• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞

👏👏👏👏👏👏👏
Kocaman sarılıyorum sana. Başlarına bsey geldiklerinde bu kadar gitmem bile az gelecek bana. Köpek gibi pişman olacağım gurbete gelip de onlardan ayrı geçirdiğim her bir vakte 😞😞😞
Doğum yapıp 2 çocukla gitmem imkansız hale geldiğinde bile pişman olurum zaten gitmediğine
İnadı boş yere sevmem.İnat yapıyorsan sebebi olacak .Benim kırmızı çizgim şah damarim ailem .Kimse engel olamadı şimdiye dek kızımda aynı benim gibi .Nuh deriz Peygamber demeyiz kimsede laf edemez .O insana baba da demem o lafinda gereğini yaparım vakti günü gelince eşimde laf maf taşıyamaz öyle bir durumda cevabı bilir .Her insanın bir annesi bir babası var bu benim değişmez kuralım saygı karşılıklı değilse bendede olmaz Takmayin gidin görün ailenizi sizi bu boya kayınpeder getirmedi çocukluğunuzu bebekliginizi o acıları uykusuzlugu her bir anı maddiyati o ergenlik zorluğunu o da karısıda yaşamadı o kim oluyor yerini bilecek onun hükmü kendi oğluna geçer yerinde oturacak .
 
suç sende cunku onlari ciddiye aliyorsun, kafana takiyorsun. sana laf tasiyanlara "duymak istemiyorum, beni doldurmayin" de, sustur. bu laf taşiyan kisi esinse duble sustur.
senin yuzune soylerlerse de "gurbette cok ozluyorum, gidince annemin koynunda yatiyorum. sizin evseyse misafir gibi hissediyorum. ne zaman sizin koynunuzda yatacak yakinliga erişiriz o zaman seve seve, kosa kosa gelirim" de, biraz haddini bilsin
Of evet. Eşimi bu konuda uyarmam gerekiyor. Ne kadar olumsuz şey varsa getirip söylüyor bana. Hayatımı etkiliyor resmen
Kendi kızıyla bile öyle değil ki bana olsun. Aman
 
Of evet. Eşimi bu konuda uyarmam gerekiyor. Ne kadar olumsuz şey varsa getirip söylüyor bana. Hayatımı etkiliyor resmen
Kendi kızıyla bile öyle değil ki bana olsun. Aman
e soyluyor ailesine doluyorsun, daha az göresin geliyor. kocaman adam akil edemiyor mu bunu? et valla buyuk bir kavga, "yenge gibi laf tasiya tasiya beni annene düşman edeceksin, sus artik" de, utansin yaptigindan
 
Asla önüne geçemiyorlar bu durumun. Ne eşim ne ben buna izin vermiyoruz. Direkt yüzüme de lafını edemiyorlar pek ama işte eşime söylüyorlar. O da gelip bana söylüyor
Ama onlara karşı da onun durumunu bilemeyiz , ailesinden uzakta, senin kızın uzak olsa sen de görmek isterdin falan diyormuş annesine
O zaman esine soyle canim sana soylemesin. Kendini kotu hissettigini ve suclu hissettigini anlat. Bu psikolojiyle yola gitmek istemiyorum. Bu konuda yaptiklati yorumlari bana anlatma de .
 
"doğru valla yeni geldim keşke gelmeseydim bidaha gitme zahmetine gerek kalmazdı" deyip geçeceksin kafana takacak ne var bunda 😂 eşin laf tasimasin durup durup doldurursun kendini, sana bişey diyen olursa da soğukkanlılıkla verivericeksin cevabını bitti gitti seninki ana baba değil mi
 
