Kızlar direkt konuya gireceğim
Ben yurt dışına gelin geldim. 7.5 sene oluyor. Ailem Türkiye’de. Bu süre zarfında genelde senede 2 kere Türkiye’ye gidip geliyorum. 1 kere eşimle gidiyorsam 1 kere de kendim gidiyorum
Bu gidişlerimin bazılarında kaynanamlar eşime daha yeni gitti, niye bir daha gidiyor gibi şeyler demişler. Kulağıma geldi bu. 1-2 sinde de kayınbabam kendi annenleri bizden çok görüyorsun gibi şeyler söyledi
Eşim tek veya beraber gitmemizi sorun etmedi hiç. En son 4 aralıkta döndüm. 1.5 ay kadar kaldım. 2 yaşındaki oğlumla gittim ilk kez. Sadece onda eşim gitmemizi hiç istemedi. O da oğlundan ayrılacağı için
Şimdi ikinciye hamileyim ve doğumdan önce bir kere daha gidip gelmek istedim. Eylülde hem oğlumun okulu başlayacak, hem doğumum olacak. Ondan sonra çok zor bir daha gitmem diye
Ama son 3-4 senedir ne zaman Türkiye’ye gidecek olsam içimi bi kara bulut kaplıyor resmen. Mutluluktan havalara uçmam gerekirken acaba bilet almasa mıydım, acaba gitmese miydim falan diyorum. Kendimi kötü bsey yapıyormuşum gibi suçlu hissediyorum. Bugün yine bilet aldım 3 gün sonrasına ve şimdiden kaynanamlara nasıl söyleyeceğim, acaba gitmesem mi diye düşünmeye başladım.
Lütfen yardım edin. Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç

