını dinleyip de onlara göre hareket etmiyorum asla. Sadece içten içe etkilemiş beni
Daha derini de var olayın da. O kadarını anlatsam uzayacak mesela
Şimdiki aklım olsa ne yurt dışına gelirdim, ne dayımın oğlu ile evlenirdim, ne de o yaşta evlenirdim. Belki inanmayacaksınız ama kendimi bildim bileli de hem erken yaşta evliliği hem de akraba evliliğini hep kınamışımdır. Ama işte. Bi şekilde başa geliyormuş. Çok büyük konuştum belki de

"Sandığınızın aksine de şuan oğlumu alıp bambaşka ülkeye gidebilecek cesaretteyim. Korkmuyorum ve gözüm kara"

Nebileyim ben o vibei sizden almiyorum. 🙄🙄

Ama baskida degilim diyorsaniz ortada bir sorun yoktur. Her şeyi cok takiyorsaniz terapi filan alabilirsiniz.
 
"Sandığınızın aksine de şuan oğlumu alıp bambaşka ülkeye gidebilecek cesaretteyim. Korkmuyorum ve gözüm kara"

Nebileyim ben o vibei sizden almiyorum. 🙄🙄

Ama baskida degilim diyorsaniz ortada bir sorun yoktur. Her şeyi cok takiyorsaniz terapi filan alabilirsiniz.
Hah. Tam olarak o. Her şeyi çok fazla takıyorum kafaya
Günlerce kafamda döndürüp dururum o düşünceleri
 
Kayınbabanız dayınızmış. Ee annenizde kardeşi, bir nevi onların kayınbabanın tarafına gitmiş oluyorsun. Aslında hem erkek hem kız tarafı aynı kişi.
Bir insan dayısının oğluyla nasıl evlenir ya, dayınız yengeniz annenize gidiyosunuz diye laf ediyor falan, yabancı olsalar birbirlerine neysede aynı aile aynı kök akraba normalde laf düşmezken onlara binlerce kez düşmez.
 
Kaynanam her gün arar görüntülü. 2 haftada 1 de evlerine gideriz. Yakın oturuyoruz
Yani ben ona söylediğimde iyi, çocuğa dikkat et falan diyor ama arka planını bildiğim için kötü oluyorum
Hımm.. artık takmamaktan başka yapacak bişey yok maalesef
 
Kayınbabanız dayınızmış. Ee annenizde kardeşi, bir nevi onların kayınbabanın tarafına gitmiş oluyorsun. Aslında hem erkek hem kız tarafı aynı kişi.
Bir insan dayısının oğluyla nasıl evlenir ya, dayınız yengeniz annenize gidiyosunuz diye laf ediyor falan, yabancı olsalar birbirlerine neysede aynı aile aynı kök akraba normalde laf düşmezken onlara binlerce kez düşmez.
Aynı aile gibi değiller işte. Çok uzaklar birbirlerinden. Neyse
 
Hımm.. artık takmamaktan başka yapacak bişey yok maalesef
Bugün söyledim. Bsey mi oldu dedi. Ben de doğumdan önce bi gitmek istedim dedim. İyi falan dedi. Toruna nasıl dayanacağız dedi. Ben de eee oradakiler de özlüyor dedim
 
Bugün söyledim. Bsey mi oldu dedi. Ben de doğumdan önce bi gitmek istedim dedim. İyi falan dedi. Toruna nasıl dayanacağız dedi. Ben de eee oradakiler de özlüyor dedim
İyi demişsiniz. Gerisi sizin kararınız hayırla gidin güzelce özlem giderin
 
Kayinailenin sizin uzerinizde ki hakkı ne ayol
Onlara söylemek zorunda mısınız
 
Kızlar direkt konuya gireceğim

Ben yurt dışına gelin geldim. 7.5 sene oluyor. Ailem Türkiye’de. Bu süre zarfında genelde senede 2 kere Türkiye’ye gidip geliyorum. 1 kere eşimle gidiyorsam 1 kere de kendim gidiyorum

Bu gidişlerimin bazılarında kaynanamlar eşime daha yeni gitti, niye bir daha gidiyor gibi şeyler demişler. Kulağıma geldi bu. 1-2 sinde de kayınbabam kendi annenleri bizden çok görüyorsun gibi şeyler söyledi

Eşim tek veya beraber gitmemizi sorun etmedi hiç. En son 4 aralıkta döndüm. 1.5 ay kadar kaldım. 2 yaşındaki oğlumla gittim ilk kez. Sadece onda eşim gitmemizi hiç istemedi. O da oğlundan ayrılacağı için

Şimdi ikinciye hamileyim ve doğumdan önce bir kere daha gidip gelmek istedim. Eylülde hem oğlumun okulu başlayacak, hem doğumum olacak. Ondan sonra çok zor bir daha gitmem diye

Ama son 3-4 senedir ne zaman Türkiye’ye gidecek olsam içimi bi kara bulut kaplıyor resmen. Mutluluktan havalara uçmam gerekirken acaba bilet almasa mıydım, acaba gitmese miydim falan diyorum. Kendimi kötü bsey yapıyormuşum gibi suçlu hissediyorum. Bugün yine bilet aldım 3 gün sonrasına ve şimdiden kaynanamlara nasıl söyleyeceğim, acaba gitmesem mi diye düşünmeye başladım.

Lütfen yardım edin. Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞😞😞
Kv kendi işine baksın.Eşinizle güzellikle konuşup gidin.Diğerlerine bal yemek düşer.
 
Back
X