İnadı boş yere sevmem.İnat yapıyorsan sebebi olacak .Benim kırmızı çizgim şah damarim ailem .Kimse engel olamadı şimdiye dek kızımda aynı benim gibi .Nuh deriz Peygamber demeyiz kimsede laf edemez .O insana baba da demem o lafinda gereğini yaparım vakti günü gelince eşimde laf maf taşıyamaz öyle bir durumda cevabı bilir .Her insanın bir annesi bir babası var bu benim değişmez kuralım saygı karşılıklı değilse bendede olmaz Takmayin gidin görün ailenizi sizi bu boya kayınpeder getirmedi çocukluğunuzu bebekliginizi o acıları uykusuzlugu her bir anı maddiyati o ergenlik zorluğunu o da karısıda yaşamadı o kim oluyor yerini bilecek onun hükmü kendi oğluna geçer yerinde oturacak .
Hem ailemden yana öyle hem kendimden yana öyle. Liseden çıktım üniversiteye gittim. Başka bir şehre. Üniversite biter bitmez de buraya geldim evlenip. Yetişkin aklımla doğru düzgün göremiyorum ki ailemi 🥺
 
e soyluyor ailesine doluyorsun, daha az göresin geliyor. kocaman adam akil edemiyor mu bunu? et valla buyuk bir kavga, "yenge gibi laf tasiya tasiya beni annene düşman edeceksin, sus artik" de, utansin yaptigindan
Aynen aynen. Söyleyeceğim. Sadece annesinden de değil. Yeri geliyor abisinin dediği şeyi bana gelip diyor falan. İyice nefret ettirdi ailesinden cidden
 
Bunun için konu açman bile o kadar saçma ki 🤦🏼‍♀️
Başka birisi aynı konu ile bana gelse hepinizin söylediği şeyleri söylerim. Ben de tıpkı sizin gibi düşünüyorum ama içimde engel olamadığım bir mutsuzluk var. Bunun için yardım istemiştim
 
O zaman esine soyle canim sana soylemesin. Kendini kotu hissettigini ve suclu hissettigini anlat. Bu psikolojiyle yola gitmek istemiyorum. Bu konuda yaptiklati yorumlari bana anlatma de .
Evet. Söyleyeceğim bunu yarın. Genel olarak kötü söylenen hiç bseyi bana söyleme. Bilmek istemiyorum diyeceğim
 
"doğru valla yeni geldim keşke gelmeseydim bidaha gitme zahmetine gerek kalmazdı" deyip geçeceksin kafana takacak ne var bunda 😂 eşin laf tasimasin durup durup doldurursun kendini, sana bişey diyen olursa da soğukkanlılıkla verivericeksin cevabını bitti gitti seninki ana baba değil mi
Aynen öyle. En başında eşim bu kadar laf taşımasaydı şimdi böyle mutsuz hissetmezdim ben de. Her şeyi bilme huzursuzluğu
 
Kızlar direkt konuya gireceğim

Ben yurt dışına gelin geldim. 7.5 sene oluyor. Ailem Türkiye’de. Bu süre zarfında genelde senede 2 kere Türkiye’ye gidip geliyorum. 1 kere eşimle gidiyorsam 1 kere de kendim gidiyorum

Bu gidişlerimin bazılarında kaynanamlar eşime daha yeni gitti, niye bir daha gidiyor gibi şeyler demişler. Kulağıma geldi bu. 1-2 sinde de kayınbabam kendi annenleri bizden çok görüyorsun gibi şeyler söyledi

Eşim tek veya beraber gitmemizi sorun etmedi hiç. En son 4 aralıkta döndüm. 1.5 ay kadar kaldım. 2 yaşındaki oğlumla gittim ilk kez. Sadece onda eşim gitmemizi hiç istemedi. O da oğlundan ayrılacağı için

Şimdi ikinciye hamileyim ve doğumdan önce bir kere daha gidip gelmek istedim. Eylülde hem oğlumun okulu başlayacak, hem doğumum olacak. Ondan sonra çok zor bir daha gitmem diye

Ama son 3-4 senedir ne zaman Türkiye’ye gidecek olsam içimi bi kara bulut kaplıyor resmen. Mutluluktan havalara uçmam gerekirken acaba bilet almasa mıydım, acaba gitmese miydim falan diyorum. Kendimi kötü bsey yapıyormuşum gibi suçlu hissediyorum. Bugün yine bilet aldım 3 gün sonrasına ve şimdiden kaynanamlara nasıl söyleyeceğim, acaba gitmesem mi diye düşünmeye başladım.

Lütfen yardım edin. Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞😞😞

Ailenizi özlemenizi bir yana koyuyorum.. Olgunlaştıkça insan artık ana baba evin de uzun süre kalmak istemiyor.

Çekirdek ailesini daha bir benimsiyor. Siz bence artık bu duygulara geçmişsiniz.

Bu da olması gereken..
 
Yakın oturuyoruz diye öyle diyor kendince
Doyumsuzluktan başka bir şey değil. İstiyorlar ki oğulları evlenince kadın artık kendi ailesini rafa kaldırsın, ama oğulları kendilerinden uzaklaşacak diye de akılları çıkıyor bir yandan.
 
Kızlar direkt konuya gireceğim

Ben yurt dışına gelin geldim. 7.5 sene oluyor. Ailem Türkiye’de. Bu süre zarfında genelde senede 2 kere Türkiye’ye gidip geliyorum. 1 kere eşimle gidiyorsam 1 kere de kendim gidiyorum

Bu gidişlerimin bazılarında kaynanamlar eşime daha yeni gitti, niye bir daha gidiyor gibi şeyler demişler. Kulağıma geldi bu. 1-2 sinde de kayınbabam kendi annenleri bizden çok görüyorsun gibi şeyler söyledi

Eşim tek veya beraber gitmemizi sorun etmedi hiç. En son 4 aralıkta döndüm. 1.5 ay kadar kaldım. 2 yaşındaki oğlumla gittim ilk kez. Sadece onda eşim gitmemizi hiç istemedi. O da oğlundan ayrılacağı için

Şimdi ikinciye hamileyim ve doğumdan önce bir kere daha gidip gelmek istedim. Eylülde hem oğlumun okulu başlayacak, hem doğumum olacak. Ondan sonra çok zor bir daha gitmem diye

Ama son 3-4 senedir ne zaman Türkiye’ye gidecek olsam içimi bi kara bulut kaplıyor resmen. Mutluluktan havalara uçmam gerekirken acaba bilet almasa mıydım, acaba gitmese miydim falan diyorum. Kendimi kötü bsey yapıyormuşum gibi suçlu hissediyorum. Bugün yine bilet aldım 3 gün sonrasına ve şimdiden kaynanamlara nasıl söyleyeceğim, acaba gitmesem mi diye düşünmeye başladım.

Lütfen yardım edin. Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞😞😞
Sen çalışıyor musun orada bir hayat kurdun mu yoksa evlatlık gibi misin?

Eğer öyleyse suçlu hissetmen çok normal
Psikolojik baskı kurmalarına izin vermişsin.
 
Kızlar direkt konuya gireceğim

Ben yurt dışına gelin geldim. 7.5 sene oluyor. Ailem Türkiye’de. Bu süre zarfında genelde senede 2 kere Türkiye’ye gidip geliyorum. 1 kere eşimle gidiyorsam 1 kere de kendim gidiyorum

Bu gidişlerimin bazılarında kaynanamlar eşime daha yeni gitti, niye bir daha gidiyor gibi şeyler demişler. Kulağıma geldi bu. 1-2 sinde de kayınbabam kendi annenleri bizden çok görüyorsun gibi şeyler söyledi

Eşim tek veya beraber gitmemizi sorun etmedi hiç. En son 4 aralıkta döndüm. 1.5 ay kadar kaldım. 2 yaşındaki oğlumla gittim ilk kez. Sadece onda eşim gitmemizi hiç istemedi. O da oğlundan ayrılacağı için

Şimdi ikinciye hamileyim ve doğumdan önce bir kere daha gidip gelmek istedim. Eylülde hem oğlumun okulu başlayacak, hem doğumum olacak. Ondan sonra çok zor bir daha gitmem diye

Ama son 3-4 senedir ne zaman Türkiye’ye gidecek olsam içimi bi kara bulut kaplıyor resmen. Mutluluktan havalara uçmam gerekirken acaba bilet almasa mıydım, acaba gitmese miydim falan diyorum. Kendimi kötü bsey yapıyormuşum gibi suçlu hissediyorum. Bugün yine bilet aldım 3 gün sonrasına ve şimdiden kaynanamlara nasıl söyleyeceğim, acaba gitmesem mi diye düşünmeye başladım.

Lütfen yardım edin. Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞😞😞
Bende gurbetteyim maddi imkanlardan dolayı senede 1 kere gidip geliyorum ama imkanınız varsa da kimseye karışmak düşmez 😶 söylemek zorunda da değilsiniz sürekli görüşüyor musunuz
 
Back
X